Onderwerp (beta-)profielwerkstuk?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Onderwerp (beta-)profielwerkstuk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-04 12:01

Ik moet voor woensdag een voorlopig onderwerp inleveren, typisch mijn school om dat gister pas te melden. In dit voorverslag moet een hoofdvraag met deelvragen staan, en een hoofdvraag van een tweede keuze. En dan volgend jaar in de 6de moet het helemaal afgemaakt worden.

Nu ben ik al wat aan het rondzoeken op internet, maar wie weet is er een bokker met een super orgineel idee? Knipoog

Het moet te maken hebben met natuurkunde 1,2, scheikunde 1,2 of wiskunde B 1,2
Zelf trekt scheikunde me het meest(ook vanwege de begeleidster die ik dan krijg.. Schijnheilig )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 12:38

Ik heb het over kansspelen gedaan, wiskunde B1, was erg goed geworden, ook best leuk om te doen Lachen Maar een origineel idee... neuh Succes iig!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 12:40

Over kansspelen heeft iemand uit mijn klas het ook gehouden... Volgens mij met de samenstelling van het balletje en de resultaten ed bij kansspelen (Wis B en Nat).

Maar ik neem toch aan dat jullie al lang een planning gekregen hebben, aan het begin van het jaar...?

alexxxandra
Berichten: 186
Geregistreerd: 02-03-04
Woonplaats: wezep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 13:12

een vriendin van me heeft het over de verbranding van voedsel gedaan, en dan in combinatie met dieten, of ze werken (het was wel wat uitgebreider dan dat ik het hier nu zo typ, maar ik weet het niet meer zo precies). zij vond het heel leuk om te doen, en zij vond scheikunde ook leuk

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 13:16

Ik heb samen met een klasgenoot toen een profielwerkstuk gedaan over Paardengedrag ( Haha! ) met als vak Biologie.

We hadden toen ook wel een hoop paarden tot 'onze beschikking', maar het was een leuk werkstuk geworden, we hadden een 8

Predator

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 16:22

ik heb het samen met n klasgenoot over drinkwaterzuivering gedaan. Was wel leuk (weinig over te vinden alleen totdat je naar een paar bedrijven belt) We hebben een 'goed' ervoor gekregen.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 18:01

Ik heb vorig jaar een pws over holoprosencephaly gemaakt.
Heel interesaant! (voor het vak bio1,2) Wij hebben trouwens als precentatievorm voor een website gekozen http://home.hccnet.nl/hpe.pws

Lees het eens door zou ik zeggen, wie weet brengt het je op ideeën Haha!

Ik ga nog even verder denken, of ik nog op een leuk idee kom.

Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-04 21:29

Dank jullie, en denk gerust verder Knipoog

Neen geen planning gehad echt pas gisteren te horen gekregen dat we woensdag de hoofdvraag en deelvragen moeten inleveren.