Kampbewoners blokkeren A2 in Maastricht

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 11:54

En dan de vergelijking maken met de joden in de 2de wereldoorlog.. Alleen daarvoor mogen ze van mij al achter de tralies verdwijnen..

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 11:55

nee,want heb er bijna geen contact mee,zie ze alleen op verjaardagen enz.
voor de rest ga ik er niet mee om.
maar hier een klein voorbeeld.
toen ik net verkering had met m,n vriend(burger),mocht ik daar niet in huis komen omdat ik van het kamp kwam(woon in een huis maarja),dat heeft zeer gedaan.
want toen het serieus werd wou ik wel graag contact hebben met m,n schoonouders.
uiteindelijk hebben hun hun exuses aan mij aangeboden,maar het zit toch wel in achterhoofd.
maar dit komt dus ddor die rotte appels.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 11:57

DAt is voor jou inderdaad heel spijtig. Het is nooit leuk om ten onrechte schuin aangekeken te worden door andere mensen. Het komt inderdaad door de rotte appels (waar er wel veel van zijn). ALs je slim bent, ga je in de toekomst niet meer wonen in een woonwagen, want dan ontkom je tenminste aan die houding.

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 12:00

haha,was ik ook zeker niet van plan.
heb net een huis gekocht met m,n vriend,daar zijn we nu dus druk aan het klussen.
ga m,n pony buiten zetten en dan verder met klussen in ons HUISJE!hihi

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 12:21

Ook mensen die in een kamp wonen mogen verhuizen naar een vaste woning. Helemaal geen probleem. Niemand houdt die lui in hun kampen, behalve zichzelf. Verder is het ook beter voor de kampbewoners als de criminelen verwijderd worden uit de kampen. Dan kunnen de niet-criminele kampbewoners wat aan hun reputatie gaan doen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 13:03

Dan zullen er weinig kampen overblijven ben ik bang Lips are sealed

Oeh, er zitten er een paar op het nieuws te krijsen dat ze de kinderen niet naar school kunnen brengen omdat het kamp dichtgegooid is... Haha! Dit is gewoon echt humor... Sorry hoor Lachen

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 13:16

lis"]
[quote="Mikkie"]Trouwens ze pretenderen woonwagenbewoners te zijn, op dat kamp staan villa's die een keer of 5 zo groot zijn als ons huis en ik kan daar echt geen wieletjes onder ontdekken.
[/quote]

*LOL* Ik heb ze ook gezien. Dat zijn idd geen woonwagens meer.
Een Frans Bauer woning op wielen Haha!
[/quote]

Rij er voor de grap eens langs. Dat is echt niet de enige hoor. Sterker nog ik denk zelfs dat die dingen die wij woonwagens noemen daar helemaal niet worden aangetroffen. (misschien een enkele uitzondering daargelaten)

[quote="Pervinco schreef:
Toch zijn ze wel sneu hoor... Mevrouw op de radio, die vertelde dat haar dochter SPD of SPW of zoiets (*zucht*) gestudeerd heeft en nergens aan de bak komt. Want sja, woonwagenbewoonster he.

De rest van Nederland heeft gewoon werk hoor... VAST!


Nu weet ik waarom ik geen werk krijg. Ik lijk dus echt op een woonwagen bewoner. (en nee dat is niet discrimenerend bedoeld) Haha!

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 16:07

Mikkie"]
[quote="lis"][quote="Mikkie schreef:
Trouwens ze pretenderen woonwagenbewoners te zijn, op dat kamp staan villa's die een keer of 5 zo groot zijn als ons huis en ik kan daar echt geen wieletjes onder ontdekken.


*LOL* Ik heb ze ook gezien. Dat zijn idd geen woonwagens meer.
Een Frans Bauer woning op wielen Haha!
[/quote]

Rij er voor de grap eens langs. Dat is echt niet de enige hoor. Sterker nog ik denk zelfs dat die dingen die wij woonwagens noemen daar helemaal niet worden aangetroffen. (misschien een enkele uitzondering daargelaten)
[/quote]

Dat zijn van die kant en klaar woningen. Als ik naar mijn werk rij kom ik langs een kamp. Een tijd geleden zag ik dat ze daar 1 van die "woonwagens" aan het afbreken waren en de volgende dag dat ik er langs kwam waren ze net zo'n kant en klare villa (volgens hun ook nog woonwagens) daar aan het plaatsen. Dat ding kwam op een grote vrachtwagen aan die heel dat bouwpakket in 1x oppakken en daar neerzetten. Zo en dan kunnen ze hun woning weer inrichten. Zo gaat het tegenwoordig.

Ik vind het gewoon belachelijk. Op zich heb ik wel respect voor de burgemeester van Maastricht, hij durft tegen hen op te komen en laat het niet zomaar voorbij gaan. Nu wordt zijn huis dan ook wel extra beveiligd, maar dat zal ook wel moeten, want die mensen van het kamp zijn tot alles in staat. Eigenlijk gewoon te belachelijk voor woorden.

