Lady, voor altijd in mijn gedachten. R.I.P.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
wickedjazz

Berichten: 1625
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Lady, voor altijd in mijn gedachten. R.I.P.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-04 14:30

Vanmiddag is mijn mooie, lieve golden retriever overleden. Zij is 12 jaar oud geworden, en zou in September 13 worden. Ze is overleden aan een hartstilstand. Mijn God wat is het leven soms toch hard. Verdrietig

Lady, je bent voor altijd in mijn gedachten

'The readiness is all'


Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 15:04

jeetje wat erg en zo ploseling. Wel een troost dat ze waarschijnlijk geen pijn had. Was je erbij om afscheid te nemen?
Sterkte Ach gut

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 15:06

Een hartstilstand..... vreselijk om zo plotseling afscheid te moeten nemen, maar wel een mooie dood voor Lady.

Heel veel sterkte Ach gut

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 15:07

Sterkte, ik kan me voorstellen dat dit je vreselijk rauw op je dak valt. Voor de hond zelf is het een schitterende dood, op een mooie leeftijd. Maar wat zul je haar missen.... 't Is ineens zo stil zonder je dier he.....
Sterkte!

wickedjazz

Berichten: 1625
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-04 18:12

Ja het is verschrikkelijk, ik mis haar zo ontzettend. Het is inderdaad een mooie dood. Ze was al twee dagen ziek, maar er was absoluut nog hoop dat ze erop zou komen. Op de mat van de dierenkliniek is ze overleden.... Verdrietig

'The readiness is all'

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 18:26

Ah gosh, wat verdrietig Verdrietig

Ik weet hoe het is om je hondje te verliezen, alsof je een familielid kwijtraakt....

Sterkte Ach gut

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Girl In The Mirror

Berichten: 3156
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 18:52

Ik leef met je mee. Mijn konijn is net overleden, ze was ook al oud, 8 ongeveer en ze was sinds 2 dagen heel stilletjes en ze ademde moeilijk. had d'r een uur ervoor nog geaaid enzo. nu is mn andere konijn alleen en hij zoekt haar maar Verdrietig
Sterkte met het verlies Ach gut

Cuando menos piensas .... sale el sol

RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 19:03

Brr, ik word heel bang en stil.
Mijn poedel is ook 13.
Veel sterkte voor iedereen die een gezinslid verloren heeft!

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 19:55

Heel veel sterkte ermee hoor! Ach gut

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 20:43

Het is niet leuk om een maatje te verliezen.
Aan de andere kant, je hebt toch 12 jaar plezier van haar gehad, het is nu moeilijk maar over een tijdje kun je met een glimlach terugdenken aan de tijd die je met haar samen hebt gehad. Gelukkig voor de hond heeft ze niet hoeven lijden, op zich is het een mooie dood zo.
Heel veel sterkte!!

Sprakeloos

Clien

Berichten: 1511
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 21:40

Wat vervelend voor je, om je maatje naar 12 jaar te missen. Maar ze heeft toch een mooie leeftijd behaald en is op de natuurlijke manier gestorven, dat gebeurt eigenlijk maar weinig. Meestal worden ze met een spuitje van hun leven verlost, maar dit is toch wel heel mooi, persoonlijk enzo.
Sterkte ermee!

---CARPE DIEM---

wickedjazz

Berichten: 1625
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-04 10:29

Bedankt allemaal.... Ik hoop niet dat mijn kat (= haar beste maatje, nouja, was Verdrietig ) er moeite mee krijgt

'The readiness is all'


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AmenteC, brennie85, Jara, LiDi, pluisje88, Polarize, Schuur_, Tink89, ViveChopin07 en 140 bezoekers