Help mijn vriendin!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Witney
Berichten: 169
Geregistreerd: 17-10-03
Woonplaats: Huizen

Help mijn vriendin!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-04 15:30

Ik heb een probleem!

Een groepje vriendinnen van mij, en ikzelf, willen naar Utrecht gaan, om 2 jongens te ontmoeten.
Ik ken ze alleen maar via msn (net als die vriendin van mij), maar gelukkig voor mij doen mijn ouders daar niet zo moeilijk over! Haha!

Helaas vinden de ouders van m'n vriendin het niet goed dat zij naar Utrecht gaat om die 2 jongens te ontmoeten!
We hebben van alles geprobeerd, maar echt niks helpt!
We hebben bijvoorbeeld gezegt dat we gingen winkelen in Utrecht, maar doordat een van ons zich versprak, mag ze nu nog steeds niet mee! Huilen

Wie heeft er tips om haar toch mee te krijgen? Schijnheilig

xxx Natal

Friendship Is Like A Glass, HandlE It WitH CarE oneS it'S brokeN it'S harD tO reparE!!

PeOpLe wHo dOn'T LikE CaTs MusT hAVe BeEN MoUSe In A PrEvIOuS LiFE!


RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 15:31

tsja eigenlijk niks aan te doen. mssn kun je HEN uitnodigen!?

Witney
Berichten: 169
Geregistreerd: 17-10-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-04 15:49

Dat kan niet, want ze hebben te weinig geld om hierheen te komen...en ookal kwamen ze hierheen, dit dorp is zo saai dat je na een uur al weer klaar bent met alles, terwijl je in Utrecht van alles kunt doen!

Friendship Is Like A Glass, HandlE It WitH CarE oneS it'S brokeN it'S harD tO reparE!!

PeOpLe wHo dOn'T LikE CaTs MusT hAVe BeEN MoUSe In A PrEvIOuS LiFE!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 15:50

Tja ik weet het niet!!

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 15:50

Hoe oud zijn jullie?? Misschien dat als je oudere nicht neef mee gaat als begeleiding en dat die dan gaat stadten?? Of misschien mag je wel als haar ouders jullie brengen?

Let love shine so bright

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 15:53

Tjah, ik vind het eigenlijk niet zo heel erg raar dat ze niet mag.
Helemaal omdat de jongens ook niet naar jullie toe willen komen.
Ik zou gewoon niet gaan, er zijn wel meer leuke jongens op de wereld Lachen

Witney
Berichten: 169
Geregistreerd: 17-10-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-04 16:02

Zij is 16 en de andere 2 zijn 15 en zelf ben ik ook 15.

Friendship Is Like A Glass, HandlE It WitH CarE oneS it'S brokeN it'S harD tO reparE!!

PeOpLe wHo dOn'T LikE CaTs MusT hAVe BeEN MoUSe In A PrEvIOuS LiFE!

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 16:05

Kunnen jullie ouders niet een keer hun ouders bellen ofzo?

Let love shine so bright

Mellow

Berichten: 6456
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 16:05

als ze niet mag dan mag ze niet.
je hoort zo vaak van die rare verhalen.
daar moet je dan maar vrede mee hebben.
en over dat te weinig geld.
ze kunnen toch sparen en later komen?
als ze al geen geld hebben om naar jullie te komen zou ik het al niet vertrouwen.
je weet het maar nooit.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 16:09

Idd ik bedoelde ook wat TongeR nu zegt. Misschien zijn het wel enge ventjes die op heel iets anders uit zijn dan jullie willen, of zijn het twee oude mannen, je weet maar nooit!
Heb je ze al eens aan de telefoon gesproken trouwens? Want dat wat cracker zegt is ook een optie, je moet namelijk wel heel goed uitkijken met contacten via internet, al helemaal in zo'n klein groepje.

Witney
Berichten: 169
Geregistreerd: 17-10-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-04 16:11

@ annetje:
Op msn heb ik al zoveel met ze gekletst dat het al gewoon vrienden zijn geworden. En ze zijn, voor zover ik weet te vertrouwen.
en vriendinnen van mij kennen ze en nou ja als ik niet ziek was geweest op de dag dat hun daar heen waren gegaan, dan kende ik ze nu ook persoonlijk Tong uitsteken

Friendship Is Like A Glass, HandlE It WitH CarE oneS it'S brokeN it'S harD tO reparE!!

PeOpLe wHo dOn'T LikE CaTs MusT hAVe BeEN MoUSe In A PrEvIOuS LiFE!

Naatus

Berichten: 945
Geregistreerd: 18-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 16:13

het kan soms heel anders uitpakken... ik heb het al 2x meegemaakt ik doe het dus ook niet meer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 16:22

Die ouders hebben groot gelijk. Voor hetzelfde geld is het een vies sexistisch kereltje van 30 die zich alleen jonger voordoet om grietjes te ronselen ofzo. Zou de eerste keer niet zijn. Kijk er alsjeblieft mee uit...

