moederdag

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jen

Berichten: 3212
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 16:30

Ik heb bij de drogist de parfum en bodylotion van celine dion gehaald, daqar zit ze al heel lang om te zeuren dus morgen krijgt ze die van mij Van mn broer krijgt ze een set tuinlampjes Lachen

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 16:49

mn moeder krijgt dit jaar een luxe bordeaux rood BR dekje met gouden rand en een hele grote doos ferrero rocher, van mij en mn zus samen Haha!

weer eens wat anders dan de planten/bloemen/doucheschuims/basdpulletjes/parfums ed van de vorige jaren Knipoog

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 08:45

Vandaag is het moederdag!!

Heb alleen geen zin om te gaan, voel me een beetje ziekjes.
Als kado ben ik een heel groot konijnenhok aan het maken. Het wordt 3 mtr lang, 1 1/2 mtr hoog en een mtr diep. De bedoeling is dat er ook een paar kipjes in komen.

Iemand nog wat leuks meegemaakt vanmorgen bij moeders?

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 09:12

Wij doen niet aan moederdag, net zo min als aan vaderdag, Valentijn en al die andere commerciële zever...
Je waardering voor een persoon laat je niet zien omdat het toevallig de dag ervoor is op de kalender, dat doe je het hele jaar door.

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 09:30

Ik heb voor mijn moeder de nieuwe editie van Cool Water (Davidoff) gekocht, aangezien mijn moeder (en ik ook Schijnheilig ) VERSLAAFD zijn aan Cool Water. Ik heb ook een hele mooie bos bloemen gegeven en een ontbijt op bed én een lief gedicht in het Spaans. Ik vertrek namelijk over een aantal weken om in Spanje te gaan studeren, vandaar een gedicht in het Spaans. Haha!

En hoe vonden jullie moeders het?

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 10:25

Tessake schreef:
9 mei is het weer moederdag iemand leuke ideetjes om je moeder mee teverassen??

Geef een slaapfeestje van zaterdag op zondag, heeft ze een goede nachtrust *LOL* Tong uitsteken
Verder was ik een beetje blut en vond dat ik niet echt iets hoefde te geven, omdat ik zelf jarig ben. *LOL* haha

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 10:27

layla d schreef:
En hoe vonden jullie moeders het?

Ge-wel-dig Tong uitsteken Haha nee, ze vond het niet zo erg dat ze vroeg wakker was...
Ik geef haar later nog wel een kadootje, eigenlijk best banketstaaf om niks te geven Bloos

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 13:25

Natalie schreef:
Wij doen niet aan moederdag, net zo min als aan vaderdag, Valentijn en al die andere commerciële zever...
Je waardering voor een persoon laat je niet zien omdat het toevallig de dag ervoor is op de kalender, dat doe je het hele jaar door.


Mijn moeder is absoluut razend kwaad als ik met moederdag niet thuis ben, of geen kadootje heb...

qua "leuks meegemaakt", mijn moeder had de zolder (waar het inpakpapier bewaard wordt) op slot gedaan, mijn vader en ik hebben het ganse huis afgezocht naar de sleutel, die achteraf in... haar broekzak bleek te zitten. Uit "wraak" hebben we ons uitgeleefd, met aluminiumfolie en toiletpapier Haha! (ze kon er mee lachen )

Jammer genoeg is een van de twee kadootjes die ik had, een flop. Een cd-rom met allemaal kaartspellen, maar hij doet het niet. Bovendien heb ik die maanden geleden al op een beurs gekocht (en heb ik het bonnetje niet meer), dus valt er niet veel aan te doen Verdrietig

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 13:27

Ik heb mijn moeder mijn oude mobiel gegeven ( lees: swing 200 Haha! ) en verder alleen maar ruzie gemaakt Stoom uit je oren

iris_oo

Berichten: 1792
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 13:29

mijn tante oom neef+zijn vrouw uit groningen zijn er dit weekend. en samen met mijn neef heb ik een ontbijtje gemaakt voor me tante (zijn moeder) en mijn moeder. en dat was het Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 13:37

Ik ga straks naar mijn moeder toe. Ik gisteren voor haar een kado pakket van Jean Paul Gaultier. Fragile een heerlijk luchtje.

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 13:47

Ik heb een ontbijtje gemaakt met verse Danerole-croissants. Vond ze heel leuk. En de kado's waren ook geslaagd.

Natalie schreef:
Wij doen niet aan moederdag, net zo min als aan vaderdag, Valentijn en al die andere commerciële zever...
Je waardering voor een persoon laat je niet zien omdat het toevallig de dag ervoor is op de kalender, dat doe je het hele jaar door.


