moet van dienst veranderen

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

petraaken
Moderator FA

moet van dienst veranderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-04 11:17

Het is al een tijdje aan de gang bij ons op het werk ( lees rommelen) maar ik heb vanmorgen pas de bevestiging ontvangen. Ik moet van dienst veranderen en als ik daar geen goede kritiek krijg van mijn nieuwe chefs moet ik gaan. Ik ben ambtenaar en op mijn huidige dienst was er de laatste maanden of beter zelfs nog het laatste jaar maar heel weinig werk voor mij. Het gaat meer en meer puur naar de technische kant uit en weinig administratief werk. Daar voel ik me wel stinkmodder bij want ik had nooit de indruk dat ik slecht werk afleverde. Iemand moet over mij geklaagd hebben maar ik weet niet wie en we zijn nochtans een heel kleine dienst. Mijn huidige directe chef wist echt van niets maar ik vrees dat ons diensthoofd het wel wist want ik vond het al vreemd dat hij zich de laatste tijd in zijn bureau opsloot. Het rommelt trouwens wel in meer diensten hier op het werk. Sorry voor het lange verhaal maar moest het even van me afschrijven.

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 12:57

oh er zijn zo veel bedrijven die er mensen uitzetten of verplaatsen omdat ze gewoon weg te weinig geld hebben! dat heeft mijn vader ook
he l vervelend dat je door iemand bent aangeklaagt dat is niet eerlijk!

Pamba: B+11 - L1+12 - L2+10 - M1+7

Fotoshoots door heel Nederland: Polderman Photography | Like mij op facebook

petraaken
Moderator FA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-04 07:20

dank je. Ik heb hier vanmorgen al een en ander gehoord waarvan ik niet had gedacht dat het waar zou zijn maar ik heb echt serieus mijn bedenkingen. Misschien maar beter dat ik inderdaad naar een andere dienst moet want ik denk niet dat ik die persoon nog echt zou vertrouwen. Scheve mond Met een schone lei beginnen begint me wel serieus aan te trekken. Al zal ik mijn andere collega's wel missen. Zal er maar het beste van maken denk ik.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie