Het Grote Liefdes Topic...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
yindey

Berichten: 1270
Geregistreerd: 07-07-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 15:53

Ik moet gewoon even zeggen dat ik wel heel erg blij ben met mijn vriendje! Lovers

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 15:54

Zinga schreef:
Ik moet gewoon even zeggen dat ik wel heel erg blij ben met mijn vriendje! Lovers


OK dan!

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 15:55

We bellen ook wel, maar we hebben het nog niet over leeftijd enzo gehad.
En nog een probleeem, hij heeft geen beltegoed, en ik ben al schandalig over mn abbo heen Scheve mond

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 15:56

Geen huistelefoon ? Schijnheilig

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 15:59

gaan mn ouders niet leuk vinden
en hij belt op kosten van z'n baas Haha! Smst met foon van een collega Haha!
Liev he Lovers

mariska18
Berichten: 252
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 15:59

ja, hij heeft waarschijnlijk al wel wat meer meegemaakt en kijkt misschien wel heel anders tegen het leven aan enzo. Maar ik vindt dat leeftijd niet echt zo'n grote rol speelt, als je op een gegeven moment echt van elkaar houdt (er moet natuurlijk geen 20 jaar tussen zitten, dat is teveel). Ik denk dat je zelf het beste weet wat je met die man wilt.

AnneliesB

Berichten: 160
Geregistreerd: 13-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 16:01

Silenzio schreef:
Dit is het Grote Liefdes Topic VOOR en DOOR bokkers...

heb je een Lovers liefdes probleem Verward en wil je raad is dit het topic dat je moet hebben!

heb je iets te melden over de liefde van je leven... ook dat is op zijn plaats hier...

en voor verdere vragen over liefde.... dit is HET topic om het te plaatsen..

en onthoud 1 weet minder dan alle bokkers hier Knipoog

Lovers OK dan! Ach gut Lovers OK dan! Ach gut Lovers OK dan! Ach gut Lovers OK dan! Ach gut Lovers OK dan! Ach gut OK dan! Lovers


last modified 12-4-2004



WAT EEN SUPER INITIATIEF!!

Ik heb wel een probleem Ik heb dus eindelijk een vriend, maar ik ben nog helemaal niet ervaren als je begrijpt wat ik bedoel. hoe kan ik me het beste opstellen want hij is dat wel Bloos

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 16:04

Annelies B. 40 jaar en nog geen ervaring. Belachelijk! Ben je soms te preuts geweest al die jaren?

mariska18
Berichten: 252
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 16:05

Gewoon jezelf blijven. Niets doen waar je zelf nog niet aan toe bent (of niet wilt). Als je vriend echt om je geeft heeft hij daar respect voor en wacht hij totdat jij er klaar voor bent.
succes ermee!

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 16:06

Manda schreef:
Annelies B. 40 jaar en nog geen ervaring. Belachelijk! Ben je soms te preuts geweest al die jaren?


Nee lekker bemoedigende reactie Knipoog

carina

Berichten: 2786
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 16:07

Manda schreef:
Annelies B. 40 jaar en nog geen ervaring. Belachelijk! Ben je soms te preuts geweest al die jaren?


Waar haal je die 40 jaar dan vandaan?

En dan nog, blijf gewoon jezelf, dan komt het allemaal wel goed

mariska18
Berichten: 252
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 16:16

Yellowfish"]
[quote="Manda schreef:
Annelies B. 40 jaar en nog geen ervaring. Belachelijk! Ben je soms te preuts geweest al die jaren?


Nee lekker bemoedigende reactie Knipoog
[/quote]


Idd Ach gut De een zit anders in elkaar dan de ander en we hebben elkaar maar te respecteren.

Silenzio

Berichten: 652
Geregistreerd: 18-03-04
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-04 19:38

AnneliesB schreef:
Dit is het Grote Liefdes Topic VOOR en DOOR bokkers...


WAT EEN SUPER INITIATIEF!!

Ik heb wel een probleem Ik heb dus eindelijk een vriend, maar ik ben nog helemaal niet ervaren als je begrijpt wat ik bedoel. hoe kan ik me het beste opstellen want hij is dat wel Bloos




aller eerst zou ik gewoon kijken wat je zelf ervan vind en waar je je grenzen legt..
en als je cker weet dat je verder wil dan zou ik het gewoon zeggen er is niks mis mee en er wordt dan wel rekening meegehouden door je vriend denk ik hoor.. Lovers als het echt liefde is dan komt het wel goed en wacht ie eventueel wel op je.. OK dan!


en even tussendoor dit is een topic om mensen te helpen niet om de grond in te trappen... Ach gut

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 19:41

Al was ze 80, dat gaat een ander toch niets aan? Misschien is het wel juist te waarderen dat ze dat kan zeggen ipv 'ik ben met jan en alleman ervandoor geweest'.

Hulde hoor.

Silenzio

Berichten: 652
Geregistreerd: 18-03-04
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-04 19:43

Fasel schreef:
Al was ze 80, dat gaat een ander toch niets aan? Misschien is het wel juist te waarderen dat ze dat kan zeggen ipv 'ik ben met jan en alleman ervandoor geweest'.

Hulde hoor.




OK dan! hier ben ik het helemaal mee eens...
heb genoeg vriendinnen gehad en hoewel der weinig mee is gebeurd vind ik het toch jammer dat het er zoveel zijn geweest..

dus idd hulde, maar vraag me nog steeds af waar die leeftijd nou weer vandaan komt...? Verward

Silenzio

Berichten: 652
Geregistreerd: 18-03-04
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-04 19:48

Verward maar ik vraag me toch iets af... Verward

wat denken jullie van de volgende stelling:

"ontgroend" worden op je 15 de is te vroeg...

laat maar eens horen hoe jullie erover denken...

en ook over de volgende stelling:

"7 jaar verschil is te veel in een relatie"

wat vinden jullie?
Verward
gaat Lovers boven alles of zijn er restricties?

