Knap jij op 'n jongen af als blijkt dat hij rookt?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
pmarena

Berichten: 47931
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 22:38

Als iemand het niet leuk vindt dat ik een paard(je Haha! ) heb , dan past diegene gewoon niet bij mij , heel simpel Lachen

Iemand die rookt die doet iets goors , dat is de afknapper.

Iemand die ontzettend stinkt naar zweet , da's ook een afknapper Scheve mond
Of iemand die graag kleine diertjes marteld ,
of iemand die zichzelf te graag hoort praten ,
of iemand die....... noem maar op Lachen

Dan kun je niks meer aanvoeren als afknapper , en moet je op iedereen vallen ineens Knipoog

Vrouwen die afknappen op mannen die witte sokken dragen , da's pas erg Haha!


Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 23:43

Pam schreef:
t eerste wat me trouwens te binnenschoot: 'val je op de jongen of op de sigaretten.' die neem je dan toch ook voor lief?


Idd, helemaal mee eens
Mijn voordeel is dan wel dat ik absoluut geen problemen met rokers heb

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 08:17

Is het eigenlijk niet een beetje hypocriet iemand direct af te danken omdat ie rookt?
Er wordt altijd zo hard geroepen dat je verder moet kijken dan je neus lang is, uiterlijk niet alles is maar innerlijk ook telt en dat je iemand niet direct moet afdanken/afkeuren om iets... ?

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 08:46

ja knap er gigantisch op af Misselijk vind het zo gigantisch ranzig

Z1+4

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 09:51

Natuurlijk moet je niet iemand afdanken of afkeuren om iets, maar roken is wel zoiets smerigs en ongezonds, dat ik het echt een goede reden vind om op iemand af te knappen niet dan?

Als iemand het irritant vind dat jij heel de dag bij je paard zit, en dan stinkend thuis zit, dat is een heel ander verhaal, dat is niet ongezond dat is iemand zijn hobby en als diegene daar niet tegen kan moet je erover praten en anders stoppen met de relatie.

Roken is gewoon iets heel anders, het is slecht, voor diegene en voor jezelf want jij moet ernaast zitten, je krijgt er gele tanden van, stinkende kleren, vieze vinger en noem maar op, ik vind dit gewoon een hele goede reden om op iemand af te knappen. Je gaat toch ook niet voor je lol een relatie aan met een zwerver? Ja hij ziet er dan wel niet echt gezond uit, maar hij is toevallig wel heel aardig? (om maar even een voorbeeld te noemen)

En net zoals pmarena al zegt, moet je iedereen dan maar leuk vinden?

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 09:56

Nee, je moet absoluut niet iedereen leuk vinden...
Maar om iemand af te keuren omdat iemand een slechte gewoonte heeft (dat is roken imo toch) vind ik ook weer te ver gaan...
Het grootste deel van m'n kameraden en vrienden rookt, en er zijn er een groot deel bij die al rookten voor ik ze leerde kennen... En ik zou het echt zonde gevonden hebben moest ik toen gezegd hebben 'nee, ik wil jullie niet kennen of niet met jullie omgaan omdat jullie roken' want er zitten echt hele toffe mensen tussen.

Roken is vies en slecht voor je... Maar om daarom de kans laten vallen iemand te leren kennen, dat heb ik er echt niet voor over.

Als die persoon bij het roken geen rekening met mij zou houden, daar zou ik wel op afknappen... Dus als hij er niet op zou letten dat ik geen last had van de rook, rook in m'n gezicht blazen, roken als ik aan het eten ben of van die dingen... Maar het roken op zich knap ik niet op af.

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 10:03

Het is natuurlijk NIET zo dat ik meteen niks meer met iemand te maken wil hebben als diegene rookt, ik ken zat mensen die roken, ook vrienden en vriendinnnen, maakt mij allemaal niks uit echt niet, en ik zeg ook niet dat ik nooit op iemand zal vallen omdat diegene rookt, maar ik zou het wel heel jammer vinden omdat ik mezelf er gewoon heel erg aan ga irriteren. Ben er gewoon echt heel erg op tegen in die situatie, ik zie het gewoon echt niet zitten om met een rokend iemand samen te wonen, tenzij diegene eventjes naar buiten gaat om z'n peukie te roken, maar ja dat vind ik ook weer zo overdreven. Dus ja denk dat het bij mij gewoon niet gaat werken..

Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 10:14

het is voor mij wel een enorme afknapper. Ik vind het gewoon een ranzige gewoonte en ik vind het al helemaal ranzig om diegene daarna te zoenen.

Bij mijn ex was het zo dat hij een keer naar me toe kwam en ik zoende hem en ik kon gewoon proeven dat hij gerookt had, toen ik ernaar vroeg ontkede die in eerste instantie ook. Nou dat heeft hij geweten, heb niks met hem gedaan voor die vieze smaak uit zijn mond was....

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 13:04

Natalie schreef:
Nee, je moet absoluut niet iedereen leuk vinden...
Maar om iemand af te keuren omdat iemand een slechte gewoonte heeft (dat is roken imo toch) vind ik ook weer te ver gaan...
Het grootste deel van m'n kameraden en vrienden rookt, en er zijn er een groot deel bij die al rookten voor ik ze leerde kennen... En ik zou het echt zonde gevonden hebben moest ik toen gezegd hebben 'nee, ik wil jullie niet kennen of niet met jullie omgaan omdat jullie roken' want er zitten echt hele toffe mensen tussen.

Niemand bedoelt denk ik om iemand echt 'af te keuren': of iemand rookt zegt verder niets over of die persoon aardig is en of je het met iemand goed kan vinden...

