Blub Blub Blub

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Blub Blub Blub

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-04 22:45

Wat kan een vis op het droge zich belabberd voelen zeg. Tjeee...

Gelukkig zwemt deze vis weer in het water.

Een dag nadat de dokter mij behandeld had voor mijn blaasontsteking voelde ik me wat beter. 'S nachts ging het helaas mis. De medicijnen sloegen dan eindelijk aan, maar helaas kreeg ik last van de bijwerkingen. Misselijkheid vooral, maar ook de buikpijn speelde weer op. Vanmorgen ben ik echter toch aan het werk gegaan. Het bleek rustig te zijn en om half 3 met collega's overlegd dat ik naar huis zou gaan. Eenmaal thuis voelde ik me belabberd. Meteen de dokter maar weer gebeld, omdat werkelijk alle klachten terug kwamen. Meteen kreeg ik andere medicijnen. Nog zwaardere medicijnen dan ik al had. Na het eten medicijnen ingenomen en op bed gaan liggen. Heerlijk liggen doezelen. Nu net kom ik weer beneden en merk meteen dat ik een stuk ben opgeknapt. Hoofdpijn en buikpijn zijn verdwenen. Hopelijk ben ik gauw genezen

Via de assistente van de dokter kreeg ik te horen dat hij mij volgende week wel graag op afspreek wil hebben. Gelijk maandag om 8:30 ben ik aan de beurt. Controle. Vast en zeker dat hij vaststeld dat ik kerngezond ben... Hoop ik...

Liefs


blackheart

Berichten: 3116
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 22:53

Dat is fijn voor je dat je weer zo bent opgeknapt
Nu natuurlijk ook hopen dat het zo blijft he! Haha!
Enne succes bij de controle

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-04 23:26

Thnx...

Ik hoop ook heel erg dat het goed blijft gaan.

Liefs


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Amazonbot, Balou_k, Boheme, DotBot, GrapeshotBot, Lugea, Mallow, Mo_86, mvdende, Wenta, YandexBot en 140 bezoekers