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 20:01

Ontgroent worden op je 15e vind ik normaal.. ik was 14 ofoz...

7 jaar verschil kan op zich wel.. ligt aan de leeftijden van de personen..

13 en 20 vind ik een beetje absurd.. maar 18 en 25 vind ik wel kunnen

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 20:50

Ontgroent worden op je 15e. Tja ik vind het vroeg en als ik de tijd kon terugdraaien..... zegt genoeg.

Het verschil. Zo lang je tiener bent moet er niet teveel verschil zijn. Dus 13 - 20 is absurd. 28 - 40 vind ik daarentegen iets heel anders. Dan ben je al een stuk verder in je ontwikkeling.

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 21:57

Ik ben ook op mn 15e ontgroend, als ik de maatschappij van tegenwoordig een beetje bekijk is dat zelfs nog laat te noemen, hoe vaak hoor je niet van meisjes van 12 die al ontgroend zijn?

En over het verschil, hoeft helemaal niet veel uit te maken, maybe is de jongste van de 2 juist heel volwassen voor zn leeftijd en de oudste juist heel kinderachtig. Kan volgens mij prima, het wordt wat anders als het zoals Fasel zegt, bv. 13-20 wordt, dat vind ik niet echt kunnen.

Silenzio

Berichten: 652
Geregistreerd: 18-03-04
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-04 21:59

en als het meisje van 12 nou ontgroend is door de jongen van 20? wat vinden jullie daarvan?

mariska18
Berichten: 252
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 22:13

Janneke18 schreef:
Ontgroent worden op je 15e vind ik normaal.. ik was 14 ofoz...

7 jaar verschil kan op zich wel.. ligt aan de leeftijden van de personen..

13 en 20 vind ik een beetje absurd.. maar 18 en 25 vind ik wel kunnen


ben ik wel mee eens. De een is er klaar voor als ze een jaar of 14 zijn, de ander pas op zijn 18e. Ik ben zelf op mijn 16e ontgroent, en ik had zelf het gevoel dat ik het ook echt wilde. Ik ben nu 18 en me vriend is 24. Ik heb er zelf geen probleem mee dat hij een stukje ouder is, maar ik denk dat het ook aan de persoon zelf ligt. De een is op zijn 24e al veel volwassener/en serieuser dan de ander.

carina

Berichten: 2786
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 23:11

Silenzio schreef:
:? maar ik vraag me toch iets af... Verward

wat denken jullie van de volgende stelling:

"ontgroend" worden op je 15 de is te vroeg...




Nou, laat ik het zo zeggen, mijn keuze zal het niet zijn Haha!

Maar goed, als iemand denkt dat ie er klaar voor is, moet deze het vooral niet laten

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 01:03

Horseless sorry dat ik het zeg maar een man van 31 die niet kan bellen omdat zijn beltegoed op is Verward
Dat soort dingen hoor ik tegenwoordig alleen nog maar van mensjes van een jaar of 16 Haha! Knipoog

15 is een mooie leeftijd om ontgroend te worden Haha!

En leeftijd vind ik niet dat je moeilijk om moet doen als je echt om iemand geeft Haha!
Met uitzondering van de minderjarigen met ene zwaar meerderjarige vent bv. 13 en 23 ofzow....dat vind ik toch neit helemaal gezond klinken.

Op mijn 13de had ik "verkering" met een man van 19, 2 jaar later ging het uit en was ik dus nog steeds niet ontgroend....dat vind ik erg veel over zijn karakter en zijn respect tegenover mij zeggen.

Verder ben ik op het moment een happy single, heb wel een lang nog niet compleet afgesloten verhaal met mijn ex Haha!
Maar geen problemen mee dus Silenzio ik heb geen goed advies nodig Knipoog

Wat ik wel merk na een aantal relaties, de 1 lang de ander kort is dat ik dus niet op die onderdanige lieve jongens val...daar wals ik overheen, ze meoten wel hun mannetje kunnen staan.
Daarbij ook nog eens dat ik op dit moment helemaal geen zin heb energie in het echt leren kennen van een man wil steken.
Iemand bekend daarmee?
Zie er heelmaal het nut niet van in iemand te leren kennen, en na de eerste leuke periode *verliefdheid?* weer in die sleur van het alledaagse te komen.

Maar ok, misschien verandert dat als er eens een echt interressante gozer voor mijn neus staat.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 07:12

Silenzio schreef:
en als het meisje van 12 nou ontgroend is door de jongen van 20? wat vinden jullie daarvan?


Dan moet die gozer van 20 een flinke schop onder zijn hol hebben. Een KIND (want dat is het) van 12 hoor je te beschermen. Hoe volwassen ze ook lijken. Ze zijn het niet.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 07:13

carina"]
[quote="Silenzio schreef:
:? maar ik vraag me toch iets af... Verward

wat denken jullie van de volgende stelling:

"ontgroend" worden op je 15 de is te vroeg...




Nou, laat ik het zo zeggen, mijn keuze zal het niet zijn Haha!

Maar goed, als iemand denkt dat ie er klaar voor is, moet deze het vooral niet laten
[/quote]

Dat was het nou juist, ik was er helemaal niet klaar voor. Ik dacht zelfs niet eens dat ik er klaar voor was maar heb me totaal laten inpalmen en misleiden. En ik maar stom denken dat ie wat voor me voelde. Yeah right Boos!.

Maar goed, ook daar leer je van. Maar als ik het terug kon draaien, deed ik het meteen.