Klompen!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tropico
Berichten: 1333
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: In een hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 11:02

hier nog een klompen drager...
harstikke handig die dingen Haha!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 11:07

wij hebben van die rubberen oid.. Echt fijne dingen Binnenkort maar eens nieuwe halen, want de mijne zijn 'op' Haha!

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 11:31

Mijn moeder heeft van die witte met een leren bovenkant liggen, ik denk dat ik die maar eens ga passen, zo na al jullie positieve verhalen...

Lijkt me handig voor in Ee...

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 12:18

Ja klompen loopt echt super fijn!
Thuis draag ik die dingen ook altijd!
Maandag ben ik er mee naar school geweest Haha!:D

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 12:42

fabiola schreef:
heb ze eens gehad voor in de tuin, van die houte klompen. Ik hou het er niet lang op uit, die randen doen veelste veel pijn aan mijn voeten!


Dan moet je geen normale klompen kopen, maar trippen. (geen idee of dat nederlands is Haha! )
Dat zijn gewone houten klompen, iets korter over de wreef, met een leertje erboven. Dat leertje is een beetje dikker en lekker zacht!

Wentos

Berichten: 3021
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: De Achterhoek!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 13:23

Thuis loop ik best vaak op klompen (zwarte, met rubberen zool)
vind ze heel handig en ze lopen fijn Haha!

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 13:26

Ik heb ze ook, hoort erbij in het vissersdorp waar ik ben opgegroeid. Tijdens het invlechten enzo heb ik ze veel aan, ze zitten prima!

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 16:44

Ik draag wel eens mn houten klompen... niet vaak, maar als ik geen zin heb om schoenen aan te doen zijn ze ideaal. Ik heb ze ook helemaal zelf beschildert met allemaal zeedieren Lachen Ben er nog steeds trots op! (en krijg veel leuke reacties als ik weer eens door de supermarkt klos Bloos)

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 16:51

ik wil ook al een tijdje van die zwarte klompen halen met een houten zool Haha!
vet gaaf die dingen,en lopen ook nog eens heerlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 17:33

Mijn pa heeft ze, en ik leen ze altijd en dan moet hij even naar buiten en dan roept hij altijd heel hard 'Yara waar zijn mijn klompen?' Haha!

Vandaar gaat mijn moeder van de week eigen klompen halen voor mij Haha!

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-04 20:01

Okee, heb vanmiddag even geshopt en ben nu de trotse eigenaar van een paar klompen- houten zool, zwart leren bovenkant, en open vanachter. En de krengen lopen nogal raar (komt door de stugge zool denk ik), maar moet ze toch maar ff inlopen
(heb gelijk even een olijf/creme halster+touw voor eldientje meegenomen, staat echt heel chique Schijnheilig )

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 20:05

Ik heb mn hele leven al klompen gehad, omdat we altijd al 'vrij'gewoond hebben, met wei en oliebol en alles..

Ik ben begonnen met die houten, toen rubberen jolly's en daarna enkel strovels en comforts met houtenzool en dichte achterkant en natuurlijk zwart Haha! Ideaal..aldat gedoe met die veters is niks waard.

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 21:53

Las ik zo kijk dan heb ik vier paar klompen staan Haha!

Zwarte met rubberen zool voor mijn werk! Oranje houten voor als Nederland moet voetballen ( weet het achterlijk Verward ) Gewone gele houten klompen en houten klompen met koeienprint

Sinds ik kan lopen loop ikop mijn klompen. En ga er ook weleens mee uit! En naar school ben ik er ook weleens mee geweest

Barvrouwke
Berichten: 3706
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 22:32

ja hehe, een klompenforum. Ik heb ook van die zwarte,
en ik vind ze heel fijn lopen. een groot voordeel vind ik
dat ze zoown othopedisch voetbet hebben, kan je van de meeste
gympy's niet zeggen!

Spookie

Berichten: 935
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Loenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 22:59

Ik heb ook van die zwarte! Zitten lekker makkelijk en je stapt er zo in en uit! Erg handig als je ff snel naar stal moet, of in de tuin bezig bent.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 07:51

je had die koppen in USA moeten zien toen ik op mn klompen me kwam melde voor duty Haha! Haha!, Ik ging daar op een manege werken en dan werk je dus gewoon op je klompen..... alleen hun begrepen er geen fluit van Haha! Haha!

Feufollet

Berichten: 561
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: bij Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 08:07

Ik loop buiten ook vaak op klompen, van die zweedse klompen met een half leren bovenkantje. Gewone klompen had ik, maar daar lag mijn wreef steeds mee open. Ik moet nog eens achter een paar trippen aan, want met die zweedse klompen heb ik steeds zand achterin als ik door de bak sjouw Lachen

Mijn man heeft gewone houten klompen, maatje 47, waar ik in de gang eeuwig mijn nek over breek. Ook nog maar eens een klompenrek in elkaar knutselen dus!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 08:28

Mijn vader heeft klompen (zijn mij wel twee maten te groot), en ik loop er ook wel eens in als ik snel even achter het huis moet ofzo.
Juist doordat ze zo groot zijn vind ik ze lekker lopen. *LOL*