Wie wil wonen op stal Lageveld

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 12:02

Prinnie schreef:
Hoge Hexel ligt niet in Gelderland, maar in Overijssel. En wel tussen Nijverdal en Wierden. Almelo dus ook redelijk in de buurt.

Je hebt gelijk. Dat is meer in de richting ook waar ik zelf ga wonen. Alleen zit ik noord oostelijker.

dat is gezellig! Als jullie eens allemaal daar gingen wonen!

manzano

Berichten: 23946
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 12:25

Het is praktisch Wierden (volgens mij wonen jullie tussen HH en Wierden). Het is dat ik in Arnhem op school zit (en mijn vriendje hier niet wil verlaten Knipoog), maar anders had ik het zo gedaan. Best toevallig....ik zat gister nog te denken dat het bij jullie nog altijd een beetje als mijn "thuis" voelt (heb er ook zoveel tijd door gebracht). Dus mensen!! Het is er echt heel erg leuk! Mooie omgeving ook .

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 12:47

Super idee Haha!
Als het echt van de grond komt zal ik er over een jaartje of 2 eens over gaan denken.
Nu ben ik nog te druk met studie.

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 16:54

ik denk zeker dat daar interesse voor is
ik ben toevallig werk aan het zoeken in die omgeving Haha!

chip

Berichten: 2355
Geregistreerd: 13-11-03
Woonplaats: Ruurlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 17:14

Heb je gepbt Lachen

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 17:46

lageveld schreef:
Een van mijn "nabije toekomst" ideeën is om meerdere bewoners te hebben op stal Lageveld. Ik denk daarbij aan mensen die een hart hebben voor paarden en er iets voor over hebben om buitenaf te wonen. De mogelijkheden voor mens en paard zijn aanwezig en ik zit in een veel te groot huis voor mij alleen. Privacy is prima te creëren, alleen voor een extra gezin lijkt het me op de lange duur niet geschikt gezien de indeling. Kamers zijn er meer dan voldoende en stallen ook.
Ik denk dus aan een doelgroep in de vorm van: Mensen met een baan, willen daarbij een paard, en een tijdprobleem om het te combineren.

Het is maar een idee, maar wel een serieus idee.


IK!

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 17:56

Zo dat zie ook wel zitten
Het is hier niet super ver vandaan
Dus hou me aanbevolen als je het echt gaat doen :>

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 18:07

Oehw, aantrekkelijk idee Lachen

Mijn vriend en ik zouden beiden graag rustig willen wonen, mijn vriend is ook stiekum in zijn hart pennyjongetje Tong uitsteken , alleen we hebben geen eigen paard.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 18:13

Desiree"]
[quote="Prinnie schreef:
Hoge Hexel ligt niet in Gelderland, maar in Overijssel. En wel tussen Nijverdal en Wierden. Almelo dus ook redelijk in de buurt.

Je hebt gelijk. Dat is meer in de richting ook waar ik zelf ga wonen. Alleen zit ik noord oostelijker.

dat is gezellig! Als jullie eens allemaal daar gingen wonen!
[/quote]

liever niet wonen we eindelijk rustig buiten, word het straks net zo volgebouwd als de randstad voor al die bokkers Knipoog

maare ik vind het een erg leuk idee maar zou je daar zelf mee kunnen leven?
andere mensen hebben dan ook rechten als ze wat van jou huren.
Hoe kijk je tegenover de verzorging van de paarden.
de 1 wil het paard totaan zijn buik in het stro de ander vind 1 keer ind e weekn uitmesten vaak zat en strooit amper op, paard staat bijna totaan de knieen in de stront.
De 1 wil heel veel weidegang de ander helemaal niet.
ga je hget dan doen als een soort van pensionstal?

Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 18:22

Richtje schreef:
Mocht dit plan echt van de grond komen, ga ik zeker eens contact met je opnemen tegen de tijd dat ik mijn studie heb afgerond Haha!


Idd, eerst de studie anders komt er geen baan. Wilde dat k al wat verder was, klinkt errug goed.

@Nimber. J kan het verbruik per persoon toch noteren, en daarvan uit de kosten per persoon berekenen. Lachen

foetsie

Berichten: 2311
Geregistreerd: 11-01-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 18:33

Klinkt goed, maar dan moet ik daar wel een baan vinden in de dierenbranche.... wil nl. niet mn huidige baan opgeven. ( medewerker kinderboerderij )

