voor mijn lieve kimmetje

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kimmie261

Berichten: 19203
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

voor mijn lieve kimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-04 18:05

het is nu 2 maanden geleden dat ik mijn lieve kim ben kwijtgeraakt, kim was mijne trouwe rottweiler die jaren met mij heeft "samengewoond".

op 8 jarige leeftijd kreeg ze spondylose en ging ze lichamelijk al erg achteruit, met medicijnen kon ze zich weer redelijk redden,we zijn naar een eengezins woning verhuist , waar ze geen trappen meer hoefde te lopen,dat was al heel fijn voor haar.

vorig jaar verhuisden we naar een boerderij, en mijn grootste droom was dat ze, al was het maar voor even,daar nog even kon genieten van haar oude dag.

nou dat ging allemaal heel erg goed, kim was de hele dag bij mij bij de paarden, liep een beetje te scharrelen, en was een gelukkige ouwe hond.

midden zomer vorig jaar begon een onschuldig bultje op haar poot te groeien, ik heb stad en land afgelopen om haar te laten opereren en niemand wilde eraan beginnen.

de bult werd groot en er werd gezegd dat ik haar in moest laten slapen, maar dat voelde als vermoorden, want ze was nog steeds de hele dag mee, en ze speelde nog met de andere honden.

tot er iemand langs kwam ie zei dat haar dierenarts haar wel zou opereren, wij ernaar toe en ja hoor , 3dagen later was ze geopereerd.

ze knapte best wel snel op,2 dagen erna lipe ze weer mee met paarden voeren........maar de dag daarna vond ik haar op de grond, ze kon niet meer op of neer....

kliniek gebeld, en zo snel als ik kon haar daar naartoe gebracht, daar is ze opgenomen,ik ben sávonds nog bij haar langs geweest, ze was meer dood als levend, en ik wilde haar meenemen, maar de dierenarts zei dat ze het niet zomaar opgaven....

huilend ben ik naar huis gegaan, toen ik wegliep keek kim mij aan, en wilde meelopen (ze probeerde op te staan, maar het lukte niet)....

2 uur later ging de telefoon, kim was overleden.....ze was dood gevonden...

we hebben haar opgehaald en op "haar" bank gelegd, in een warme deken,alle andere honden hebben aan haar gesnuffeld, de dag erna hebben we haar begraven...ze is 11 jaar en9 maanden geworden...

voor mij was ze een super hond, ik zal haar nooit , nooit vergeten....

kim , ik hou van je............forever!!!!!!!!!!!!!!!

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 18:27

Wat erg, ik heb mijn hond ook verloren, vandaag was het een jaar geleden toen we te horen kregen dat Max kanker had, hij is op 9-7-03 gestorven aan maagbloeding

kimmie261

Berichten: 19203
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-04 19:53

kim is in januari overleden, maar het verdriet dat je hebt......

was max ook jou maatje??????

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 20:17

Ik heb ook mn hond verloren 2 jaar geleden in maart.. Ik weet hoe je je voelt..
Verdriet blijft... Krijg nu al tranen in me ogen als ik eraan terug denk. Ze was echt mn maatje Lachen Sterkte...