niet logisch

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-01 15:36

Ik kom net bij honey vandaan. Bewust weer niet gaan rijden. Ik woon in werkendam, honey staat in nieuwendijk, en in hank (weer naast nieuwendijk) is alles afgesloten. Geen enkel boerenbedrijf waar je op kan.
Afijn, ik kom dus thuis, en zie tot mijn verbazing dat de overburen (met koeien en schapen) bij mijn buren (3 schapen) in de bak aan het rijden zijn. Mijn overburen hebben ook hun bedrijf afgezet met rood/wit lint, maar dan gaan ze wel bij mijn buren in de bak rijden. Dat is toch niet logisch of zie ik dat nou verkeerd?


Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 15:49

Dat is inderdaad niet logisch. Ik vind het zelfs heel erg egoistisch dat ze dat doen. En ook dom voor zichzelf!
Dat paardje gaat er echt niet dood aan als hij een paar dagen langer niet gereden wordt.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 15:57

ja, en wij mochten eerst op vrijdag niet bij onze paarden, en gisteren mochten we zelfs weer buitenrijden!!!! snap jij nou dat van het ene in het andere uiterste vallen? Klopt toch geen reet van.

gillian

Berichten: 4392
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 21:17

nee dit:
vandaag kregen we te horen dat er een paard kon komen voor iemand die hem uit wou proberen.ok, bellen ze af ivm vervoersverbod.heel begrijpelijk maar luister:belt mijn baas naar weet ik veel wat om te vragen over dat vervoersverbod zeggen ze dat inderdaad paarden niet IN een trailer of vrachtwagen vervoerd mogen worden maar WEL OVER DE WEG AAN DE HAND OF ONDER DE MAN!!!
slaat dit nou nergens op of zie ik dat verkeerd!!??
waar is nederland nou helemaal mee bezig??!!
gillian

Superblij met m'n nieuwe Remedio zadel!!
Kijk hier voor een foto!!

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 21:21

in de wagen mag vooral niet omdat je daar ook evenhoevige in vervoerdt kan hebben. ach als ik iedereen raad mag geven. ga alleen van t erf af als t echt niet anders kan. daar doe je de boeren een groot plezier mee.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, carina, corinec, DDD3, Facebook, Flippertje, Fly_high, Googlebot, hooi, Iris_Casper, janneke_S, Keizerinnnn, Kirsha, Mar_X, marit34, MarJon, MissMarije, Myrkvi, stijntilla, Tatjanaa, VogeltjeM, XladyX, xxxmh, YvonneV en 64 bezoekers