Donderdag taekwondo-examen...

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

_Emma_

Donderdag taekwondo-examen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-04 19:00

Haaai

Ten eerste... wil iedereen (die dit leest) voor mij duimen, op donderdag (29 april) 's avonds rond kwart voor 8 tot kwart over 8? Ik heb dan namelijk examens voor taekwondo... Nagelbijten / Gniffelen
Ik heb nu de groene band, ik ga dus voor de blauwe slip (zo'n klein stukje wat je aan de uiteinden van je band naait, voor de niet-wetenden Lachen ).

Ten tweede... weet er iemand wat ik kan doen tegen heel erg zenuwachtig zijn? Ja ik ben echt zo onwijs onzeker in alles, ik denk bij ieder stapje die ik maak, bij iedere trap die ik doe, bij iedere stoot die ik maak... van O jee doe ik het nou wel goed?
Nachten van te voren kan ik niet slapen, ik ben echt de hele dag bezig met zenuwachtig zijn en alle dingen die ik doe gaan niet goed Scheve mond heel erg...
Maarja ik heb faalangst, dus ik kan er niks aan doen. Maar daardoor zat ik zelfs te denken om niet mee te doen dit keer, gewoon weer een keertje te wachten, maar ik heb me toch weer laten overhalen door die leraren... 'je kan het zo goed, en je bent echt de beste leerling op deze school, en we zien echt dat je zo je best doet, je bent echt goed' en dit en dat, dan word ik weer helemaal de hemel ingeprijst, terwijl ik het supereng vind.
Daardoor heb ik weer (stomme ik) het examenformulier ingevuld...
Maar ik heb nu het idee dat ik het niet kan, dat het me echt niet gaat lukken.. Verdrietig

Weet iemand hier misschien een oplossing voor? Scheve mond

If happy ever afters did exist
I would still be holding you like this

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 19:07

als je betaalt slaag je toch wel Knipoog
en die zenuwen die horen erbij tja...
ik moet nu binnenkort voor de rode band en tja als ik het niet haal haal ik het niet

Rytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 19:29

SUCCES HOOR! Ik zou misschien plantival nemen. Is plantaardig ofzo weet ik veel. Maar bij mij helpt het. Kan je gewoon bij de apotheek of een warenhuis/drogist halen ofzo.

Life go's on

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 19:42

Gewoon doen! Verstand op nul en vechten voor die blauwe band. Als die leraren zeggen dat je het kunt, kun je het heus wel! Zij hebben er wel zicht op Ik weet wat je voelt hoor, ik heb zelf ook faalangst gehad, maar heb me er nu weer wat overheen gezet.

Jacksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 19:50

Probeer eens bach rescue remedy... Je kan dat halen bij wat alternatief achtige winkels (bijv De Tuinen, daar weet ik zeker dat ze t hebben, maar misschien hebben ze t ook wel gewoon bij de drogist) Gewoon half uurtje voordat je moet 4 druppels op je tong doen... T werkt super, ook tegen wat heftigere dingen (vreselijke spanningshoofdpijnen, paniekaanvallen en dat soort dingen) dus neem aan dat t met zenuwen ook werkt (ga ik t ook voor gebruiken als k weer tentamens heb, heb ook behoorlijke faalangst...)
Laatst bijgewerkt door Jacksel op 24-04-04 19:51, in het totaal 1 keer bewerkt

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

Rytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 19:51

Jacksel schreef:
Probeer eens bach rescue remedy... gewoon hald uurtje voordat je moet 4 druppels op je tong doen... T werkt super, ook tegen wat heftigere dingen (vreselijke spanningshoofdpijnen, paniekaanvallen en dat soort dingen) dus neem aan dat t met zenuwen ook werkt (ga ik t ook voor gebruiken als k weer tentamens heb...)

Ahh, dat advies heb ik ook gekregen van een vriendin van mij, schijnt echt goed te zijn!

Life go's on

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 20:09

Je hebt toch de andere examnes ook gehaald?? Dan lukt het nu ook weer!
En anders kan je misschien altijd dat van Jacksel proberen! Lachen

Succes!!

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-04 21:45

verootjoo"]
Gewoon doen! Verstand op nul en vechten voor die blauwe band. Als die leraren zeggen dat je het kunt, kun je het heus wel! Zij hebben er wel zicht op Ik weet wat je voelt hoor, ik heb zelf ook faalangst gehad, maar heb me er nu weer wat overheen gezet.
[/quote]
Lachen

Hoe heb je je er wat overheen gezet als ik vragen mag?

[quote="Jacksel schreef:
Probeer eens bach rescue remedy... Je kan dat halen bij wat alternatief achtige winkels (bijv De Tuinen, daar weet ik zeker dat ze t hebben, maar misschien hebben ze t ook wel gewoon bij de drogist) Gewoon half uurtje voordat je moet 4 druppels op je tong doen... T werkt super, ook tegen wat heftigere dingen (vreselijke spanningshoofdpijnen, paniekaanvallen en dat soort dingen) dus neem aan dat t met zenuwen ook werkt (ga ik t ook voor gebruiken als k weer tentamens heb, heb ook behoorlijke faalangst...)

Bedankt voor de tip!
Ik zal eens kijken of ze dat hier ergens in de buurt hebben Lachen

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 21:55

Goede vriend van mij zegt juist dat als hij zenuwachtig is, hij zich alleen maar meer opfokt en dat alleen maar beter is. En hij heeft volgende maand dan-examen voor de zwarte band, dus zo kan het ook Knipoog
Je niet te druk maken, als hun het zeggen. Ze zeggen het niet voor niks.
Maarja, dat is makkelijk praten, ik zoek ook nog steeds een manier om me niet zo druk te maken Knipoog

Sommige ezels kunnen enkel over paarden praten

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-04 21:59

Ethelate schreef:
Goede vriend van mij zegt juist dat als hij zenuwachtig is, hij zich alleen maar meer opfokt en dat alleen maar beter is. En hij heeft volgende maand dan-examen voor de zwarte band, dus zo kan het ook Knipoog
Je niet te druk maken, als hun het zeggen. Ze zeggen het niet voor niks.
Maarja, dat is makkelijk praten, ik zoek ook nog steeds een manier om me niet zo druk te maken Knipoog

Zozo... maarja, als ik mezelf ga opfokken dan heb ik de neiging om keihard die zaal uit te rennen, dus da's ook niet goed Tong uitsteken
Of ik zak helemaal in elkaar en heb ineens helemaal geen energie meer, waardoor er simpelweg gewoon geen kracht meer uit me komt, en dat is belangrijk bij taekwondo, kracht...

annefloor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 22:42

Ik zit donderdag ook in de zenuwen maar dan smorgens vroeg voor auditie theaterschool kunnen we gezellie samen zenuwachtig zijn...

Als iedereen aan zich zelf denkt....word er aan iedereen gedacht.
Kom kijken naar mijn website!!!!!, en help mijn carriere een stukje verder.
http://www.annefloorrutte.nl

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-04 10:48

O fijn, ben ik niet de enigste Lachen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie