Kampbewoners blokkeren A2 in Maastricht

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:03

Oh en nog even voor de volledigheid:
De mensen die ik ken waarvan een ouder kamper is worden nooit gediscrimineerd. Zou ook niet weten waarom, niemand weet dat ze 'halve kampers' zijn. Ik zie dat verband dus totaal niet.


diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:06

nee maar zodra mensen'' weten'' dat het halve kampers zijn ,moet je maar eens opletten,dan worden ze in de toekomst vast nog wel eens gediscrimineerd.

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:09

ThePast03 schreef:
Je hoeft jezelf niet te verdedigen, als jij jezelf een kamper voelt dan ben je een kamper. Zo simpel is het.
Ik ken ook mensen waarvan een van de ouders een kamper is en die voelen zich totaal geen kamper.
Die voelen zichzelf gewoon Nederlander Knipoog
Zoiets verschilt dus blijkbaar per persoon.

Maar ik vind wel dat je jezelf deze discussie wel heel erg persoonlijk aantrekt terwijl je blijkbaar helemaal niets met de mensen waar het over gaat (van De Vinkenslag) te maken hebt Verward



omdat er woorden worden gebruikt waar ik wel eens voor uitgemaakt ben,ik woon in twente en bij de boeren ben je dan helemaal niks waard.
terwijl ik toch ook gewoon een paardenmens ben.

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:09

Zelfs de ouder die hele kamper is wordt nooit gediscrimineerd. Waarom zou die gediscrimineerd moeten worden? Ze gedragen zich niet anders dan de andere bewoners, zien er niet anders uit?
Ik snap het verband echt niet hoor.

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:10

kun jij ook niet snappen,dat snappen alleen reizigers..

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:10

diana schreef:
omdat er woorden worden gebruikt waar ik wel eens voor uitgemaakt ben,ik woon in twente en bij de boeren ben je dan helemaal niks waard.
terwijl ik toch ook gewoon een paardenmens ben.


Wat heeft dat met je 'halve kamper zijn' te maken? Bij een hoop boeren ben je al niets waard als je een stadse bent Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:11

Ik discrimineer alleen iemand om zn gedrag, niet om zn afkomst

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:11

diana schreef:
kun jij ook niet snappen,dat snappen alleen reizigers..


Dan zit het dus gewoon tussen de oren. Niemand discrimineert ze maar wij snappen dat niet omdat wij geen reiziger zijn.
De reiziger die ik ken zou dat ook niet snappen hoor. Zeker weten.
Die noemt zichzelf ook geen reiziger of kamper maar gewoon Nederlander. Misschien dat daar het verschil in zit?

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:12

omdat ze eerst normaal doen,en zodra ze mijn naamketting zien(goud) word er gevraagd van welke familie ik ben,en om dan vervolgens uitgescholden te worden of stalling geweigerd word,daarom

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:13

Mhoa, in mijn woonplaats heb je toch een behoorlijk stempel hoor, als 'kamper'. Zelfs de mensen die nu in een huis(-je aan de grond (kampuitdrukking Haha! )) wonen houden dat stempel en kunnen in de ogen van sommigen echt geen goed doen.

Ik moet zeggen dat een groot deel van de kampers hier heel beschaafd zijn. Dat is wel eens anders geweest. Een klein aantal verpest het momenteel voor de anderen, maar dat geldt voor elke bevolkingsgroep.

זכור

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:13

ik noem mezelf ook nederlander hoor,maar in andere mensen z,n ogen ben ik een kamper.(hier in deze buurt)

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:14

dus toch nog iemand die mij snapt,amen

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:16

Ik ben het met Desiree eens dat het toch vaak aan het gedrag van mensen ligt of ze wel of niet 'gediscrimineerd' worden.
Verder denk ik ook dat sommige mensen zichzelf wel heel erg snel gediscrimineerd voelen. Dingen die tegen mij geroepen worden waar ik niet eens verder over nadenk zien anderen gelijk als discriminatie.

Als ik word aangehouden door de politie zoek ik verder niets achter, maar als iemand zich tot een minderheidsgroep rekent zoekt hij/zij daar ook gelijk discriminatie achter.

Als er, zoals hier, een discussie plaatsvindt over een stel associalen (mijn mening over de mensen die de A2 blokkeerden) voelen mensen zich ineens persoonlijk aangetrokken terwijl ze niet eens op die A2 hebben gestaan.

Persoonlijk vind ik dat doodvermoeiend.

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:17

diana schreef:
omdat ze eerst normaal doen,en zodra ze mijn naamketting zien(goud) word er gevraagd van welke familie ik ben,en om dan vervolgens uitgescholden te worden of stalling geweigerd word,daarom


Als iemand mij vraagt van welke familie ik afkom zeg ik dat ze dat geen barst aangaat. Knipoog

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:20

maar kun je mij ook snappen dan?
als ik word uitgescholden voor bv kampslet trek ik mij dat wel aan.(terwijl ik nog maar 2 vriendjes heb gehad,niet van het kamp)
dan voel ik mee aangesproken,als ze dat tegen jou zeggen,voel je je dat niet omdat dat niet je afkomst is.

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:25

Persoonlijk zie ik het verschil niet zo of ze je nu slet of kampslet noemen.
Maar ik begrijp dat het voor jou wel een verschil is.

Maar dat je jezelf in deze discussie persoonlijk aangevallen voelt begrijp ik absoluut niet. Het gaat niet over jou, niet over je familie maar over de mensen die daar op de A2 een puinhoop hebben gemaakt.
Het is zo vermoeiend om elke keer te moeten typen dat je alleen de slechte bedoeld en niet iedereen met een zelfde afkomst.
Alleen om die reden hou ik me tegenwoordig al buiten deze discussie's.
Ik moet mezelf dan weer elke keer verantwoorden dat ik alleen de slechte bedoel.

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:29

ThePast03 schreef:
Diana heb je ooit daadwerkelijk op een kamp gewoond?
Uit je vorige berichten begrijp ik dat je moeder een 'kamper' is, maar dat maakt jou toch geen kamper Verward



zeg jij begon met vragen te stellen
ik andwoord alleen,en dit is trouwens een forum,en daar kun je discusies aangaan.

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-04 22:40

Je kunt hier idd discussies aangaan, maar ik denk dat dit topic enigzins de verkeerde kant uitgaat... Het wordt aardig persoonijk (nou ja, aardig..?); terwijl het aanvankelijk om Maastricht gaat...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 22:48

Desiree"]
[quote="floortje01"]oke jullie denken zo en daar kun je dus niks aan veranderen jij ken de sutuatie niet eens daar in delft kun je lekker banketstaaflen maar ga bij jullie eens kijken naar het kamp telen ze daar geen wiet en staan daar geen gestolen auto s waarom alleen daar en niet door het hele land
[/quote]
Misschien wel ja. Ik stel voor dat er overal in elk kamp een onderzoek wordt ingesteld, en deugt het niet..... PLATWALSEN! of een bom erop... *LOL*[quote="floortje01 schreef:
wie is hier nou wat naïef ikke nou je wordt bedankt ik weet ook wel hoe het gaat op een kamp ben 6 jaar met die mensen op getrokken en ik vindt het mensen die voor je opkomen en voor je door het vuur gaan


O ja? nou, ze eigenen zich anders meer rechtenn toe dan dat ik krijg van deze regering. Die lui waar jij 6 jaar mee opgetrokken hebt, discrimineren mij (en de andere nederlandse belastingbetalers) als de neten! Dat ze maar lekker kapotvallen, die vuile kampjoekels!
Ik verdorie belasting betalen, zij niet, en dan komen ze nog spullen bij mij halen ook als ze de kans krijgen (rijzadel en hoofdstel)! In een van die loodsen in maastricht stikte het van de bromfietsen. rara.... waar halen ze die van daan?

O o, wat is het toch zielig, die arme kampbewoners. Ze zijn er zo slecht aan toe dadelijk WANT ZE WORDEN DAN NET ZO BEHANDELD ALS DE REST VAN NEDERLAND!
[/quote]
Zo meid, ben je het kwijt??

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 23:12

maak je geen zorgen,ga er verder ook niet meer op in hoor,voelde me even persoonlijk aangevallen door aantal beledegende woorden,je raakt eraan gewend he.

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Amber__, _JTM, Gea99, koenlover, Letje01, Malissaa1, Maren, MayoNeighs, Mondy, ontherun, r0bijn, Saaams, Sababber, Samiyah, SJP, Yltje en 61 bezoekers