Nog anderhalve dag.....

Moderators: Murthul, Muurp, EvelijnS, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Chubby

Nog anderhalve dag.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-04 11:51

......... en dan heb ik 2 weken vakantie! Voor na m'n vakantie ben ik nog druk bezig, heb verschillende sollicitaties lopen. Ik kan gelukkig sowieso op een Call Center gaan werken, dus WW heb ik niet nodig! Lachen

Nog anderhalve dag tegen deze hypocriete mensen aankijken, nog anderhalve dag om m'n bureau leeg te ruimen, nog anderhalve dag om te kijken aan wie ik wat overdraag, nog anderhalve dag duitse orders aannemen.... De laatste loodjes wegen het zwaarste...

Morgen is er een afscheidsborrel gepland... Weet nu al dat ik ga lopen janken... Stomme trut die ik ben... Of ik een suggestie heb voor een afscheidkado?!

Damn, wat ben ik blij dat ik van al die schijnheiltjes af ben morgenavond Haha!

Maar toch een dubbel gevoel. Heb hier toch 2 en een half jaar m'n best gedaan. Heb toch ook veel plezier gehad met m'n leuke collega's. Moet dus regelmatig wat dingetjes wegslikken vandaag, deze laatste donderdag in mijn kantoortje, aan mijn bureautje... Verdrietig

Nog enkele plaatsen vrij op onze Paddock Paradise nabij Bergen op Zoom (NB). Meer informatie via PB!

Mama van Floris sinds 27 augustus 2011 en Hidde 30 september 2013

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie