"even" naar het ziekenhuis

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 14:50

Stomme vraag misschien; maar wat heb je precies?
En probeer je voor jezelf misschien "niet te zien wat er is"????
Ik vind artsen over het algemeen juist erg van "niet zo aanstellen"etc, weet je wel?
Sterkte! Ingrid

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 15:03

Ik zou denk ik eerder blij zijn als ze te bezorgd om me zijn dan dat ze me laten stikken (letterlijk en figuurlijk)
Je wordt tenminste serieus genomen, maar idd wel apart dat er geen overleg mogelijk was.
Verward

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 15:05

Tja, dat is natuurlijk allemaal niet zo leuk... aan de beademing liggen Verdrietig . Aan de andere kant, als je, nadat je weer een beetje op adem was gekomen na het fietsen, nog steeds moest hoesten, was het misschien toch wel nodig Scheve mond\ ?!!
Ik weet niet of ze je tegen je wil in mogen beademen, alleen denk ik ik jou geval dat ze het niet voor niets gedaan hebben Verward !
Sterkte! Sterre

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 00:21

Wat versta jij onder aan de beademing liggen? dat is nlonder zeil met slangen in je keel. Ik denk dat je bedoeltbdat ze j tijdelijk extra zuurstof toegediend hebben, en dan zal het wel hard nodig geweest zijn. Je gaat niet aan de beademing voor een paar uur helaas.
Ik denk dat je je er toch in zult moeten schikken, want ze doen zoiets niet voor niks. Ik ben zelf verpleegkundige, en weet er dus wel een beetje van

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 01:12

Nou beterschap er mee.

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 07:44

ik denk ook niet dat ze dat niets voor niets gedaan hebben! Ze zullen wel het zekere voor het onzekere gedaan hebben en dat is toch maar goed ook!
Maar ik kan me wel voorstellen dat je het vervelend vond. Je wilt je gewoon gezond voelen.
Maar vanavond paardrijden dus lekker de kans om die vervelende zorgen van je af te zetten!!!

Kus Marije

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 09:52

Bij mij doen ze dat dus niet he...
Kom ik daar aan, en of ik nou omval of niet, volgens mij zouden ze me nog niet oprapen. Want toen ik nauwelijks lucht kreeg was er nog niks aan de hand. Ach, ik ga maar helemaal niet meer... Ben t zoooooo zat.

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 12:08

Ik weet niet wat ik daarn nou denken van moet.
Je kunt misschien aan de ene kant heel blij zijn dat ze dus zo voorzichtig, waren. Want bij mij waren ze dat niet. Toen ik 6 weken geleden in het ZH lag, heben zo ontzettend veel fouten gemaakt.

aan de ene kant kun je dus heel blij zijn, dat ze voorzichtig zijn. Maar ik kan ook wel snappen dat aan de beademing geen pretje is.

Nou heel veel sterkte er mee.

Groetjes Lara

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 13:20

he bah dat klinkt allemaal niet erg lekker.,..
maar ben maar blij dat ze zo voorzichtig zijn...
sterkte ermee

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 15:56

Ze kunnen wel met jou overleggen, maar doen toch dat wat in hun ogen goed is.
Overleggen doen ze dan alleen om jou het gevoel te geven dat je 'mee mag beslissen', maar omdat je (neem ik aan) niet de medische opleiding hebt die nodig is, zullen ze niet jouw mening, maar die van de verpleegkundige of arts uitvoeren.
Of dat nu wel of niet nodig was, stel dat er onverwacht iets gebeurde waardoor het erger werd, dan had je alsnog buiten bewustzijn gelegen, en hadden ze je daar nog langer gehouden...
Mijn moeder is verpleegkundige, en maakt zich vaak zorgen wanneer ze weer verhalen hoort over ziekenhuisverpleging die niet 'het zekere voor het onzekere neemt'... vanwege geen tijd etc.
Dus ook al ging het nog op dat moment, het was schijnbaar wel 'op het randje', anders doen ze dat niet. Veel sterkte en beterschap!

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 20:38

ja meissie...als je ziek bent moet je ook nie tot diep in de nacht naar new tork gaan he, haha.

ik hoop voor je dat zer iets aan kunnen doen trouwens...

groetjes liselot