expert beweert:de man over 200.000 jr uitgestorven

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 13:49

misschien reïncarneer je wel en ben je er wel in die tijd Tong uitsteken

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 13:50

runningkawa schreef:
misschien reïncarneer je wel en ben je er wel in die tijd Tong uitsteken


Kom ik terug als man Tong uitsteken
Wordt er ook eens een keer om me gevochten Haha!

DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 13:51

SuperPepeijn schreef:
het boek heet adam's curse en is geschreven door bryan sykes een expert op het gebied van evolutie en dna onderzoek. hij beweert dat de man over 200.000 jaar niet meer bestaat en de vrouw de enige menselijke vorm is. hij vindt dit een een goede ontwikkeling omdat de man voor geweld, ellende en oorlog zorgt (zeker nooit op bokt geweest meneer sykes?).

het boek komt binnenkort in nederland uit, dus feministen, grijp uw kans Haha!

als je mijn mening vraagt is het grote onzin.


lol.. denk dat je gelijk heb, dat het onzin is Knipoog
Ik denk dat of meneer Sykes heel goed weet wat voor soort boek ie moet schrijven dat veel ophef veroorzaakt en daardoor goed verkoopt.
Of meneer Sykes heeft iets heel er goed te maken met zijn vrouw en probeert het op deze manier Knipoog

Op zich geloof ik weinig in deze stelling. De mens is al ruim 4,5 miljoen jaar aan het evolueren (sinds dat Ardipithecus Ramidus een beetje rechtop begon te lopen) en in al die tijd hebben mannen en vrouwen samen die evolutie gedeeld.
Nu zou dus in 200.000 jaar (wat peanuts vergeleken is in een evolutie tijdslijn) de mens dusdanig veranderen dat mannen uitsterven.
Overigens betekent dit niet dat alleen vrouwen overblijven, betekent dat de mens waarschijnlijk unisex wordt, je weet wel. Zoals sommige kikker soorten enzo. Knipoog

Overigens zou ik wel graag willen weten hoe ie dit denkt te bewijzen. Het is niet meer als een theory.

Vind het wel optimistisch van hem dat ie denkt dat de mens er uberhaupt nog is over 200.000 jaar. Zoals we nu bezig zijn betwijfel ik dat toch wel een beetje.
Laatst bijgewerkt door DunnitsMystery op 08-04-04 14:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Dennis

Berichten: 31471
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 13:51

KellyenXena schreef:
Urgh,moet er niet aan denken,een wereld alleen vol met vrouwen .. Gelukkig dat ik tegen die tijd hier hoogstwaarschijnlijk niet meer rondloop.



Haha, idd. Ik vind het zo ook wel gezellig met hier en daar wat mannen Lachen.

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 14:02

Tegen die tijd leef ik al lang niet meer.

Maar ik zou niet zonder mannen kunnen, ze hebben ook veel voordelen

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 14:04

Maar vanwaar die conclusie dan dat de man ook niet meer zal bestaan? Kijk, tot dusver heeft de vrouw het in de hand. Maar haar natuur drijft haar ertoe de man op te zoeken bij de voortplanting. Daarnaast zijn mannen ook nog goed voor andere dingen dan alleen voortplanting.

De man zou dus pas uitsterven als de vrouw geen behoefte meer heeft aan zijn aanwezigheid.

Dus dan mijn vraag: vanwaar de conclusie dat de vrouw in die tijd geen behoefte meer heeft aan een man om wat voor redenen dan ook? Waardoor ontstaat de afstand tussen de vrouw en de man dat de man zal uitsterven?

En geldt dit alleen voor de mens of ook voor de andere zoogdieren?

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 14:07

Desiree schreef:
Maar vanwaar die conclusie dan dat de man ook niet meer zal bestaan? Kijk, tot dusver heeft de vrouw het in de hand. Maar haar natuur drijft haar ertoe de man op te zoeken bij de voortplanting. Daarnaast zijn mannen ook nog goed voor andere dingen dan alleen voortplanting.

De man zou dus pas uitsterven als de vrouw geen behoefte meer heeft aan zijn aanwezigheid.

Dus dan mijn vraag: vanwaar de conclusie dat de vrouw in die tijd geen behoefte meer heeft aan een man om wat voor redenen dan ook? Waardoor ontstaat de afstand tussen de vrouw en de man dat de man zal uitsterven?

En geldt dit alleen voor de mens of ook voor de andere zoogdieren?



Dit is goed nagedacht en je hebt ook gelijk in mijn ogen. Maar ja ik geloof er niet zo in. Ik denk dat tegen de tijd de stelling: "Mannen je kunt niet met ze maar ook zeker niet zonder ze leven" nog steeds geldt.

