What to do? (dokters in de zaal?)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

What to do? (dokters in de zaal?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-04 20:10

Ik heb nu vanaf donderdag tape om mijn voet gehad, omdat ik mijn enkelbanden verrekt heb. Nu ging ik net douchen en is de zak die er om heen zat kapot gegaan. Het tape was zeiknat en wilde niet drogen, en dus heb ik het er afgeknipt.
Toen de ehbo gebelt wat we moeten doen, hun advies; niet meer op lopen tot je opnieuw getaped kan worden Scheve mond . Heel fijn..
Nu heb ik er dus een onderlap en elastische bandage (babyblauw Haha! ) van Racer om gedaan, zou dit genoeg steun bieden om op te lopen? Het is nl. geen optie om niet te lopen, moet nog veel te veel doen.
Wat zou ik er evt. nog meer om kunnen doen wat echt stevig en veilig is? Let op: morgen zijn er geen winkels open...

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill


Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 20:12

Ons pap (fysiotherapeut) zegt dat je er een elastische zwachtel om kunt doen. Als je die niet hebt kun je ze ook kopen bij een apotheek. Er is altijd wel een apotheek die op zondag open is.

... And we like all the fluffy animals.


Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-04 20:16

Top idee!
Mijn pap gaat nu maar naar de 24 uurs apotheek (zit hier nog wel om de hoek *LOL* )! Thanks iig, handig zo'n pap die fysiotherapeut is zeg!

Overigens is er nog steeds een zwelling, en is mijn voet geheel geel met paars (sommige plekken Haha! )

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 22:16

Ik zou wel maar uitkijken dat je niet verkeerd/ te strak inzwachtelt. Dan kan het namelijk een beetje gaan afknellen. Ik weet niet hoe het met een enkel zit, maar als je een knie te strak inpakt dan kun je trombose krijgen. Ik wil je niet bang maken ofzo, maar houdt het wel goed in de gaten. Ik ben eens hals overkop naar de dienstdoende huisarts kunnen gaan omdat ik te strak getaped was (was overigens in het ziekenhuis gedaan.)

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 23:36

En? Heb je al iets bedacht of neem je toch maar rust? Ik denk dat je jezelf neit moet overvragen nu, je lijf heeft echt behoefte aan rust.

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 13:48

Uhhh kan je wel tape? Veel mensen doen namelijk zo maar wat en dat is dus niet goed.

Want je moet het met een bepaalde methode doen, twee stijgbeugels etc etc.
En btw, als je voet dik is mag je hem NIET tape, maar dan moet je drukverband gebruiken. Kan je niet naar de huisartsenpost bij bronovo ofzo?

22 Januari verwachten we ons kleintje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ALiuvv, anji, Butterfly, Celebi, ellen05, GrapeshotBot, hagelslag, hiphorse, IASCrawler, iphyn, Lestria, Nanu, Pieke_Gwen, RoronaZorro, Sanne_zepp, Walkure, xxxmh, ynskek, Zick_Zack en 136 bezoekers