Yo...gaat 'ie??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 13:04

Cody schreef:
Wat een mafkees, die jongen in de auto, dat DOE je toch niet
Stap dan even uit om te kijken of je wat kan doen ofzo Verward Soms...


Tja zo zijn mensen nu eenmaal Toen Prima en ik een auto-ongeluk hadden, door een fietser notabene die zonder licht reed waardoor Prima hem niet zag en heel hard op zijn rem moest gaan staan, toen reed de fietser ook doodleuk na even omkijken door Frusty Wij stonden letterlijk 4 meter verder en waren geramd door een andere auto maar die fietser vond het kennelijk niet nodig even te stoppen en te kijken hoe het ging.....

Helaas zijn oude mensen toch heel kwetsbaar in het verkeer en hoor je dit soort dingen bijna dagelijks (denk maar aan die scootmobiel met bejaarde mevrouw die gisteren onder een trouwauto is gekomen......)

Hopelijk heeft die meneer er niets aan over gehouden en jij hebt in iedergeval je hulp aangeboden OK dan!

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 13:19

Hier bij onze stal was een paar week terug een motor onderuit gegaan. Motor tegen de boom, bestuurder in de sloot...
Nou, voor je je paard aan de kant kan zetten staan er al genoeg mensen om diegene heen om je overbodig te voelen...
Ook als mensen vallen, inderdaad vaak oude mensen lopend of op de fiets, dan wordt er over het algemeen heel vlot geholpen...
Blijkbaar woon ik aan de goede kant van Nederland!
Toen ik van de winter door Andrew buite eraf werd gegooid, stonden ook een paar wandelaars te kijken tot ze zagen dat ik er weer op klom en door reed. Het werd wel in de gaten gehouden. Een ander meisje van stal was ook buiten heel raar gevallen toen haar pony achter een ander pony aan ging en het zadel begon te schuiven... Haar pony rende echter weg, en werd ook door wandelaars gevangen en naar haar teruggebracht!
Dus... Gelukkig wordt je niet altijd aan je lot overgelaten...

ajbdhrtls138
Berichten: 1040
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 13:30

Als je er vanuitgaat dat hij de man niet had aangereden, kan ik er ook wel om lachen.
Als hij hem wel had aangereden zat hij wel echt fout.

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 15:20

Laatst ook.. het stormde best had, en een oude man liep in de storm zijn hond uit te laten. Werd ie door de hond omvergetrokken. Man valt. Blijft liggen, want kon blijkbaar niet overeind komen.. Er reden allemaal auto's langs etc. Maar niemand die die arme man even hielp. Toen is mijn vader er maar heen gegaan en heeft hem overeind geholpen en een stukje naar huis gebracht. Arme man was een beetje warrig.. zijn bril was gevallen..

Echt, ik kan daar niet over uit.. dat sommige mensen niet het fatsoen hebben om iemand even te helpen....