Friso kijkt niet echt blij?meer mensen opgevallen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 18:47

Dat van dat kijken is mij ook opgevallen. Vond het wel vreemd overkomen. Misschien is het zijn manier van kijken, maar voelt hij zich van binnen echt wel blij. Je staat op zo'n dag ook echt wel in het middelpunt misschien zorgt dat voor een serieuze uitdrukking op zijn gezicht.

Haha ik zat me eerlijk gezegd wel af te vragen of ze er iets over zou zeggen tegen hem als ze even alleen zijn. Zo van: Hey poepescheet, ik zat jou de hele tijd aan te kijken Rolleyes maar je keek helemaal niet zo vaak terug en mijn hand pakte je ook niet vast, maar je bent wel lief hoor Lovers

Ilse1979

Berichten: 499
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Delfzijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 18:52

Op het nieuws van net zeiden ze ook al iets in de trant van: Mabel probeerde continu oogcontact te maken, iets dat de prins probeerde te vermijden.... Zet je inderdaad wel aan het denken toch? Als zelfs het nieuws er een opmerking over maakt...

Maar ik wens ze iig alle geluk toe hoor. Ik wens ze het allerbeste. Ze hadden iig mooi weer erbij

(maar wat een jurk )

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 18:55

Cheveyo schreef:
Haha ik zat me eerlijk gezegd wel af te vragen of ze er iets over zou zeggen tegen hem als ze even alleen zijn. Zo van: Hey poepescheet, ik zat jou de hele tijd aan te kijken Rolleyes maar je keek helemaal niet zo vaak terug en mijn hand pakte je ook niet vast, maar je bent wel lief hoor Lovers


Hahahaha dat vraag ik me ook altijd af...zou ze haar mond houden en mooi weer spelen of hem gewoon ronduit de waarheid zeggen.

Heb maar ene kort stukje gezien maar was lang genoeg...ze keek hem met liefdevolle grijnsz aan en hij keek met ehmsz..levenloze blik recht voor zich uit...

Hier gaan de roddelbladen ook nog wel van vol staan hoor Haha!

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 19:38

Ik had het idee dat hij nodig moest poepen.... (kan, van de zenuwen Haha! )
Maar 'de kus' vond ik weer overtuigender dan die van Alex en Max Tong uitsteken

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 19:44

Ze hebben dus wel gekust? Blijkbaar was ie toch niet zo overtuigend... Jij bent de enige die het gezien heeft Knipoog

Druif_01

Berichten: 8838
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 19:47

tja ik vroeg het me ook al af. Ik vond het ook wel sneu voor Mabel ok ze is nou niet bepaald mijn favoriet maar zij was hem de hele tijd helemaal over der oren verliefd aan het aan kijken, en hij keek niet terug en als hij al wel keek kon er geen lachje of verliefde blik vanaf. En ow men! Wat een jurk getverdemme, hiihihihhi maar ik heb me wel kostelijk vermaakt met het kijken wat iedereen aan had, en dan die hoeden *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 19:48

ik heb de kus ook gezien Tong uitsteken

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 20:02

Pervinco schreef:
Ze hebben dus wel gekust? Blijkbaar was ie toch niet zo overtuigend... Jij bent de enige die het gezien heeft Knipoog


Tja, je ziet wat je wil zien zeggen ze toch? Tong uitsteken Maar het was gewoon op het nieuws hoor
Haha!

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 20:03

inderdaad mabel keek volop verliefd en friso keek strak voor zich uit.
hij heeft veel moeten laten vallen m te trouwen met mabel.
maar die jurk leijk
de kus heb ik niet gezien ik had maar iets van 10 min gekeken.

Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 20:09

Was mij dus ook opgevallen, maar ik vond de jurk wel mooi!
De kus was op dat balkon en gewoon op het (rtl 4?) nieuws..

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 20:15

ja ik had precies het zelfde. Mabel keek hem steeds super lief aan en hij maar gewoon een beetje stug voor zich uitkijken Knipoog

Maar wat ik ook nog steeds niet snap is waarom ze toch allemaal van die lompe lelijke hoeden op hebben Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 20:31

Het was mij ook al opgevallen ja. Scheve mond

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 20:39

Mij was het ook al opgevallen. Ik von het net een begrafenis eerlijk gezegd. Vergeleken met het huwelijk van WA en max was dit veel minder een feest, eerder een filosofische bijeenkomst ofzo. Ik vond Friso ook echt niet blij kijken. Het moet de mooiste dag van zijn leven zijn (nou ja, een van de), maar volgens mij hoopte hij dat het allemaal zo snel mogelijk voorbij zou zijn.

Mijn moeder zei al:'Het verbaast me als ze kinderen gaan krijgen'

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 20:59

Het viel mij ook al op. Mabel keek heel vaak naar hem, en dan keek hij gewoon niet terug, of even heel vluchtig en keek dan ergens anders naar (wie zat daar buiten beeld)

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-04 21:02

Nou. Ik ben dus niet de enige die het opgavllen is. En als ze het zelfs al op het nieuws zeggen..Scheve mond

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 21:22

Ai moet me diep schamen, heb nog niets van die twee gezien. Zal even kijken op de pagina van het koninklijk huis --> zal vast wel wat te vinden zijn.

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 21:38

LuvdaTossa schreef:
Ai moet me diep schamen, heb nog niets van die twee gezien. Zal even kijken op de pagina van het koninklijk huis --> zal vast wel wat te vinden zijn.


Haha!
Welke pagina is dat?
Ik heb namelijk ook nog helemaal niets gezien (het was veel te lekker weer om TV te kijken Cool !) en na het lezen van dit topic ben ik wel benieuwd geworden naar de jurk Haha!

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 22:30

Kinta schreef:
wat reageer jij opgefokt, zeg
als hij kerel genoeg is om er voor uit te komen (je kent hem persoonlijk?) dan is hij ook kerel genoeg om dit geklets (wat bij zijn positie hoort) langs hem heen te gaan en hoef jij niet voor hem op te komen, denk ik zo.


Zo werkt het hier tegen woordig meid! Daarom ben ik hier ook niet meer zo heel vaak. Scheve mond En leuk dat jullie aan mijn rijtje mogelijkheden meestemmen haha *LOL*

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 22:47

Op het balkon vond de kus plaats, je zag alleen de sluier van mabel, dus hetw as gewoon een soap kus Tong uitsteken

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 22:49

Het eerste wat ik dacht was toen ik ut zag, van wahhh wat is ze lelijk en wat lacht ze dom! Ze zat hem heel de tijd aan te staren. Ook ik had zoiets van gezellig ik ga trouwen.........ahum, dat hij zo keek dus.

Verder haar jurk was enorm afgrijselijk. Kortom ik ben snel weer aan ut zappen gegaan. Heb DE kus op het balkon gezien maar hij deed dat meer omdat he tmoest leek wel.

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 22:49

Ik zag het op teletekst, maar heb het nog niet op tv kunnen zien.
Misschen morgen op het nieuws Verward

lies

Berichten: 9630
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 22:56

Oei, ik mag (als hersenloze) vast niet zeggen dat ik écht denk dat Friso homo is? Scheve mond

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 22:57

lis schreef:
Oei, ik mag (als hersenloze) vast niet zeggen dat ik écht denk dat Friso homo is? Scheve mond

Foei!

Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 22:57

...of nog gaat worden *LOL* *LOL* *LOL*.
Zou ik trouwens echt hollands en echt cool vinden, maar dat terzijde.

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 23:00

Nou, ik denk dat dat niet gaat gebeuren. Tenminste dat Friso voor zijn eventuele 'mannelijke' voorkeur uitkomt.
Het zou een schande voor het Koninklijk Huis, Nederland en de bevolking zijn, denk ik.
Dus mocht hij homo zijn, zou hij, denk ik, er never nooit voor uit komen, tenzij hij voor de rest van zijn leven als kluizernaar wilt leven.