Jullie schatten van de vrijmarkt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Jullie schatten van de vrijmarkt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 11:22

Koninginnedag staat voor mij altijd gelijk aan 'Vrijmarkt'. Ik ben echt dol op snuffelen tussen gebruikte troep en 2de hands rotzooi. Ik ga altijdop pad met een buidel vol met kleingeld en struin dan al vanaf 8.00 uur de kraampjes af, hier op de markt in Arnhem.

Mijn koopjes van dit jaar waren o.a.:
een nieuwe thermoskan voor 2 liter met zo'n pompje [makkelijk voor op concours]
een krabplankje voor de katten
een authentiek welkomst kleed uit India dat op het platteland boven de deuren wordt gehangen voor geluk. Helemaal met de hand gebroduurd met kraaljes en daarop een voorstelling van Ghaneesh.

Hebben jullie nog goed kunnens coren op de Vrijmarkt?

Het viel me erg op dat er dit jaar veel meer kleding te koop werd aangeboden dan voorgaande jaren. Dat zal ook wel met de recessie te maken hebben.


batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 11:23

Ik heb me in kunnen houden en alleen 3 shirtjes gehaald die ik echt niet kon laten liggen Lachen

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Sting

Berichten: 12856
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 11:27

Bij ons was niet zoveel te doen... Koningin kwam hier, dus alles was ongeveer afgelast. Ik heb alleen 2 Bits gekocht (waren 50 cent dus kon ik niet laten liggen Lachen ) En nog een telefoonhoesje

Rensje

Berichten: 521
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 11:29

ik heb een supermooi zwart corset(in nieuwstaat) gekocht voor 5 euro Haha!
Ook heb ik twee zonnebrillen bemachtigd..
2 Vriendinnen van me hebben allebei kopjes en schoteltjes gekocht voor in hun nieuwe huisje!
Ook heb ik nog gewoon wat spulletjes gekocht bij de H&M, want de winkels waren hier grotendeels open.

Gezocht: Bijrijdpaardje omgeving rotterdam( berkel en rodenrijs, bergschenhoek, schiebroek, hillegersberg...)

A woman needs two animals: The horse of her dreams and a jackass to pay for it.

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 11:31

Ik weet niet elk jaar ga ik ook de vrijmarkt af maar het is er op een of andere manier niet van gekomen......

Als iedereen aan zich zelf denkt....word er aan iedereen gedacht.
Kom kijken naar mijn website!!!!!, en help mijn carriere een stukje verder.
http://www.annefloorrutte.nl

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 11:31

Helaas moest ik werken, dus geen vrijmarkt voor mij. Misschien dat het op 5 Mei lukt om er even overheen te lopen.

Je suis Charlie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 15:00

Cassidy schreef:
Misschien dat het op 5 Mei lukt om er even overheen te lopen.

Oh vertel, waar is er op 5 mei dan een grote Vrijmarkt? Hier in Arnhem is dat volgens mij niet hoor.

Ik heb trouwens ook nog wat leuke shirtjes meegenomen. Er zat een kraampje tussen dat gerund werd door 2 vriendinnen die echt heel mooi spul op de kraam hadden liggen dat misschien maar 1 keer gedragen was. Inclusief de mooiste kinderkleding.
Ik maakte nog een grapje tegen ze: Gaan jullie met de opbrengst lekker de stad in, dan koop ik het spul volgende Koninginnedag wel weer voor een prikkie van jullie over Lachen

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 15:08

Mijn aankopen:

*14 3d-knipvellen.
*5 metallic-stiften voor 50 cent per stuk.
*nieuwe laptoptas voor 5 euro.
*3d-knipset incl. schaar voor 50 cent.

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 15:09

Nou volgens mij is overal wel op bevrijdingsdag een markt te vinden hier in haarlem is het altijd enorm....

Als iedereen aan zich zelf denkt....word er aan iedereen gedacht.
Kom kijken naar mijn website!!!!!, en help mijn carriere een stukje verder.
http://www.annefloorrutte.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 15:24

annefloor schreef:
hier in haarlem is het altijd enorm....

Oh, dat komt mooi uit dan. Mijn oma woont in Haarlem. Dan kan ik ook nog een bezoekje aan haar brengen. Ik zal snel eens gaan kijken op de gemeente site van haarlem.

Bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 17:05

Jippie"]
[quote="Cassidy schreef:
Misschien dat het op 5 Mei lukt om er even overheen te lopen.

Oh vertel, waar is er op 5 mei dan een grote Vrijmarkt? Hier in Arnhem is dat volgens mij niet hoor.

Ik heb trouwens ook nog wat leuke shirtjes meegenomen. Er zat een kraampje tussen dat gerund werd door 2 vriendinnen die echt heel mooi spul op de kraam hadden liggen dat misschien maar 1 keer gedragen was. Inclusief de mooiste kinderkleding.
Ik maakte nog een grapje tegen ze: Gaan jullie met de opbrengst lekker de stad in, dan koop ik het spul volgende Koninginnedag wel weer voor een prikkie van jullie over Lachen
[/quote]
Ja idd, vertel! Ik wil ook nog een keer! Heb nu niks gekocht en die schade moet ik nog even inhalen. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 17:07

Ik heb even gezocht voor een dergelijke markt in Haarlem maar die is er niet. Wel veel bevrijdingsfestivals.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, brittms, C_estmoi, ChanelR, Fling, Foreverkliek, fotolijstje, goesju, GrapeshotBot, hagelslag, KirstenHorse, KleinBoefje, manonutjuh, MarliesSam, Pien63, SdaphneS, supervon78, YandexBot en 204 bezoekers