Kampbewoners blokkeren A2 in Maastricht

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 17:20

bokt lag er even uit.......... maar idd dat tuig mag ook aangepakt worden......

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 17:32

floortje01 schreef:
ja als we zo gaan praten ik heb dat betaald en ik heb dat betaald en wat denk je dan van die zwarte hier in ons land komen binnen houden hun hand op en dank je wel dragen supper durre kleding ik kan het niet betalen die uit keringen komen ook uit mijn zak dus dan betaal ik liever voor mijn eigen volk dan dat schorm wat uit een ander land komt

Zoiets discriminerends? Nee daar heb ik inderdaad niks op te zeggen, ben met stomheid geslagen.
Ik ken een aantal kampers, en ik wil er absoluut niet mee in verband gebracht worden. Iemand die letterlijk zegt: "Als iemand met z'n takken aan m'n ex komt, vermoord ik em", wil ik niet kennen.
Als je niet met kampers geassocieerd moet worden, moet je maar in een normaal huis gaan wonen, net als de rest van Nederland. 't Moet toch niet gekker worden. Platwalsen die boel.

floortje_82
Berichten: 727
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: hoengen-selfkant/limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 17:41

oke denken jullie maar zo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 17:44

Je moet vuur met vuur bestrijden en dus tuig als tuig behandelen anders komt er nooit een eind aan dat asociale gedrag.

*mededeling* met opzet zonder komma's speciaal voor floortje01.

floortje_82
Berichten: 727
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: hoengen-selfkant/limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 17:50

dank je ik voel me meteen aangesproken

lies

Berichten: 9636
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 17:56

Mijn god, het wordt steeds gekker in dit topic.
Bah, word er misselijk van.

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 17:58

Het spijt me echt, maar nu begin je echt raar te praten. Wat voor recht hebben die mensen dat zij geen belasting centen hoeven te betalen en ik wel. Oeh, hier kan ik dus echt nijdig om worden. Zij gooien hun troep op straat, moeten wij eens proberen. Jeetje waar halen ze gewoon het gore lef vandaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 19:40

Het mooist van alles is, is dat de kampbewoners hun actie (A2) ondernomen hebben, omdat ze het er niet mee eens zijn dat ze hun illegale praktijken niet meer kunnen uitoefenen! Ze voelen zich belemmerd in het uitvoeren van hun criminele activiteiten.
Nou vraag ik je...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 19:46

Maar boos worden heeft in het verleden toch ook altijd geholpen.
niemand die wat durfde te zeggen van angst, geen politie die eens gaat kijken.
Dus waarom nu niet ook proberen of boos worden weer helpt?

Super burgemeester dat hij er niet aan toegeeft OK dan!
Zo zouden er meer mensen van in de bestuurfuncties van ons land mogen zitten
altijd maar toegeven aan de asociale zooi. Scheve mond

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-04 22:05

floortje01 schreef:
ja als we zo gaan praten ik heb dat betaald en ik heb dat betaald en wat denk je dan van die zwarte hier in ons land komen binnen houden hun hand op en dank je wel dragen supper durre kleding ik kan het niet betalen die uit keringen komen ook uit mijn zak dus dan betaal ik liever voor mijn eigen volk dan dat schorm wat uit een ander land komt


Dat "schorm" van jou is eerlijker dan de mensen op die kampen... Om nog maar te zwijgen over hoe lekker racistisch deze opmerking is... Triest.

floortje_82
Berichten: 727
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: hoengen-selfkant/limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 18:01

ja jah jullie hebben allenmaal gelijk je mag hier niet eens meer een eigen meening hebben volgens mij

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 18:25

precies Haha! Haha!

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 18:33

Floortje heeft een punt dat kampbewoners in principe niet anders behandeld moeten worden dan Nederlanders die in gewone huizen worden. Het feit dat iemand besluit om in zo'n kamp te wonen, betekent niet dat zo iemand per definitie slecht is.

Is er dus een uitzonderingspositie voor de kampen? In zekere zin ja. Helaas blijkt het dat in die kampen de politie niet de baas is, maar heel andere krachten. Dat is een kwalijke staat en staat juist de rechtsstaat in de weg. Ik neem aan dat de goeden geterroriserd worden door de slechten en da verhuizen misschien helemaal niet eens zo gemakkelijk is.

Toch moeten we allerminst buigen voor geweld. Als het zo is dat er een aantal mensen denken dat ze een kamp kunnen regeren door middel van een mes of een ander wapen, dan dienen die mensen opgesloten te worden voor een lange tijd en gewoonvervolgd worden, zodat de andere mensen in dat kamp een normaal leven kunnen lijden. Regel is dat we geen staat binnen de rechtsstaat Nederland nodig hebben.

Om huidskleur of buitenlanders hierbij te betrekken is geheel bespottelijk. Ook mensen die zichzelf buiten de wet stellen en in "gewone" huizen wonen, vallen onder de wet. En daarmee dus ook "blanke" Nederlanders, immigranten en Nederlanders van een andere huidskleur. Wat dat betreft is de Nederlandse wetgeving (gelukkig kleurloos. Er zijn heel wat landen waar je voor een racistische mening overigens gewoon uitgesloten kan worden van het arbeidsproces.

