Streetdance in Eindhoven

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

SweetTinka

Streetdance in Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-04 13:21

Ik ben op zoek naar een goeie/leuke dansschool in Eindhoven. Het liefst iets met streetdance... Ik heb in Limburg altijd heel veel gedanst, en zat bij een super leuke groep (veel optreden enzo) maar toen ik naar Eindhoven ging om te studeren heb ik dat moeten stopzetten, en omdat ik op kamers woon, en dus de hele week in Eindhoven ben, was ik van plan daar iets te zoeken... Heeft iemand tips? Haha!

Doe leuk of ik zap!
***Tinka je t'aime, ik zal je missen meissie Lovers ***
Ubi amor, ibi fides. (Waar liefde is, daar is vertrouwen) I love Jesus Haha!

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 15:00

Mama van Imke ~ 29-01-2012 & Quinten ~ 17-02-2014

Irritant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 15:13

Bruce Dance Factory!!

Zit ik namelijk op Tong uitsteken
Het is wel een van de bekenste dansscholen in noord-brabant.
Op 30 april hebben we op de kruisstraat bij het station een optreden. We delen dan ook van die flyers uit enzo, misschien kan je een kijkje komen nemen om te zien wat we doen?

Wat wij doen is wel streetdance maar bij ons is het toch anders dan bij andere streetdance-scholen heb ik gezien.
Bij ons heet het freestyle-streetdance. Meer modern zeg maar. Wij dansen meer zoals Justin Timberlake, Britney Spears enz enz. Andere dansscholen die ik gezien heb, dansen te soft, te saai vind ik Tong uitsteken

Als je een leuke dansschool wil dan raad ik je zeker deze aan Schijnheilig

Dance to express, not to impress.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie