Telepathie met dieren

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-04 18:15

Het maffe is dat het ook nu ik niet meer gratis werk, het storm loopt met de aanvragen, alleen dan wel uitgebreider en serieuzer...
Haha!

Feufollet

Berichten: 561
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: bij Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 20:45

Dat had ik wel verwacht! Je krijgt nu de mensen die echt serieus geinteresseerd zijn.
Het stomme is dat als je gratis werkt, die vaak denken dat je maar wat aanklooit. En pas als je er betaling voor gaat vragen verwachten ze dat je echt wat kunt.
Want zoals ik al zei, een ander woord voor gratis is waardeloos Lachen

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-04 14:06

Feufollet schreef:
Dat had ik wel verwacht! Je krijgt nu de mensen die echt serieus geinteresseerd zijn.
Het stomme is dat als je gratis werkt, die vaak denken dat je maar wat aanklooit. En pas als je er betaling voor gaat vragen verwachten ze dat je echt wat kunt.
Want zoals ik al zei, een ander woord voor gratis is waardeloos Lachen



Je hebt vast gelijk Lachen (ik weet het wel zeker)

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 22:03

ik had het ook graag gewild, maar ik weet niet of ik het kan vertrouwen... dalijk vraag je iets aan je paard bijv en kijk je een negatief antwoord terug, reken maar dat ik dan depri ben...

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-04 18:45

Assiej schreef:
ik had het ook graag gewild, maar ik weet niet of ik het kan vertrouwen... dalijk vraag je iets aan je paard bijv en kijk je een negatief antwoord terug, reken maar dat ik dan depri ben...



tja, dat risico zit er in.... aan de andere kant ga ik geen mooie verhaaltjes verzinnen om mensen maar gerust te stellen, daar is dit niet voor bedoeld. Ik geef puur en alleen weer wat een dier mij vertelt, en dat kan soms voor een eigenaar niet altijd even leuk zijn. Maar het is wel eerlijk op deze manier... Knipoog

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 18:49

DePennyBitch schreef:
Het maffe is dat het ook nu ik niet meer gratis werk, het storm loopt met de aanvragen, alleen dan wel uitgebreider en serieuzer...
Haha!

Je wordt er nog rijk van Haha!

Ik vind het héél terecht dat je er ook wat voor vraagt: het kost jou tijd en moeite, en bovendien heb je nu de zekerheid dat mensen alleen serieus zullen reageren.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 18:51

Goh ik betaal nu meer Scheve mond
Ik wist namelijk niet dat jij dit ook deed... had wel in je profiel gelezen over de telepathie....

Je hebt wel gelijk hoor! Normalitair betaal je er een hoop geld meer voor.

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 18:56

DePennyBitch"]
[quote="Assiej schreef:
ik had het ook graag gewild, maar ik weet niet of ik het kan vertrouwen... dalijk vraag je iets aan je paard bijv en kijk je een negatief antwoord terug, reken maar dat ik dan depri ben...



tja, dat risico zit er in.... aan de andere kant ga ik geen mooie verhaaltjes verzinnen om mensen maar gerust te stellen, daar is dit niet voor bedoeld. Ik geef puur en alleen weer wat een dier mij vertelt, en dat kan soms voor een eigenaar niet altijd even leuk zijn. Maar het is wel eerlijk op deze manier... Knipoog
[/quote]

ahh oke dan, maar hoe kan je hem dan dingen vragen?

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-04 19:33

Assiej"]
[quote="DePennyBitch"][quote="Assiej schreef:
ik had het ook graag gewild, maar ik weet niet of ik het kan vertrouwen... dalijk vraag je iets aan je paard bijv en kijk je een negatief antwoord terug, reken maar dat ik dan depri ben...



tja, dat risico zit er in.... aan de andere kant ga ik geen mooie verhaaltjes verzinnen om mensen maar gerust te stellen, daar is dit niet voor bedoeld. Ik geef puur en alleen weer wat een dier mij vertelt, en dat kan soms voor een eigenaar niet altijd even leuk zijn. Maar het is wel eerlijk op deze manier... Knipoog
[/quote]

ahh oke dan, maar hoe kan je hem dan dingen vragen?
[/quote]

Dat is te omvangrijk om helemaal uit te leggen denk ik. In het topic en op mijn website kun je meer informatie vinden. Ik denk dat dat wel voldoende is om te weten. Lachen

Mellow

Berichten: 6471
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 19:38

je hebt groot gelijk hoor.
het moet geen verplichting worden.
jij moet er ook wat aan hebben.
om het zo maar even te zeggen Lachen

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-04 19:41

En toch probeer ik dus door "slechts" 10 euro te vragen, de drempel laag te houden, zodat eigenlijk iedereen gebruik kan maken van mijn diensten.

