Op de achterbahank!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 14:28

Het ergste vind ik nog als die kinderen dan precies tussen de twee voorstoelen helemaal naar voren gaan leunen, terwijl papa en/of mama met 150 over de snelweg heen vliegen... Willen die hun kind een paar honderd meter verderop terug vinden ofzo???

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 15:07

Rijbewijs gelijk afpakken? Scheve mond
Een hoge boete vind ik eigenlijk ook wel goed. Zelf doe ik m nooit om als ik n keer achterin zit ofzo, maar kvind eigkz dat kleine kinderen m wel om moeten (en ik t goede voorbeeld hoor te geven Schijnheilig )

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 15:51

Wat ik persoonlijk nog erger vind is van die mensen die hun kind het raampje wagenwijd open laten draaien, waarbij het kind half uit de auto hangt....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 16:36

Ik kan die reclame helemaal niet volgen, hij gaat zo snel, en versta dr werkelijk geen bal van... Blond Clown

Maar goed, als ik rijd, dan heeft iedereen zijn gordel om, ook oudere mensen (is wel even slikken om dat te zeggen), anders rijd je gewoon niet mee. Wil niet verantwoordelijk zijn, voor ernstigere schade bij een ongeluk...

Ik vind wel dat er hoge boete's mogen komen, en naarmate de kinderen jonger zijn, hogere boete's... Sowieso mag er van mij wel meer blauw op de (snel)weg, nu ik zelf een half jaar mijn rijbewijs heb, let ik er pas goed op, hoe het gedrag en situaties van anderen zijn, en daar word je echt niet vrolijk van Nagelbijten / Gniffelen

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 21:04

Sypheron schreef:
Het ergste vind ik nog als die kinderen dan precies tussen de twee voorstoelen helemaal naar voren gaan leunen, terwijl papa en/of mama met 150 over de snelweg heen vliegen... Willen die hun kind een paar honderd meter verderop terug vinden ofzo???


Wij hadden in ons ouwe kadetje (zaten geen gordels in) zo'n soort van vangnet Clown tussen de voorstoelen in. Dat was ook bedoelt om wegvliegende kinderen op te vangen bij harde remmingen... vre-se-lijk, en trouwens het werkte niet want als het nodig was vloog je er wel overheen Knipoog

Delphi2

Berichten: 2891
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Frasselt (DE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 21:26

Ik erger me er ook altijd aan, maar wat ik ook verschrikkelijk dom vind is van die mensen die hun kind voorin op schoot nemen, (en zelf wel een gordel om doen) zelfs van die sukkelige bestuurders die hun peutertje lekker meenemen achter t stuur. Of een kofferbak vol met kinderen. Hoe dom kan je zijn. Ik heb tijdens mijn werk al een aantel keer meegemaakt dat we mensen vonden die uit de auto waren geslingerd, dan wel een afdruk van hun gezicht in de voorruit hadden gemaakt, nou dan zijn die paar kneuzingen van een gordel een stuk minder erg.