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 16:12

'solide ik vind het stom dat je zegt:"'die mensen van het kamp zijn tot alles in staat.''
je moet zeggen die aso,s die op het kamp wonen zijn tot alles in staat,niet alles over 1 kam scheren he

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 16:20

diana schreef:
'solide ik vind het stom dat je zegt:"'die mensen van het kamp zijn tot alles in staat.''
je moet zeggen die aso,s die op het kamp wonen zijn tot alles in staat,niet alles over 1 kam scheren he



Zo is het niet bedoeld, ik weet ook dat er goede zijn. Kom er zelf regelmatig mee in aanraking tijdens mijn werk en heb er eigenlijk nog nooit problemen mee gehad. Ik bedoelde met "DIE mensen van het kamp" de mensen van het kamp Vinkenslag en sorry die gaan voor mij wel allemaal over 1 kam, maar komt ook omdat daar genoeg problemen mee geweest zijn. En sorry als ik je daarmee op je tenen trap, kan ik dan ook wel weer begrijpen als jij van dat kamp wel goede mensen kent.

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 16:39

van dat kamp ken ik gelukkig niemand,onze familie wil daar niks mee te maken hebben.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 16:42

Solide schreef:
Op zich heb ik wel respect voor de burgemeester van Maastricht, hij durft tegen hen op te komen en laat het niet zomaar voorbij gaan.


Hij zal wel moeten... Anders kan ie het straks schudden, dan wordt ie gewoonweg niet herkozen...

Het merendeel van de 16 mensen die opgepakt zijn zijn opgepakt ivm de wietteelten, er zijn er maar een paar die vanwege die actie gisteren opgepakt zijn...

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 16:50

diana"]
van dat kamp ken ik gelukkig niemand,onze familie wil daar niks mee te maken hebben.
[/quote]

Dat is maar goed ook denk ik...

[quote="Pervinco schreef:
Hij zal wel moeten... Anders kan ie het straks schudden, dan wordt ie gewoonweg niet herkozen...


Menig burgemeester zou niks tegen dit kamp durven te doen dat weet ik zeker. Het is gewoon te gek voor woorden, maar het zij zo en vaak zijn de mensen die gewoon belasting betalen en hun centen normaal verdienen er de dupe van.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 16:54

Ik vind ook wel dat die burgermeester een lintje verdient! Alle lof voor hem.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 17:24

gewoon uitroken dat soort lui!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 17:24

Dat lintje krijgt ie van mij persoonlijk zodra er echt iets gebeurd en het niet bij roepen blijft...

*edit: Topic krijgt een apart tintje... Ben het met Prima en SP eens -> zeldzaam... Haha!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 17:35

Bijna nooit eens?! Met mij? Nou dan klopt er hier iets niet bij je, want ik verkondig altijd de goddelijke waarheid!

lies

Berichten: 9628
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 17:38

Pervinco"]
[quote="Solide schreef:
Op zich heb ik wel respect voor de burgemeester van Maastricht, hij durft tegen hen op te komen en laat het niet zomaar voorbij gaan.


Hij zal wel moeten... Anders kan ie het straks schudden, dan wordt ie gewoonweg niet herkozen...
[/quote]


Herkozen?

Ach gut

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 17:38

vandaar dat ik ook niet in de goddelijke waarheid geloof.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 17:43

SuperPepeijn schreef:
vandaar dat ik ook niet in de goddelijke waarheid geloof.


Aanhangen van een waarheid hoeft ook geen geloof te zijn. het is een feit.

En idd, burgemeesters worden nog niet gekozen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 20:48

Nog niet, maar vanaf 2006 (meen ik) wel. En dan zal ie vast wel herkozen willen worden...

Kikka

Berichten: 4687
Geregistreerd: 18-12-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 21:18

1200 wietplanten heeft de politie er vandaan gehaald Scheve mond

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 22:09

5 volle vrachtwagens ja... En dan maar 13 mensen oppakken? Waar zijn we mee bezig zeg?

floortje_82
Berichten: 727
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: hoengen-selfkant/limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 07:17

ik vindt dat die gemeente helemaal verkeerd bezig is binnen kort hebben er mensen een mes tussen de ribben steken die mensen gaan over lijken ze moeten het een stuk subtieler aan pakken want idt gaat uit lopen op oorlog

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 08:19

floortje01 schreef:
ik vindt dat die gemeente helemaal verkeerd bezig is binnen kort hebben er mensen een mes tussen de ribben steken die mensen gaan over lijken ze moeten het een stuk subtieler aan pakken want idt gaat uit lopen op oorlog


ze hebben het juist te lang subtiel aangepakt, ze hadden vanaf het begin af aan korte metten met deze mensen moeten maken.........