"Waar denk je aan?" ...Mannen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 16:58

Ik heb best weleens dat ik nergens aan denk anders. Ik lig dan heerlijk stil en heb dan meer een lalala in mijn hoofd. Maar ben niet bewust ergens over aan het denken. Kan toch?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 17:02

Dat kan wel, maar dat is nog steeds niet aan helemaal niets denken imo. Als je helemaal nergens aan denkt ben je je ook helemaal niet bewust wat er in jezelf omgaat of wat er ook maar in je omgeving omgaat.

Silenzio

Berichten: 652
Geregistreerd: 18-03-04
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 19:14

hmmmm ik ben denk ik 1 van de weinige mannen, maar ik moet zeggen dat ik meer dan genoeg denk hoor... zelfs zoveel dat niemand me meer snapt Verward

maar ach het is maar net wie je tegen het lijf loopt...
je hebt er denkers en lekkers bij lopen gewoon kijken wat een beetje van beide heeft...

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 21:09

Volgens mij is dat echt de schrikvraag van elke man... echt zo'n openingszin voor 'een goed gesprek'... Mijn vriend wordt in elk geval kriegel als ik dat vraag, en ik eerlijk gezegd ook Tong uitsteken

EdjeWes
Berichten: 5
Geregistreerd: 14-04-04
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 14:18

Vrouwen... die vragen altijd waar je aan denkt, terwijl je helemaal niets denkt...
dat is net zo vervelend als mannen die niets denken terwijl je dat als vrouw vraagt, zoals jij dus vindt Knipoog

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 17:16

Ik denk altijd wel ergens aan... probeer het wel eens om nergens aan te denken lijkt me echt heerlijk... maja wil niet echt lukken

Saera

Berichten: 178
Geregistreerd: 01-04-04
Woonplaats: Zuidholland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 17:25

volgens mij is het echt iets mannelijks, ook al zeg ik het ook wel eens smoes. Ik bedoel, hoe diep ook, je denkt altijd ergens aan toch Verward

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 19:06

Misschien heb ik dan een niet echt amnnelijke man getroffen (duik), want hij antwoordt altijd braaf als ik vraag waar hij aan denkt (of dat dan de waarheid is, is natuurlijk vraag 2 - nogmaals duik).....
Echt helemaal nergens aan denken, ik denk niet dat je dat bewust kunt doen. Ik niet tenminste, maar ik weet ook niet of ik echt representatief ben Knipoog

Silenzio

Berichten: 652
Geregistreerd: 18-03-04
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 19:35

Saera schreef:
volgens mij is het echt iets mannelijks, ook al zeg ik het ook wel eens smoes. Ik bedoel, hoe diep ook, je denkt altijd ergens aan toch Verward




dus het komt erop neer dat ik geen man ben?
ik heb gedachtes gevoelens en weet niet hoeveel meer
maar heb je er wel eens aan gedacht dat ook een man net als een vrouw zijn eigengedachtes heeft? Verward

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 16:02

Ohkee, pfieuw, dan 'heb' ik dus toch een echte mannelijke man, gelukkig maar weer. Oftewel slaat de stelling dus nergens op, misschien dat bepaalde vrouwen een beetje gefrustreerd zijn (oeh, ik ga maar weer duiken geloof ik)?