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 18:40

het woord kampers is ook rasistisch,we heten eigenlijk reizigers(vraag me niet waarom)

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:16

floortje01"]
oke jullie denken zo en daar kun je dus niks aan veranderen jij ken de sutuatie niet eens daar in delft kun je lekker banketstaaflen maar ga bij jullie eens kijken naar het kamp telen ze daar geen wiet en staan daar geen gestolen auto s waarom alleen daar en niet door het hele land
[/quote]
Misschien wel ja. Ik stel voor dat er overal in elk kamp een onderzoek wordt ingesteld, en deugt het niet..... PLATWALSEN! of een bom erop... *LOL*[quote="floortje01 schreef:
wie is hier nou wat naïef ikke nou je wordt bedankt ik weet ook wel hoe het gaat op een kamp ben 6 jaar met die mensen op getrokken en ik vindt het mensen die voor je opkomen en voor je door het vuur gaan


O ja? nou, ze eigenen zich anders meer rechtenn toe dan dat ik krijg van deze regering. Die lui waar jij 6 jaar mee opgetrokken hebt, discrimineren mij (en de andere nederlandse belastingbetalers) als de neten! Dat ze maar lekker kapotvallen, die vuile kampjoekels!
Ik verdorie belasting betalen, zij niet, en dan komen ze nog spullen bij mij halen ook als ze de kans krijgen (rijzadel en hoofdstel)! In een van die loodsen in maastricht stikte het van de bromfietsen. rara.... waar halen ze die van daan?

O o, wat is het toch zielig, die arme kampbewoners. Ze zijn er zo slecht aan toe dadelijk WANT ZE WORDEN DAN NET ZO BEHANDELD ALS DE REST VAN NEDERLAND!

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:28

desiree,wie zegt dat ze jou zadel en hoofdstel hebben gejat dan?

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:33

diana schreef:
desiree,wie zegt dat ze jou zadel en hoofdstel hebben gejat dan?


Met wie bedoel je "ze"?

Ik bedoel met "ze" die kampjoekels die bij ons op stal jaren geleden de zadels gestolen hebben, en die later nog wel eens op andere stallen terug probeerden te komen, maar de politie werd op tijd gewaarschuwd. Achtervolgingen, zij rustig het kamp op rijden, maar die sche*tpolitie durfden ze dan niet meer achterna....

En nu sjouw ik me kapot met mijn zadels, iedere keer op en neer naar stal. Om ze maar te kunnen BEHOUDEN!

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:41

jij zette er ''ze'' neer,ik niet.
oke dankjewel,dus ik ben een kampjoekel??
moeten ze bij mij op stal maar uitkijken.

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:44

Diana heb je ooit daadwerkelijk op een kamp gewoond?
Uit je vorige berichten begrijp ik dat je moeder een 'kamper' is, maar dat maakt jou toch geen kamper Verward

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:44

sorry diana, dit was niet zo voor jou bedoeld, maar de reacties van Floortje maakte me echt woest. Ik weet nog steeds heel goed dat je ook onder mensen op een woonwagenkamp beschaafd volk hebt.

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:51

ThePast03 schreef:
Diana heb je ooit daadwerkelijk op een kamp gewoond?
Uit je vorige berichten begrijp ik dat je moeder een 'kamper' is, maar dat maakt jou toch geen kamper Verward



op een kamp wonen heeft niks te maken met dat je dan een kamper bent!!!
als mijn buurmeisje in een woonwagen gaat wonen is het nog geen(zoals jullie gezegd)kamper!!

het zit in je bloed(vannuit vroeger romazigeuners) en ja als mijn moeder dat is ben ik dat ook,geloof toch wel dat ik bloed van m,n moeder heb meegekregen.

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:53

oh en dat erbij,er zijn mensen, van oorsprong geen kampers(reizigers) maar wie dat wel stoer vinden,en dat dan graag willen zijn(aso,s).
die dan in een wagen gaan wonen,die maken mijn naam vuil!!
het zijn geen eens reizigers ,maar gewoon nederlandse schooiers!

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:53

Tja in dat geval ben ik misschien ook wel een kamper Verward
Misschien zit er ergens tussen mijn voorouders ook wel een.

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:58

oohja als we zo gaan beginnen,denk toch wel dat mijn moeder naaste familie is ??
of zie ik dat nu verkeerd.
moet je maar ff in je stamboek gaan neuzen!
als je er een was geweest had je dat vast wel gemerkt,dan heb je wel familie daar wonen,of was je wel allang gediscrimineerd geweest.

wat zijn bij jou voorouders,mijn opa en oma zijn volbloed roemeniers hoor,dus zo verweg zit het niet.
(jeetje moet me eigen verdedigen hier)

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 20:01

Je hoeft jezelf niet te verdedigen, als jij jezelf een kamper voelt dan ben je een kamper. Zo simpel is het.
Ik ken ook mensen waarvan een van de ouders een kamper is en die voelen zich totaal geen kamper.
Die voelen zichzelf gewoon Nederlander Knipoog
Zoiets verschilt dus blijkbaar per persoon.

Maar ik vind wel dat je jezelf deze discussie wel heel erg persoonlijk aantrekt terwijl je blijkbaar helemaal niets met de mensen waar het over gaat (van De Vinkenslag) te maken hebt Verward