Pfff... ik voel me behoorlijk genaaid...

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Tessebes

Pfff... ik voel me behoorlijk genaaid...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-04 16:18

Ik werk op de financiele afdeling in een hotel, naast onze eigen administratie doen we daarnaast ook de administratie van een kledingzaak, een restaurant en wat ondersteunend werk voor een ander restaurant. Tot voor kort deed ik de kledingzaak en het restaurant in m'n eentje en mijn collega deed samen met een stagiair het hotel en wat werk voor dat andere restaurant.

Nu is heeft onze holding een nieuw hotel geopend, waar mijn collega gaat werken. Ik heb er een nieuwe collega bij gekregen die er maar weinig van bakt. Vorige week vrijdag is mijn collega voor het eerst naar het nieuwe hotel gegaan, zogenaamd voor 2 daagjes... ik heb hem dus helemaal niet meer gezien. Hij heeft niets overgedragen, niets afgemaakt, hij is gewoon vertrokken. Ik kan hem wel bellen als er wat is, maar het lijkt me niet meer dan normaal dat hij iig afmaakt waar hij mee bezig is of mij even inlicht. Ik heb dit met mijn "baas" overlegd en hij stelde voor dat mijn collega nog 2 halve dagen zou komen volgende week, ik moest het maar regelen. Ik had hem dus net aan de telefoon, maar volgens mij vertikt hij het gewoon om te komen. Hij probeert zich overal onderuit te banketstaaf, terwijl z'n bakjes nog vol liggen, de jaarafsluiting van het hotel ligt nog onder z'n bureau en hij heeft bijna niks overgedragen. Ik begrijp heus wel dat hij het ook druk heeft, maar ik vind dit echt niet normaal!

Ik begin m'n met de dag meer genaaid te voelen. Ik moet dadelijk 3 bedrijven volledig doen + dat andere restaurant. Ik heb wel wat hulp, maar die kunnen niet zelfstandig werken, je moet toch alles nakijken en/of voorkauwen en dat kost ook tijd.

Zo, dat moest ik even kwijt. Boos!

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 18:10

Dat is inderdaad wel banketstaaf!!

Savannah (Z2) :):) & Aldate <3 & Giorado :~ !
http://www.horse4u.nl

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 18:14

Nou ik zou het zowieso niet pikken. Heel jammer maar hij heeft maar terug te komen om het af te maken. Anders sta je gewoon weer bij baaslief.

Ik denk dat deze jongen denkt 'zo, ik ben mooi opgeklommen, heb een betere baan en laat Tessebes het maar uitzoeken'. Daar zou ik dus mooi niet intrappen.

Maar dat je je klote voelt kan ik heel goed begrijpen.

'Paint' it 'Black'

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie