The day after tomorrow

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Peach

Berichten: 632
Geregistreerd: 28-11-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 11:55

Ik ga hem vandaag zien Vork

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 11:58

Hmmm mijn vriend probeert me al een dag of wat om te praten om mee te gaan. Ik weiger! Er zijn al genoeg rampenfilms met vloedgolven. Kunnen ze nou echt niets originelers bedenken. Ik wil naar Shrek2! Haha!
(Heb ook al Troy en van Helsing op zijn verzoek gezien. De laatst genoemde is zeker geen aanrader)

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 12:02

Ik heb hem vrijdag gezien, opzich wel een goede film, maar niet echt mijn soort film Schijnheilig haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 12:06

Kayla schreef:
Ik ga er heen (wilde eigenlijk donderdag al, maar is er niet van gekomen). Hij schijnt nogal nep te zijn, in de zin van dat er dingen gebeuren waarvan zelfs een leek kan bedenken dat het helemaal niet kan.

Dat vond ik van Independence day ook al en van nog wat andere films het zelfde. Het hoort volgens mij bij de promotie van de film om te zeggen dat het echt kàn zijn Haha!.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 14:09

Lovely schreef:
Jij denkt aan het verschijnsel dat precessie heet??
but afcourse.

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 14:35

[KH] The day after tomorrow
Ik heb m gezien Knipoog enne kan m zeker aanraden! Ik vond m OK dan!
Ok er zitten misschien wat dingen in die nooit irl kunnen gebeuren, maar bij hoeveel films is dat ook wel niet het geval? Knipoog
Echt hele mooie film en hele goeie special effects ed. Als je je een beetje kunt inleven dan is het een mooie film die de spanning er lekker in houdt!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 14:49

Ik wil er ook graag heen

LePopp

Berichten: 1111
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 14:58

ik ga volgende week waarschijnlijk Lachen nu al zin in...

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 16:06

ja ik ga er vanavond heen Haha!

Tancreda4

Berichten: 24053
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 20:02

Ik heb hem gisteren gezien. Echt kippenvel film!

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 20:14

Ik vind de film onwijs mooi gemaakt, maar het verhaal vind ik niet echt geweldig Lachen

bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - België

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 20:45

ben hem net gaan zien
echt superfilm,alleen zijn er een paar kleine iets te amerikaanse dingetjes in (zijn niet storend ofzo,maar ik let altijd op dat soort kleine zaken)

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 20:54

Hij is idd nogal nep, het verhaal klopt van geen kanten, het einde is ook raar

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 22:51

Zo ik ben net treug

Vond het wel een leuke film, keek lekker weg, het verhaal was verder niet erg boeiend, de sprecial effects waren erg mooi.

Een prima film die makkelijk kijkt Haha!

vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 23:07

heb hem gisteren gezien! Als het zoooooo'n prachtige film moest zijn die zooooveel gekost heeft, hadden ze van mij wel wat meer geld mogen besteden aan enkele details (bijvoorbeeld die enorm fake en de hele film verpestende WOLVEN Verward )

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 23:22

vanity schreef:
heb hem gisteren gezien! Als het zoooooo'n prachtige film moest zijn die zooooveel gekost heeft, hadden ze van mij wel wat meer geld mogen besteden aan enkele details (bijvoorbeeld die enorm fake en de hele film verpestende WOLVEN Verward )


Ik stoorde me ook onwijs aan die wolven Als ze 'gewone' honden (lees: saarloos/tjechische wolfhonden ed) hadden gebruikt was het geloofwaardiger overgekomen Scheve mond Ook dat een wolf van die ene gozer z'n been vasthad en hij er voor de rest heelhuids is afgekomen vond ik nogal vaag. Met zo'n 5 wolven hebben ze 'm toch binnen no time verscheurd Verward

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 23:23

nee niet in de film Tong uitsteken

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 00:11

*LOL* haha, jah die wolven vond ik inderdaad ook al zo vaag Tong uitsteken Maar voor de rest is het een super film, voor al die special effects! En ik vind de boodschap die ze er bij geven ook heel goed! OK dan! Want wij mensen zijn inderdaad druk bezig met het vervuilen van de aarde en misschien dat dit soort dingen nou niet meteen gebeuren maar beter word de natuur er ook niet op Dat vind ik nog het meest positive van de hele film, dat ze mensen toch weer even stil laten staan bij de vervuiling van de aarde!

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 00:18

*volcano* schreef:
:)) haha, jah die wolven vond ik inderdaad ook al zo vaag Tong uitsteken Maar voor de rest is het een super film, voor al die special effects! En ik vind de boodschap die ze er bij geven ook heel goed! OK dan! Want wij mensen zijn inderdaad druk bezig met het vervuilen van de aarde en misschien dat dit soort dingen nou niet meteen gebeuren maar beter word de natuur er ook niet op Dat vind ik nog het meest positive van de hele film, dat ze mensen toch weer even stil laten staan bij de vervuiling van de aarde!


Om eerlijk te zijn heb ik geen moment stil gestaan bij die boodschap. Ik zat eigenlijk te genieten v/d special effects Bloos

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 01:36

Tong uitsteken dat is ook zeker de bedoeling Tong uitsteken
Maar ik denk dat iedereen wel in zn achterhoofd weet dat die vervuiling wel echt is en er tijdens of na de film nog eens over nadenkt. In iedergeval dat had ik wel. En ik zag vandaag dus ook een een stukje over 'the making of' op TMF en daar zeiden ze dat ook. Onbewust word je er toch wel aan herinnerd.
Maar idd, je zit niet de hele film te denken aan die millieu vervuiling Knipoog Daarvoor zijn de special effects te spectaculair Tong uitsteken

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 10:50

Lovely schreef:
Dat vond ik van Independence day ook al en van nog wat andere films het zelfde. Het hoort volgens mij bij de promotie van de film om te zeggen dat het echt kàn zijn Haha!.


Ik ben bang dat dit écht wel wat realistischer is, Greenpeace waarschuwt ons al járen! En als je bepaalde docu's op discovery channel ziet word je ook niet vrolijk!!!

Los van dat ben ik dol op dit soort films, dus ik ga zeker kijken!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 10:59

Lot, om nog maar te zwijgen over de effecten die de op handen zijnde precessie met zich mee kan brengen. Niemand kan zich echt voorstellen hoe het in werkelijkheid is, omdat niemand het ooit nog heeft meegemaakt.

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 11:00

Ik zit te wachten tot hij op dvd is, kan ik hem lekker thuis kijken

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 11:00

nog 10 jaartjes wachten lov!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 11:09

10 jaar nog maar, dat valt mee.