Maar tóch is het een afknapper (voor sommige personen dan): iemand die neuspeutert kan óók hardstikke aardig zijn, maar je behoefte om dan met diegene te zoenen word er wel behoorlijk door getempert Clown

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 13:48

Ja ik knap ddaaar op af!!!ik vind het vreselijk,zo'n stinkerd Tong uitsteken Doe mij maar liever SCHOON!!! lijkt me trouwens ook errug vies,zoenen met iemand die net heeft staan paffen,lekker hoor,al die nicotine en teer in zijn mond!!!

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 13:54

Nee ik knap daar niet op af, als ik iemand leuk vind vind ik iemand leuk. Lekker vind ik het niet, ik heb wel liever dat ze niet roken

Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-04 14:23

Natalie schreef:
Nee, je moet absoluut niet iedereen leuk vinden...
Maar om iemand af te keuren omdat iemand een slechte gewoonte heeft (dat is roken imo toch) vind ik ook weer te ver gaan...
Het grootste deel van m'n kameraden en vrienden rookt, en er zijn er een groot deel bij die al rookten voor ik ze leerde kennen... En ik zou het echt zonde gevonden hebben moest ik toen gezegd hebben 'nee, ik wil jullie niet kennen of niet met jullie omgaan omdat jullie roken' want er zitten echt hele toffe mensen tussen.

Ja, maar zoen jij ook met je vrienden dan?? Knipoog Ik vind dat wel even iets anders. Want je doet met je vriend nou eenmaal andere dingen dan met een stel kameraden..

    Zolang je maar jezelf was, jezelf bent, jezelf blijft.
    Voor altijd.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 14:28

Haha! Ik zoen niet met kameraden nee... hehe

Maar, ik ging er van uit dat je niet gelijk je iemand tegenkomt ermee gaat zitten zoenen... (of ben ik nu weer te braaf/ouderwets Haha!). Maar dat je eerst iemand leert kennen vooraleer je weet of het wat wordt of niet (ben niet zo een vlieg-er-gelijk-de-eerste-keer-op-type).
En dus eer ik iemand zoen moet ik die persoon toch al wat kennen, en als je iemand dus al wat beter kent, en het klikt, dan knap je toch niet meer af op het feit dat hij rookt?
(beetje onduidelijk uitgelegd misschien ?)

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Estragon

Berichten: 1666
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 15:11

Natalie schreef:
:D Ik zoen niet met kameraden nee... hehe

Maar, ik ging er van uit dat je niet gelijk je iemand tegenkomt ermee gaat zitten zoenen... (of ben ik nu weer te braaf/ouderwets Haha!). Maar dat je eerst iemand leert kennen vooraleer je weet of het wat wordt of niet (ben niet zo een vlieg-er-gelijk-de-eerste-keer-op-type).
En dus eer ik iemand zoen moet ik die persoon toch al wat kennen, en als je iemand dus al wat beter kent, en het klikt, dan knap je toch niet meer af op het feit dat hij rookt?
(beetje onduidelijk uitgelegd misschien ?)


De onduidelijkheid valt wel mee Knipoog
Ik ben het wel met je eens eigenlijk..

Lovers Estragon & Herlando Lovers

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 15:24

XoNo schreef:

Mensen maken overal zo'n punt van...stelletje Nederlanders Knipoog Haha!


*LOL* die zin wordt mij ook zo vaak gezegd.

ik blijf bij mn standpunt. Ik val nu op een anti-roker, waar ik wél wat mee wil Haha! stel dat t wat wordt, stop ik net zo makkelijk voor hem. Acceptatie van zijn 'tegen-roken' zijn *LOL* (je zou t ook andersom kunnen stellen, dat hij mijn roken moet accepteren, maar dat vind ik dan ook weer asociaal)

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 17:36

Ik ehb een vriend die wel rookte.. normaal is dat absoluut not done bij mij.. maar ik heb er al meer asl een half jaar wat mee en is nu ook gestopt!!! jippie!!!

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 17:37

Ja Haha!

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 19:16

Ik rook zelf ook en ik denk nog wel meer dan mijn vriend doet .....
Wel zijn we sinds een half jaar beide gestopt met in huis roken en rook ik nu nog maar 2 pakjes in de week ( wat een pakje per dag was )

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 19:59

lis schreef:
Nee hoor geen problemen mee.
Ik heb dan weer iets tegen fanatieke anti-rokers Haha!


Verdrietig

Silenzio

Berichten: 652
Geregistreerd: 18-03-04
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 20:07

persoonlijk rook ik niet en vind het ook erg smerig, maar zoals al eerder is gezegd je valt op de persoon niet op de sigaret.. (en als je goed valt zijn gelijk de sigarettengebroken Knipoog )
ik zou wel vragen of ze (in mijn geval) zou willen stoppen maar das der eigenkeuze... ik zoen iig niet als ze net een sigaret op heeft gestoken ofzo.... kan ik net zo goed een asbak leeg likken.... Vingers aflikken

dus nee niet mijn voorkeur, daarom ook een vriendin die niet rookt ( leuk plus puntje OK dan! )

Als zij doen wat ik zeg, doe ik wat zij willen....


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, Absolem, ComscoreBot, conejo, Elastiek, ferropaard, Googlebot, GrapeshotBot, Isab123, KDS, Kimberley_, Koekie_186, Laarvv, lgw, limagirl, Lizenlotte, Lizzy__87, Loreke2, m8eld, MieLo, Pluisje1998, Queijo, Renee1991, Rox87, S_Figo, Suky, tengeltje11, Whisky00, xPabloBokt, xSuuzerd, Yom en 66 bezoekers