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 20:11

Groot gelijk heb je!
Ik heb wel gewoon bedankt, lijkt me niet meer als normaal. Is dat zoveel moeite dan? even iemand een bedankje terugsturen als je een gratis dienst levert waar ze anders veel voor moeten betalen? vind ik niet..

Dat wat je over starlight zei klopte ook goed Lachen
Hopelijk hou je zo toch een mooi bedrag over aan je werk, das altijd mooi meegenomen.

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 14:16

Je hebt idd groot gelijk. Ik heb hetzelfde met mijn tekeningen gedaan. Er gaat heel wat tijd inzitten en dan gaan ze nog lopen miepen ook of het niet wat sneller kan. Reiki doe ik nu nog gratis voor vrienden en bekenden omdat ik nog wat oefening kan gebruiken, maar een mens kan niet bezig blijven vind ik. Veel mensen waarderen het ook niet echt als het gratis is heb ik zo het idee. Een kennis van mijn vriend doet hetzelfde wat jij doet (ook met dieren) en zij vraagt 15 euro. 10 euro is echt zo gek nog niet hoor Knipoog

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-04 15:04

Natascha schreef:
Je hebt idd groot gelijk. Ik heb hetzelfde met mijn tekeningen gedaan. Er gaat heel wat tijd inzitten en dan gaan ze nog lopen miepen ook of het niet wat sneller kan. Reiki doe ik nu nog gratis voor vrienden en bekenden omdat ik nog wat oefening kan gebruiken, maar een mens kan niet bezig blijven vind ik. Veel mensen waarderen het ook niet echt als het gratis is heb ik zo het idee. Een kennis van mijn vriend doet hetzelfde wat jij doet (ook met dieren) en zij vraagt 15 euro. 10 euro is echt zo gek nog niet hoor Knipoog


Ik zat er wel aan te denken om iets meer te vragen, maar ik vond wel dat het voor iedereen te betalen moest blijven, dus daarom heb ik besloten om 10 euro te vragen. Het is kostendekkend zeg maar. Knipoog

Feufollet

Berichten: 561
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: bij Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 16:40

Je zou kunnen overwegen om wat in rekening te brengen voor vervolgconsults. Voor mensen die blijven vragen.
Zodat je voor die 10 euro hooguit een bepaalde maximum tijd kwijt bent (bijv. 1 consult + 1x evt. vervolg vragen), wordt het dan meer, dan reken je extra geld.
Gewoon om te voorkomen dat sommige mensen na een consult nog maanden lang terug blijven komen met vragen Lachen

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 17:29

Ook voor mij is Regina nog in de 'gratis periode' gelezen. En ook dat klopte precies OK dan! (heb hier overigens ook vriendelijk voor bedankt Knipoog wat niet meer dan normaal is imo).

Maar mocht ik nog een keer specifieke vragen hebben, zal ik ook zeker bereid zijn hiervoor te betalen

Hoe gaat het nu trouwens met je?

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 17:47

Richtje schreef:
Hoe gaat het nu trouwens met je?

Vroeg ik me ook af Lachen

Lees je trouwens alle soorten dieren of is het beperkt tot paarden en 'grotere' dieren (las wel iets over een hond geloof ik)?

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-04 11:34

Eliane"]
[quote="Richtje schreef:
Hoe gaat het nu trouwens met je?

Vroeg ik me ook af Lachen

Lees je trouwens alle soorten dieren of is het beperkt tot paarden en 'grotere' dieren (las wel iets over een hond geloof ik)?
[/quote]

@ Richtje en Eliane: ik kan weer wat lopen, dus het gaat wel goed denk ik... ik zal nog enkele weken last houden, maar ja, als dat het ergste is..

Ik lees overigens wel alle dieren, het hoeven dus niet alleen paarden te zijn. Lachen

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-04 11:35

Feufollet schreef:
Je zou kunnen overwegen om wat in rekening te brengen voor vervolgconsults. Voor mensen die blijven vragen.
Zodat je voor die 10 euro hooguit een bepaalde maximum tijd kwijt bent (bijv. 1 consult + 1x evt. vervolg vragen), wordt het dan meer, dan reken je extra geld.
Gewoon om te voorkomen dat sommige mensen na een consult nog maanden lang terug blijven komen met vragen Lachen


Zo had ik het zelf ook bedacht: 1 consult met 1x de mogelijkheid om vragen te stellen aan de hand van mijn reading. Daarna kan eventueel wel een nieuw consult plaatsvinden, maar dan wel tegen betaling.