Niet slapen...*grom*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Niet slapen...*grom*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-04 09:27

Vannacht heb ik dus weer niet geslapen. Gisterenavond een feestje en van al die indrukken ben ik zo alert! Ik heb tv gekeken, want ook bokt lag eruit. En rond een uur of vier kon ik pas weer bokken. Daarna heb ik het slapen geprobeerd, maar zag het licht worden en ben er maar weer om acht uur uit gegaan. Ik wist het van te voren. Was ook totaal niet moe.

Nou ja, ik ga zo maar naar stal en dan duik ik daarna nog wel even mijn bed in. Dan naar mijn ouders en dan.... dan zie ik wel weer. Haha!

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 10:31

geef Karan een knuffel van mij en slaapse voor straks weet er alles van slaap al 3 nachten niet!

trotse moeder van 2 prinsesjes

ZonnebloemJarig

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 11:07

Welterusten alvast.

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 11:20

Vervelend is dat ja!

Ik heb het altijd als ik een driehoeksvlucht heb gedaan, bijvoorbeeld Amsterdam-Luxor-Luxor-Hurghada-Hurghada-Amsterdam, dan ben ik van s'ochtends 10 uur tot s'nachts 5 uur van huis. Zodra ik dan rond 5 uur in mijn bed lig dan ben ik hartstikke wakker, dan heb ik veels te veel gedaan en ben ik hyper....... Meestal slaap ik dan niet voor 7.30uur en dan val ik ineens in slaap tot een uur of 10. Daarna weet ik gewoon dat ik eruit moet want dat ik toch niet meer de slaap kan vatten.

Laats was het zelfs zo erg dat ik gewoon 38 uur heb doorgehaald, dan voel je echt helemaal gesloopt, helemaal als je van die 38 uur 17 hebt gewerkt

Waarschijnlijk slaap je vanavond des te lekkerder Knipoog

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 11:41

Nagelbijten / Gniffelen Ik ook al niet, heb liggen lezen, door het huis gespookt, mijn kamer nog maals opgeruimd Tong uitsteken.
Ik kan sowieso de laatste tijd al heel slecht slapen.

Je had trouwens nét iets langer moeten blijven.
Hans (knol) en Ronald gingen helemaal door het lint Haha!

Wij zijn tot 1 uur gebleven, en toen naar huis gegaan.

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 12:51

Oja, dat had ik vorige week toen ik met een aantal collega's op stap was geweest. Ik heb die paar uurtjes slaap die mij nog restten tot de werkdag weer aanbrak woelend en lezend in bed doorgebracht...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carineken, Chita, Imhrien, maj0, Marjo, N_B_N en 193 bezoekers