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 18:34

Leuk idee, maar dan zou ik wel meer info willen hebben. In de nabije toekomst, is dat voor jou zsm of kan ik over anderhalf jaar ook nog aankloppen? Hoe zit het met de prijs, dat is kamerhuur + pensionstalling neem ik aan, maar wordt dat dan niet heel duur? Of maak je er een vriendenprijsje van voor medebokkers Knipoog?
In ieder geval, ik wil volgend jaar deeltijd dierenartsassistente gaan studeren, en als ik bij jou in de buurt een leuke baan kan vinden daarvoor hou ik me graag aanbevolen!! Maar dan zou het dus wel te betalen moeten zijn voor mij, met m'n parttime baantje...

manzano

Berichten: 23946
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:42

Nimber schreef:
maare ik vind het een erg leuk idee maar zou je daar zelf mee kunnen leven?
andere mensen hebben dan ook rechten als ze wat van jou huren.
Hoe kijk je tegenover de verzorging van de paarden.
de 1 wil het paard totaan zijn buik in het stro de ander vind 1 keer ind e weekn uitmesten vaak zat en strooit amper op, paard staat bijna totaan de knieen in de stront.
De 1 wil heel veel weidegang de ander helemaal niet.
ga je hget dan doen als een soort van pensionstal?


Met goede afspraken kom je denk ik een heel eind.
Wat betreft die pensionstal zijn Bertus en Mirjam aardig wat gewend. Ze hebben al een hele tijd pensionklanten en uit eigen ervaring weet ik ook dat die wat betreft wensen en gewoontes ook erg divers waren Knipoog Schijnheilig. Dat zijn ze dus wel gewend hoor.
Ook als je geen eigen paard hebt is er genoeg te doen met alle pony's. Ik heb me er altijd prima vermaakt in ieder geval........

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 20:06

Wow dat klinkt ff goed.

De enige eis/vraag die ik heb of de paarden ook gewoon het hele jaar door buiten kunnen lopen met een schuilhok. Zo houd ik ze nu en wil eigenlijk niet anders meer Haha!

Hoe is de omgeving daar? Kun je goed buitenrijden.

En ik moet natuurlijk een baan vinden daar, gelukkig ben ik niet moeilijk daarin .

Ik heb dus wel zeker intresse

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-04 00:46

Pervinco schreef:
Bedoel je echt voor 'vast' wonen, of bv mensen die in die omgeving stage lopen die dan bij je blijven overnachten? Ik weet nl nog iemand die een stageplek zoekt voor 6 weken, plus woonruimte...


Dit zou op zich heel goed kunnen, laat diegene maar kontakt opnemen.

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 18:56

Kun je miss ook antw geven op de rest van de vragen die gesteld zijn Haha!

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-04 23:22

griebels schreef:
Kun je miss ook antw geven op de rest van de vragen die gesteld zijn Haha!


Ik zie eerlijk gezegd geen vragen waar de antwoorden al niet op gegeven zijn.

Boomerang
Berichten: 1506
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 09:15

wow, klinkt echt heel erg aantrekkelijk... In juni dit jaar ben ik klaar met mn studie. Wat is zo'n beetje de dichtsbijzijnde stad voor werk??

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 14:22

Er wordt zo wie zo om meer info gevraagd... Die kun alleen jij geven, en anderen niet.

manzano

Berichten: 23946
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 16:18

Misschien moet je iets meer specificeren wat voor info je precies wilt

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 17:27

Voor hoeveel mensen en paarden heb je ruimte?

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 19:39

Nou, wat precies de bedoeling is? Voor welke tijdsduur? Wat de woning inhoudt, en voor hoeveel personen deze geschikt is? etc etc

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 00:34

Hebben de mensen wel even gekeken in het profiel van Lageveld ? Daar staat ook een foto van het huis. Het is een groot huis, voor de indeling kunnen mensen misschien toch beter maar even komen kijken.
En lageveld, woon jij alleen ? Ik geloof dat ik nu toch echt bij jou achter de pc zit! Haha!

Liesbethje

Berichten: 1070
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Oud Beijerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 09:32

Boomerang schreef:
wow, klinkt echt heel erg aantrekkelijk... In juni dit jaar ben ik klaar met mn studie. Wat is zo'n beetje de dichtsbijzijnde stad voor werk??



idd, wat zijn daar zeg maar de 'grotere' plaatsen waar je werk kunt vinden, aangezien ik toch na mn afstuderen geld moet gaan verdienen.

manzano

Berichten: 23946
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 12:15

Westernfreak schreef:
En lageveld, woon jij alleen ? Ik geloof dat ik nu toch echt bij jou achter de pc zit! Haha!


Dat is precies hetzelfde wat ik dacht toen ik het las....maar ja...ik dacht; zeg maar niks Lips are sealed . Haha.

Dichtstbijzijnde steden?? Almelo, Enschede denk ik. Deventer en Zwolle zijn zo'n 25 min met de trein (nooit met de auto gedaan) en het station is op zo'n 10 autominuten (ligt aan je snelheid hè Mir Knipoog).