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 14:08

je wordt toch helemaal gek als er alleen nog maar vrouwen zijn?! Verward (tenminste, ik wel vrees ik)... roddelen, roddelen en nog eens roddelen... en iedereen is dan verplicht lesbienne ofzo?! Lijkt me niets! gelukkig ben ik over 200.000 jaar ook uitgestorven Knipoog Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 14:14

Solide"]
Ik denk dat tegen de tijd de stelling: "Mannen je kunt niet met ze maar ook zeker niet zonder ze leven" nog steeds geldt.
[/quote]
Hoe zal die stelling dan ontstaan? Mannen zijn eerder minder erg geworden dan erger. Tenminste, hier in het westen.

[quote="Amberto schreef:
je wordt toch helemaal gek als er alleen nog maar vrouwen zijn?! Verward (tenminste, ik wel vrees ik)... roddelen, roddelen en nog eens roddelen...

Ben jij zo'n vrouwtje dat zich geliefd wil maken bij mannen door je eigen geslacht af te zeiken of zo?

Wist je dat mannen nog veel grover konden roddelen dan vrouwen? Maar goed, daar gaat het nu niet over.

Caira
Berichten: 26068
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 14:23

Maar ze hebben toch nu een manier gevonden waarbij vrouwen zichzelf kunnen bevruchten straks?

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 14:26

Citaat:
Amberto schreef:
je wordt toch helemaal gek als er alleen nog maar vrouwen zijn?! (tenminste, ik wel vrees ik)... roddelen, roddelen en nog eens roddelen...

Ben jij zo'n vrouwtje dat zich geliefd wil maken bij mannen door je eigen geslacht af te zeiken of zo?


nee, dat zeker niet... Ik vind roddelen gewoon afschuwelijk! Wie het ook doet, waar het ook over gaat. Ik loop ook echt weg als mensen het doen, het spijt me zeer.
En geliefd maken bij mannen is niet nodig, dat ben ik sowieso al Knipoog
(gheh gheh gheh Knipoog Haha!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 14:46

Romkabouter"]
[quote="Solide schreef:
Een andere reden kan ik niet bedenken. Schijnheilig

Wat dacht je van: "Onkruid vergaat niet"? Tong uitsteken
[/quote]

Als dat zo is ben jij waarschijnlijk het enige mannelijke iets wat dan nog rondloopt Tong uitsteken

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 14:46

irish_lady schreef:
Maar ze hebben toch nu een manier gevonden waarbij vrouwen zichzelf kunnen bevruchten straks?

ja maar houdt dit dan meteen in dat vrouwen niet meer zitten te wachten op het gezelschap met een man? Houdt dit in dat vrouwen dan straks alleen nog maar seks willen met andere vrouwen?
Dat lijkt me toch erg stug hoor.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 14:50

DunnitsMystery schreef:
Vind het wel optimistisch van hem dat ie denkt dat de mens er uberhaupt nog is over 200.000 jaar. Zoals we nu bezig zijn betwijfel ik dat toch wel een beetje.


Mee eens. En aangezien in 2012 A.D. de wereld vergaat, waar maken we ons druk om? Haha!

Nobby

Berichten: 248
Geregistreerd: 08-01-04
Woonplaats: Brecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 14:52

Sily"]
[quote="runningkawa schreef:
misschien reïncarneer je wel en ben je er wel in die tijd Tong uitsteken


Kom ik terug als man Tong uitsteken
Wordt er ook eens een keer om me gevochten Haha!
[/quote]

Waarom wachten op reïncarnatie?

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 14:53

ik wil dan nog altijd terugkomen als vogel. En niet als mens. KAn ik eindelijk eens vliegen....

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 14:56

Desiree schreef:
Dus dan mijn vraag: vanwaar de conclusie dat de vrouw in die tijd geen behoefte meer heeft aan een man om wat voor redenen dan ook?
het y-chromosoom zou verdwijnen. dat heeft dus niets te maken met vrouwen die geen behoefte meer hebben aan mannen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 14:59

SP, als dit soort verhalen/voorspellingen zo goed verkoopt, wil ik ook wel een doemscenario boekje schrijven Knipoog. In 2030 vergaat de wereld.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 15:00

oke, het y chromosom zou verdwijnen...
Ik wil niet flauw doen hoor, maar hoe komt dat?>

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 15:00

2015... actually Haha!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 15:01

desiree, google en gij zult vinden, ik heb niet het boek gelezen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 15:16

SuperPepeijn schreef:
2015... actually Haha!

Wedden van niet?

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 15:25

egwel.. maar eehhh ...stel ik win, wat heb ik er dan aan ? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 15:38

Helemaal niks.

Afbeelding

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 15:49

ik ga niet heel dat boek zitten lezen.... ik had het antwoord liever gehad in een korte samenvatting.