Dat is wel zo, maar er mag best èèn dag zijn waarop ze in het zonnetje gezet worden. Daarom doe ik wel aan vaderdag en moederdag. Aan valentijn doe ik ook niet.

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 13:50

heb samen met m'n zus zo'n ready brush toiletborstel gegeven Haha! , jeweetwel van die reclame steeds op de tv.
maar dat is niet het enige hoor Knipoog
ze heeft namelijk ook een bubbelbad van ons gekregen!! nee niet een compleet nieuw bad, maar een bubbelapparaat. moet je een mat op de bodem van het bad leggen, en dan zit er een slang aan vast naar een apparaat en daaraan weer een stekker en dan kan je lekker gaan bubbelen in bad. zit zelfs afstandbediening bij Haha!. tis al uitgeprobeerd en tis gelukkig lekker. je kan instellen hoe warm de luchtbellen moeten zijn, hoe veel, hoe hard, enz.
kga denk vanavond ook maar in bad Knipoog

nu weer wat voor vaderdag verzinnen, iemand nog ideën?....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 13:58

SharirBobby schreef:
heb samen met m'n zus zo'n ready brush toiletborstel gegeven Haha! , jeweetwel van die reclame steeds op de tv.
maar dat is niet het enige hoor Knipoog
ze heeft namelijk ook een bubbelbad van ons gekregen!! nee niet een compleet nieuw bad, maar een bubbelapparaat. moet je een mat op de bodem van het bad leggen, en dan zit er een slang aan vast naar een apparaat en daaraan weer een stekker en dan kan je lekker gaan bubbelen in bad. zit zelfs afstandbediening bij Haha!. tis al uitgeprobeerd en tis gelukkig lekker. je kan instellen hoe warm de luchtbellen moeten zijn, hoe veel, hoe hard, enz.
kga denk vanavond ook maar in bad Knipoog

nu weer wat voor vaderdag verzinnen, iemand nog ideën?....



Een Beertender gegarandeerd succes OK dan!

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 13:59

Wij doen ook niet aan moederdag.
Ik vind het alleen wel leuk om dan toch een ontbijt op bed te maken.

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 14:03

[edit] Quotes over Beertender verwijderd - Oscar [/edit]

een hele domme vraag, maar wat is een beertender?

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 17:58

heb haar een magazine gegeven en veel preken Scheve mond Ze zat de hele dag te zeuren, en ze laat zich door vreemden maar ook door haar eigen familie over zich heenlopen! Heb haar even gepusht om toch contact op te nemen met mijn tante! Ben ik blij van! Ze moet eens wat meer durfen!

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 18:14

[edit] Quotes over Beertender verwijderd - Oscar [/edit]

dat is zo'n biervat die je tegenwoordig op de reclame ziet. Zijn wel vrij nieuw en megaduur!! Hoorde vandàag een bedrag van 199 euro voor de tap zelf en dan moet je ook nog eens iedere keer zo'n biervat á 10 euro aanschaffen..

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 18:52

Mijn moeder wou een gieter om de plantjes water te geven, nou ze heeft er 2 gekregen!

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 20:59

moeders zijn altijd zo goed in het verzinnen van leuke cadeautjes! NOT!! Mijn moeder vroeg voor der verjaardag een fietspomp... Ja uhm.. je denkt toch niet dat ik je die ga geven he! (heeft er wel 1 gehad, maàr dan van papier)

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 21:03

ik heb mijn moeder een douche gel gegeven van voqui die witte in extra grote versie en ik heb haar een dikke knuffel gegeven en dat vond ik wel weer genoeg.
voor de rest heb ik deze dag ook niets extra's gedaan ben de hele dag met me vriendje weggeweest Clown Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 00:29

[edit] Quotes over Beertender verwijderd - Oscar [/edit]

Yup ze zijn vrij prijzig. Maar die van 199 euro is de goedkoopste. Toch is mijn paps er nog steeds erg blij mee. Op verjaardagen gaan er gemiddeld 6 a 7 vaatjes doorheen. In 1 vaatje zitten ongeveer 20 biertjes. Dus veel duurder dan een kratje is het niet en je hebt altijd heerlijk gekoeld bier Vingers aflikken

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 00:51

Nou ik heb samen met zusje, 2 broers (vriendinnen 2 broers) en mijn vader een ligstoel gekocht waar ze al een jaar over zeurt met van die hinten.

Altijd als ze een ligstoel in een boekje zag:
Jeetje dat is wel een orgineel moederdag kado he als jullie nou allemaal wat bijleggen hebben jullie zo een tuinstoel bj mekaar... Ja hoor mans

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132051
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 10:54

Om het topic wat overzichtelijker te houden, heb ik even een aantal (mega)quotes verwijderd Knipoog