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 16:29

Witney schreef:
@ annetje:
Op msn heb ik al zoveel met ze gekletst dat het al gewoon vrienden zijn geworden. En ze zijn, voor zover ik weet te vertrouwen.
en vriendinnen van mij kennen ze en nou ja als ik niet ziek was geweest op de dag dat hun daar heen waren gegaan, dan kende ik ze nu ook persoonlijk Tong uitsteken



ik zou er echt heeel erg mee uitkijken... ik vind het niet gek dat die vriendin van jou niet mag van haar ouders...
wie weet is het wel een vieze oude vent, die iets heel anders van jou en je vriendin wil..
kijk er alsjeblieft mee uit

Witney
Berichten: 169
Geregistreerd: 17-10-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-04 16:29

Jah okeej, maar we hebben met ze gewebcamt en ik en een andere vriendin hebben ze is een keer aan de telefoon gehad. En die vriendinnen van mij zijn ook weer heelhuids terug gekomen hoor!

We hadden trouwens niet om waarschuwingen gevraagt maar om tips om haar mee te krijgen! Tong uitsteken

Friendship Is Like A Glass, HandlE It WitH CarE oneS it'S brokeN it'S harD tO reparE!!

PeOpLe wHo dOn'T LikE CaTs MusT hAVe BeEN MoUSe In A PrEvIOuS LiFE!

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 16:40

Ja ok, maar ik snap heeel goed waarom die ouders haar niet laten gaan..
er gebeuren zo vaak gekke dingen

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 16:44

Ik snap wel waarom jullie ouders het niet willen!

Het zijn jongens die julllie waarschijnlijk alleen maar via internet kennen?

Het kunnen dus viespeuken zijn, verkrachters. Of loverboys Weet jij veel! Als je toch van plan bent om met ze af te spreken, doe het dan op een openbare plek! Dat als je hulp nodig hebt, er hulp is!

Pas op met jongens via internet!

En kende je ze al persoonlijk en live? Dan ok dan vind ik jullie ouders wat overbezorgd. Schijnheilig

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 16:44

Ik zou mijn 15-jarige dochter later ook niet naar Utrecht laten gaan om 2 jongens te ontmoeten die een smoesje hebben om niet hier naartoe te komen...

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 16:46

Nathalie schreef:
Ik zou mijn 15-jarige dochter later ook niet naar Utrecht laten gaan om 2 jongens te ontmoeten die een smoesje hebben om niet hier naartoe te komen...


nee ik ook niet.. je weet nooit wat ze van plan zijn Scheve mond

Witney
Berichten: 169
Geregistreerd: 17-10-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-04 16:48

Ja, dat kan ik ook wel begrijpen. Maar alles was al zo'n beetje geregeld totdat haar ouders zich ermee gingen bemoeien......Het is dan gewoon zo flauw van haar ouders!

Friendship Is Like A Glass, HandlE It WitH CarE oneS it'S brokeN it'S harD tO reparE!!

PeOpLe wHo dOn'T LikE CaTs MusT hAVe BeEN MoUSe In A PrEvIOuS LiFE!

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 16:49

No Way!

Als jullie elkaar echt zo graag willen ontmoeten, en ze zijn een beetje galant, dan komen ze wel naar jullie toe! Geen geld, dat is echt een flauw smoesje!! Ov, of 40% korting, of even van papsie of mamsie geld lenen voor de trein, tig mogelijkheden! En hebben ze ook geen bijbaantje?? Misschien beter idee, als op internet rondhangen en geen geld hebben om de trein te nemen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 16:49

Ja je hebt gelijk. Hartstikke flauw dat ze hun dochter willen beschermen tegen een potentiƫle verkrachting of moordpartij Haha!
Rotouders!

Witney
Berichten: 169
Geregistreerd: 17-10-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-04 16:54

Maar we zijn ook van plan om op openbare plekken te blijven! We gaan winkelen, terrasje pikken.......als daar niet genoeg mensen zijn om te helpen? Tong uitsteken

Friendship Is Like A Glass, HandlE It WitH CarE oneS it'S brokeN it'S harD tO reparE!!

PeOpLe wHo dOn'T LikE CaTs MusT hAVe BeEN MoUSe In A PrEvIOuS LiFE!

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 16:58

Dat kun je ook wel in Huizen. Als het gezelschap leuk genoeg is maakt het niet uit in wat voor saai oord je bent Knipoog
Vind het een hele normale reactie van haar ouders.

17 mensen vinden dit leuk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 17:01

Als ze te weinig geld hebben om naar jullie toe te komen, hebben ze ook te weinig geld om een terrasje te pikken Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __nina, _kimm, beauty1love, DogWords, Fayyah19, Googlebot, Ingrid_ms, Invisible, Kairos, lindo, marjan19, nafnaf, nimbletje, Pantykous, Plonspony, roosjenat, SemrushBot, x_spekkie_x en 52 bezoekers