Is een simpel PBtje echt zo moeilijk?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-04 23:57

Oscar schreef:
Wij hebben in een ver en grijs verleden ook eens contact gehad via pb over een pony die waarschijnlijk hier in de buurt stond, maar die je uit het oog verloren was.
Toen heb ik een briefje gemaakt en via-via bij supermarkten in de buurt op laten hangen.
En ondanks dat het uiteindelijk geen resultaat heeft gehad, was je toch blij dat er iemand was die de moeite deed om te helpen, en dat liet je ook duidelijk merken.
Zo hoort het
Het was leuker geweest als je de pony hierdoor teruggevonden had, maar al met al denk ik dat we er allebei een goed gevoel aan overgehouden hebben.


Nu je het zegt weet ik het weer ja, maar mijn geheugen laat me zo af en toe flink in de steek.
Dat is voor mij ook een reden dat ik soms eens vergeet terug te reageren.
Ik heb ook wel eens een moment van, joh eerst nog even dit en dan reageer ik wel terug. Dat wil ik dan ook echt doen, maar ik vergeet het.
Dat ligt niet aan bokt, maar met alle dingen heb ik dat. De ene keer wat meer als anders. Dat is vervelend vind ik, maar het gebeurt me gewoon.
Ik reageer altijd terug als ik dat kan. Mocht het eens niet zo zijn, dan hoop ik altijd maar dat ik nogmaals een PB mag ontvangen dat ik hem of haar vergeten ben.
Hoe het met jou verliep Oscar ben ik echt helemaal kwijt, ik mag hopen dat ik gewoon netjes gereageerd heb. De pony heb ik er niet mee gevonden en dat heb ik inmiddels stop gezet.
Ik vind het eigenlijk best leuk om een PB te ontvangen.
Zojuist kreeg ik er een van Sypheron die me feleciteerde met mijn verjaardag. Dus hup meteen een PBtje terug, en zo hoort het.
Hartstikke lief.
Wat is er mis mee om te comuniceren?

coydog

Berichten: 4694
Geregistreerd: 19-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 16:22

Ik moet zeggen dat ik het ook nogal eens vergeet.
Vooral omdat ik constant aan het rennen ben.
Wat chiqa zegt valt mij ook op,in de meeste topics reageert men alleen op wat er in het eerste bericht staat,wat er daarna komt leest men niet of reacties op wat ze zelf hebben gezegd dringen niet door.
En je hebt gelijk het is eigenlijk een kleine moeite om even een antwoord te sturen.

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 16:42

ben het met je eens, ene bedankje mag gerust wel Lachen

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 17:46

Yep weet er alles vanaf. Na de laatste keer kijk ik eerst wat ze willen voordat ik met iemand een heel gesprek begin Lachen