oog laten laseren

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

supersambo

oog laten laseren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 07:24

zo ik heb dinsdag dus mijn linkeroog laten laseren.. 18 mei is de rechter aan de beurt..
tot nu toe valt het allemaal mee... alleen gister heb ik er een tijdje erg last van gehad..
tot maandag mag ik zowiezo niet paardrijden en eigenlijk mag ik er ook niet kome... gelukkig heb ik hele lieve stalgenootjes di mijn paardje verzorgen
beetje jammer dat beide ogen niet tegelijk behandeld konden worden maar dan had ik nu zeker de hele dag in bed gelegen want dan zie je echt helemaall niks meer..
maar goed straks kan ik zonder bril het leven door en dat is me heel wat waard.. laatst flikkerde dat ding al in de modder bij de paarden..handig..
ik ben behandeld in de kliniek in nijmegen..
als er mensen zijn die er over nadenken..doen!!.. de benhadeling stelt niets voor.. en de pijn ook.. alleen een beetje een kriebelig gevoel in je oog

If blood will flow when flesh and steel are one. Drying in the colour of the evening sun
Tomorrow's rain will wash the stains away. But something in our minds will always stay

Jennygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 08:05

He, dat klinkt goed. Ik ben mijn bril ook zat, maar intussen gaan mijn ogen alleen maar achter uit. Enig idee van de kosten van zo een behandeling?

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 08:44

Je ogen moeten wel toch zo'n tijd niet veranderd zijn van sterkte?

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 08:45

Een meisje die ik ken heeft dit ook gedaan, heeft toen wel wat last geloof ik, maar is er nu helemaal van af

FNRS jury dressuur, mennen, carrousel, springen en parcoursbouwer
http://www.sintels.nl
[MHK] 12 of 16, wie rijdt er mee in het carrouseltopic?

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 09:07

Ik heb nu sindskort lenzen, en ben er erg blij mee. Dat lazeren wil ik nog even mee wachten om te zien hoe het zich in de toekomst ontwikkeld.

:){

supersambo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 09:10

je ogen mogen idd al een tijd lang niet meer veranderd zijn
de kosten zijn 1800 euro per oog
ja is duur...maar als je ogen erg slecht zijnwordt het bij enkele verzekeringsmaatschappijen vergoed of gedeeltelijk vergoed

If blood will flow when flesh and steel are one. Drying in the colour of the evening sun
Tomorrow's rain will wash the stains away. But something in our minds will always stay

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie