Oops, storing op bokt.nl :(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-01 12:58

Ik heb gisteren bezig geweest met de Nederlandse versie van het forum (waar je nu naar kijkt). Ik had deze op een andere plaats naast het bestaande forum gezet maar dit ging schijnbaar toch niet helemaal lekker samen. Erg stom, ik wist ook wel dat je dat soort dingen niet om 2 uur 's nachts moet doen. Weet ook bijna zeker dat ik toen nog gekeken had of bokt.nl nog werkte.. Er vreemd.

Maar goed, ik keek net dus op het forum ('k ben net wakker) en toen zag ik allemaal irritante 'Unable to connect to the database' meldingen Boos! Erg balen.

Mijn excuses aan al die mensen die hier vanochtend last van hebben gehad. Ik zal de volgende keer nog een stuk voorzichtiger zijn.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-01 13:51

" 'k ben net wakker... " ???
dacht dat ik uit kon slapen,,,
Ook student zeker?
of gewoon een dagje vrij?
Ik heb vaak 2 of soms 3 dagen vrij in de week, dan 'geniet' ik daar ook vaak te lang van haha.
Maar het nadeel is wel, dat ik het gevoel heb dat ik doorlopend vakantie heb en tussendoor soms naar school moet, i.p.v. omgekeerd. daardoor kom ik errug moeilijk aan werken toe ( iets wat ik nu ook zou moeten doen, moet om 5 uur een verslag van 4 A4 inkleveren..
en moet daar ook nog voor naar R'dam reizen!
madelein

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-01 17:07

Zit nog wel een taalfoutje in hoor..... Geplaats ipv geplaats, maar doe dat maar niet om 2 u snachts ofzo.... Verder is het hartstikke leuk... Heb al weer flink lopen kleppen geloof ik... ZIt ik alweer over Heike's record of niet? Gister was ik in ieder geval weer DA WOMAN... Met 3 meer dan Heike... Hier is de klets-uit-je-nek contest!


Laudine

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-01 17:33

Hahaha, ja, je zit op dit moment weer 3 boven Heike Lachen Maar dat zal vanavond wel weer veranderen Knipoog

BTW die typo is weg. Maar er zitten nog wel wat meer dingen vout gok ik Boos! Als je nog iets anders vindt hoor ik het GRAAG! Haha!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-01 18:16

Dat is gemeen, ik moet naar school en vroeg naar bed (ik was niet lekker donderdag (vandaag ook niet overigens) dus mijn moeder (en vader) sturen me nu om een raar vroege tijd naar bed... tsssk, er is HELEMAAL NIETS MIS MET MIJ)..... En Heike, die zou ook vroeg naar bed moeten zo af en toe, of in ieder geval VROEGER... Maar ja, ze heeft geen ouders die haar de hele dag lopen te bebazen... Sjonge, die van mij kunnen d'r wat van hoor... Maar ja, oliebol happens.. Life is a bitch and then you die..... De rest vind ik nergens op slaan dus dat zet ik er niet achter...

Laudine

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-01 19:19

whoehaa ik heb er maar 171 nu. maar dat gaat nog wel veranderen hoor. haha.

Inderdaad ik lig vaak veel te laat in mijn bedje. Maar mijn moeder zegt wel dat ik op tijd naar bed moet hoor. alleen die woont 20 minuten van me vandaan. Lachen

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-01 21:04

Zeggen is wat anders dan dat ze naast je zitten: Laudine.... Laudine... LauDIne... Dan ga je wel, want dat gezeur... We zaten (voordat ik dit berichtje tikte) al gelijk... Op 177....

Laui
PS: ik zou dit zo NIET moeten doen he... maar ja, ik doe het dus wel... Kan met 10 vingers tikken, dat is het probleem, antwoordje is zo getikt....

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, IASCrawler, Mo_86, pluisje88, Rose94 en 145 bezoekers