dove nieuwe campagne?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 15:17

o0Steffie0o schreef:
ja het idee van de reclame is idd. wel goed al kan ik van een aantal vrouwen ook niet echt zeggen dat ze echt mollig zijn.



nee idd... enkele zijn mollig, maar er zitten ook kei slanke vrouwen bij.... paar maatjes meer was wel op zijn plaats geweest denk ik
nu slaat t IMO nergens op!

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 15:20

Het is een slim idee van de campagne makers... heel goed bedacht, want elke vrouw voelt zich nu aangesproken. Iedereen vind zich bijna wel niet perfect dus pak idd het 'negatieve' en iedereen voelt zich aangesproken Lachen

Maar denk dat je vooral er naar moet kijken dat ze wat uitstralen en niet zozeer hoe 'mollig of slank' ze zijn Lachen

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 15:29

Ik vind dat tusen die verhalen van dove gebruikers ook maar magere latjes tussen zitten zeg En dan roepen dat zich zelf zo dit en dat vinden. Maar goed, das altijd bij jezelf natuurlijk. Ik vind het een goede en leuke reclame!

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 15:35

Ik gebruik nu ruim 3 weken die producten... HET WERKT ECHT!

Van mijn cellulitis is bijna niks meer te zien en mijn huid is heerlijk zacht en stevig.

Overigens vind ik dat ze nog wel wat molligere vrouwen hadden mogen gebruiken, mensen zoals IK bijvoorbeeld, die ECHT cellu hebben.

Overigens ben ik ook een aantal keren model geweest voor grote maten... ik heb zelf maat 44 (soms 46) en dan wordt er in het betreffende blad gerust bijgezet "dit model draagt maat 50" terwijl dat dus niet zo is.
Kijk, DAT vind ik dus belazerderij!!! Overigens kreeg ik van familie en vrienden gelijk te horen "JIJ??? maat 50???" Haha!

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 15:44

Nagelbijten / Gniffelen beetje offtopic, maar mijn vriend vond nou ook dat ze die achterlijk reclames moesten afschaffen met al die slanke dames.

Dus ik begreep 'm niet helemaal Verward en vroeg waarom....

Nou, die billboards van Sloggi en Victoria's Secret vond ie toch wel erg afleiden en zijn gevaarlijk als je in de auto rijd... (hij zat dus zelf bijna achterop iemand omdat zijn "aandacht" even afgeleid was daardoor)

't is af en toe zo'n gebakje Haha!

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 15:46

Grappig! Gister hoorde ik de discussie van de mensen die af willen van de superslanke modellen die reclame maken voor.... SNOEP! Er wordt zo een scheef beeld gecreeerd van de gevolgen van snoep & junkfood, was het argument.

Binnenkort dus geen Peter-Jan Rens meer voor Haribo, maar een verzakt typetje zonder tanden... Haha!

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 19:31

Hahaha Malibu

kelly_ov
Berichten: 526
Geregistreerd: 17-04-04
Woonplaats: lisserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 19:43

het zijn dan wel "normale" mensen, maar je ziet er toch echt geen een met cellulitis of extreme hoeveelheden moedervlekken, dus zo normaal zijn ze nou ook weer niet... Knipoog

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 20:55

Ik vind het een goede reclame. Ik zit zelf in de maat 40. En door al die dunne modellen enz, word je ook niet zelfverzekerder. Dus die reclame mag blijven, en ik hoop dat andere bedrijven er een voorbeeld aan nemen .

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 12:58

Silenzio schreef:
waarom zijn mensen niet gewoon blij met zichzelf? Verward
als je tevreden bent met jezelf ben je mooier, vrolijker en krijg je vanzelf meer zelfvertrouwen..


Omdat je dan vaak arrogant gevonden wordt. Mensen die voor de verandering eens wel tevreden zijn met hun uiterlijk worden meteen afgescheept als arrogant. Kijk, als ze anderen afkraken en de grond intrappen is het een ander verhaal. Maar het is toch geweldig als iemand tevreden is met z'n uiterlijk, en daarbij anderen ook gewoon in z'n waarde laat? Ik denk dat veel mensen daar jaloers op zijn, op iemand die dat kan. Ik zou zelf ook wel wat meer zelfvertrouwen willen hebben, maar het is gewoon al een hele stap om te zeggen dat je tevreden bent met jezelf, omdat je dan meteen 'uit de hoogte' zou doen. En dat vind ik ook jammer.

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 13:08

Lindy klopt.. Tegenwoordig lijkt het wel alsof je ontevreden moet zijn, want als je eens zegt dat je dolblij bent met je lichaam kijken ze je aan alsof je van een andere planeet komt, en ben je opeens arrogant.. Het zit er zowat ingebakken dat je, hoe je er ook uitziet, ontevreden moet zijn..