Wie weet welke uitzendbureaus ook Engelstaligen inschrijven?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 12:30

Duidelijk Zou idd ook niet een cursus gaan volgens als je zo'n godsvermogen betaald hebt en je daar 'gratis' een cursus kunt volgen...

Zou idd eens langs wat boeren gaan...

LePopp

Berichten: 1111
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 14:39

Ik heb stage gelopen bij Start. Wij schreven ook gewoon Engelsen, Schotten, Ieren etc. in. Heb ze ook wel aan het werk gekregen. Kan me niet voorstellen dat andere grote dit niet doen. Zonder verblijfsvergunning of werkvergunning wordt het echter wel wat lastig

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-04 14:45

Aha, op naar Start dus. De verblijfs- en werkvergunning zijn in orde... en al kan je het je wellicht niet voorstellen... het is toch echt een feit dat uitzendbureaus als Randstad en Tempo Team hem meteen zeiden dat ze hem niet konden helpen en ze hem dus niet hebben ingeschreven... laat staan dat ze uberhaupt hun best hebben gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 14:53

Ik zie als woonplaats Kudelstaart staan, waar ligt dat? Je kan namelijk even naar onze dichtsbijzijnde vestiging gaan. Sowieso in Amsterdam en omgeving zoeken we veel nativespeakers.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-04 15:29

Kudelstaart ligt tegen Aalsmeer aan Pipo, o Schiphol, Amstelveen, Amsterdam, Hoofddorp en Uithoorn zijn goed te bereiken. Dus als jij mij zou willen vertellen wat jullie dichtsbijzijnde vestiging is dan graag! We zijn niet kieskeurig en Simon is zeker ook niet te beroerd om te werken. Hij is het thuis zitten nu echt een beetje aan zat aan het worden en aangezien hij zijn 1e verblijfs- en werkvergunning nu heeft wil hij graag aan de slag. Uiteindelijk het liefst op het gebied waar zijn talent en interesse ligt, maar alles is welkom Lachen.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 15:31

Wat doet hij voor werk?

In Leiden heb je eutilia een engels bedrijf... een soort Nuon zeg maar.
De Shell heeft tig culturen in dienst.... Ik werk bij de Shell en heb echt allerlei soorten collega's....

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-04 15:39

Hij is gediplomeerd loodgieter en gasfitter... en hij is de laatste jaren werkzaam geweest als account manager (en eerst nog customer service medewerker) bij een groot pijpleidingenbedrijf... business management is waar zijn hart ligt. Lachen Ook heeft hij als uitsmijter gewerkt (hij is groot en breed Haha! ) en hij heeft toen hij net van Rockhampton naar Brisbane verhuisd was via een 'recruitment agency' (uitzendbureau dus...duh) tal van andere baantjes uitgevoerd... alles wat hij kon krijgen heeft hij toen gedaan. Haha! *Edit* Leiden is niet ver bij ons vandaan... ik moet maar eens even het adres van Eutilia opzoeken. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 16:01

Bij ons werken ook mensen die alleen Engels spreken hoor en ja, Chinees ook wel, maar dat spreek ik weer niet Haha!.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-04 16:05

Nog collega's nodig Lovely? Haha! Hij is lief, werkt hard, is intelligent en kan lekkere bananencakes bakken...

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 16:15


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 16:24

vikki schreef:
Nog collega's nodig Lovely? Haha! Hij is lief, werkt hard, is intelligent en kan lekkere bananencakes bakken...

Hij zou zich wel vermaken hier hoor Haha!.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-04 16:26

En??? Hebben die bananencakes je niet heel hard naar personeelszaken doen rennen om te vragen of er nog vacatures zijn??? Hij krijgt ook regelmatig pakketjes met hele lekkere chocolade (nu hebben we caramello koalas, cherry ripe en tia maria timtams) binnen uit Australie... Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 16:45

Neuh Lachen.
Maar als Simon gewoon zijn CV + brief even stuurt, wie weet?

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 23:39

vikki schreef:
het is toch echt een feit dat uitzendbureaus als Randstad en Tempo Team hem meteen zeiden dat ze hem niet konden helpen en ze hem dus niet hebben ingeschreven... laat staan dat ze uberhaupt hun best hebben gedaan.


Nu voel ik me lichtelijk aangesproken.... Knipoog maar ook ik als intercedente wijs momenteel mensen die geen NL spreken af. Simpelweg omdat er momenteel zóveel mensen beschikbaar zijn voor allerlei soorten werk die wel NL spreken, daar geven mijn klanten helaas de voorkeur aan.

Succes, ik hoop voor hem dat ie tegen een leuke vacature aanloopt!