Mijn pleegkittens... met foto's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 20:20

Het liefst zou ik echt 100 kittens kopen. Vind ze zo ontzettend lief. maarja wat moet je er mee?

Supertje

Berichten: 7092
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 20:54

Ik heb hier nu al een kitten zitten, gevonden langs de weg in een doos als katertje van 4 weken oud en erg ziek.... Die is nu weer helemaal het ventje gelukkig, en we hebben het hier thuis pas gehad over een maatje voor hem, liefst een poesje. Heb je toevallig het lapjeskatje nog?

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-04 23:58

Ik heb ze allemaal nog helaas... Maar je bedoeld die van de foto op pagina 2 neem ik aan? PB me als je serieus interesse hebt...

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 10:33

Is er verder nog iemand die interesse heeft? Ik ga ze anders deze week terug naar het asiel brengen. Moederpoes blijft bij mij tot ik zelf iets gevonden heb...

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 18:56

Ik ben vandaag naar het asiel geweest om alvast 2 kittens terug te brengen. Oh wat voelde dat rot zeg... Het voelt net of je je eigen beesten naar het asiel gaat brengen. Heb ook nog een traantje weg moeten pikken. Zoals ze daar zaten, rillend van schrik in zo'n klein hokje...
Ze zoeken nog steeds een baasje, ook degene die ik nog bij mij heb zitten... Help deze beestjes aub een leuk nieuw tehuis...

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 19:09

is niet leuk nee, een beestje terug moeten brengen naar het asiel

ik had hier ook rondgevraagd of iemand nog jonge katjes wilde, maar de 2 die dat wilden waren al voorzien van iemand van de rijvereniging, die heeft 2 nestjes zitten....
snap ook helemaal waarom de katten uit t asiel gecastreerd/gesterriliseerd moeten worden

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 19:21

Zodat er niet onnodige katten moeten worden ingeslapen omdat ze geen baasje kunnen vinden...
Ik denk altijd maar zo, voor elke kitten die van een boerderij afkomt, blijft er 1 in het asiel zitten Boos!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 19:26

idd zo denk ik ook, t is dat ze hier 'verdwijnen' anders waren ze hier welkom geweest, maar ja dat is ze de dood injagen en dan zijn ze beter af in het asiel...

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-04 00:30

Update!!!!!!!!!!!!!!!!

Moederpoes heeft vanavond los rond gelopen, en heeft zowat de hele avond naast me liggen dabben op een kussen. Kopjes geven etc... Ik denk dat het wel goed met haar gaat komen. Ze schoot alleen weer terug de bijkeuken in toen Mario thuis kwam en dus de sleutel in het sleutelgat stak Haha!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-04 19:38

Heeft er dan nieman interesse???? Ik ga morgen de andere 3 kittens naar het asiel brengen, want zo raak ik ze niet kwijt
Ik vind dat heel moeilijk, dus als er iemand is die toch nog een kitten wil, laat het me dan zo snel mogelijk weten via pb!!!