sprintplan van Spaarbeleg/Aegon

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

juval

sprintplan van Spaarbeleg/Aegon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 20:29

Zijn er hier mensen die ook een Sprintplan bij Spaarbeleg hebben (gehad). Ik dacht dat ik lekker aan het sparen was met dit plan, maar nu blijkt dat het heel risico-volle beleggingen zijn en ik ben al mijn geld (6000 euro) kwijt...... Wat vreselijk zeg. Als ik van te voren had geweten dat er zulke risico's aan vastzaten had ik het nooit gedaan.
Maar ik ben in de verkooppraatjes getrapt, de verkoper beloofde gouden bergen...... nou die zijn er dus helaas niet... ja voor de directeuren van Aegon waarschijnlijk wel, die lachen zich rot om al die sukkels die erin zijn getrapt.
Ik ben vreselijk boos, maar kan er weinig tegen beginnen, zij zijn groot en ik is klein en het is niet eerlijk oh nee!

Ik heb me wel aangemeld bij de vereniging consument en geldzaken (www.sprintplanclaim.nl) die zijn inmiddels een rechtzaak begonnen voor de duizenden gedupeerden, maar of dat wat oplevert? ik betwijfel het. Het is een goede, en heel dure les voor mij. Ik trap er nooit meer in.

Zijn er meer mensen hierzo die hetzelfde mee hebben gemaakt?

[KS-MK] Lucy Drachtig!! Palomino X schimmel
Farming: the art of losing money while working 400 hours a month to feed people who think you are trying to kill them

Nobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 22:05

Citaat:
Ik heb me wel aangemeld bij de vereniging consument en geldzaken (www.sprintplanclaim.nl) die zijn inmiddels een rechtzaak begonnen voor de duizenden gedupeerden, maar of dat wat oplevert? ik betwijfel het. Het is een goede, en heel dure les voor mij. Ik trap er nooit meer in.

De kans is aanwezig dat het toch wat oplevert. De AFM (Autoriteit Financiele Markten) heeft zichzelf er ook al mee bemoeit. De AFM is dé organistatie die bepaalt of het goed of slecht in elkaar zit.
Als zij zeggen, hier deugt niets van, dan is de kans groot dat je een schadevergoeding krijgt of zelfs je gehele ingelegde bedrag.

Waar het kortweg op neerkomt is dat de constructie niet comform de regelgeving is m.b.t. beleggings/spaarproducten.
Op je polis zul je het niet zien, maar het is hetgeen dat achter de schermen gebeurt.

Mensen die een leaseproduct hebben of hadden van Legiolease, hebben zich aangemeld bij de stichting "Legioverlies"
Een groot aantal hebben een schadevergoeding gekregen.
Hetzelfde geldt voor Aegon met hun "Vliegwiel" product. Die zullen ook moeten gaan betalen.

Ik heb zelf niet zo'n polis, maar ik ben destijds benaderd geweest om ze te gaan verkopen. Ik heb geweigerd. De organisatie stond me niet aan. Pure "hardselling" zoals ze dat noemen.

Nobby

Volg je hart, met verstand en goed doordacht.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie