kitten info gevraagd

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

kitten info gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-04 16:48

een vriendin van mij heeft sinds zaterdag een kitten. deze kwam aanlopen op stal en de stalhouder wou hem verzuipen. mijn vriendin heeft hem toen maar megenomen naar huis.
waarschijnlijk is hij een week of 8 oud... hij is nog behoorlijk klein (past nog op 1 hand) maar eet en drinkt zelfstandig.
mijn vriendin is meteen naar de dierenwinkel gegaan en heeft kittenbrokjes gekocht en wat speeltjes.
diertje is poemba gedoopt en mijn vriendin wil hem gewoon houden, maar heel veel verstand van kittens heeft ze niet.
diertje is lekker speels en brutaal, nergens bang voor en gaat al uit zichzelf op de kattenbak.
vandaag neemt ze hem mee naar de DA voor een wormkuur en entingen en gewoon om te kijken of hij gezond is. en of het een mannetje of een vrouwtje is Haha! we noemen het een hem, omdat we vinden dat hij de uitstraling van een kereltje heeft Haha!
maar wie heeft hier behoorlijk wat verstand van kittens en wat moet je juist wel of juist absoluut niet doen? hoe lang kan zo'n diertje in het begin alleen blijven? en dat soort dingetjes.
zij heeft zelf geen internet, dus zo kan ik het aan haar doorgeven

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 17:02

Ten eerste wat een rotstreek van de stalhouder zeg... Verdrietig
Wat jij schrijft lijkt mij dat het beestje gezond is! Hij is brutaal en lekker speels!
Geef hem vooral veel aandacht, blij er bij in de buurt, beloon hem voor wat hij goed en straf hem voor wat hij fout doet (duh)
Speel elke dag een tijdje met hem!
Mijn kat (11 jaar) is tot nu toe nog alleen en zou er geen 1 bij willen...
kweenie of je er wat aan hebt maar okej!

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-04 17:07

het woord UH! kent ie al Haha! hij klom steeds op tafel Haha! doet ie niet meer Haha!
hij is idd super speels, hij springt al op de bank en van de ban weer op het bed (afstand van 70cm ofzo, best knap) aandacht krijg ie voldoende, we hebben al een foto rolletje volgeschoten met foto's

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 17:08

Owh leuk! ben benieuwd naar de foto's! Zet je ze een keer op Bokt?!

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-04 17:08

misschien wel... moet ik natuurlijk wel overleggen