Grrr wat baal ik!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-01 16:27

Echt die stomme paasei school wat ben ik pissed. Moet vanavond een verslag inleveren over psychotherapie. Oke ik was weer eens wat laat dus de bieb in. Zijn echt alle boeken uitgeleend die ik nodig heb Boos! Ze zijn al ruim een week uitgeleend dus al was ik op tijd...Hier baal ik nou zo van, ik krijg dus nu geen voldoende (zijn heel streng hier) maar dat is toch achterlijk? Kan ik er wat aan doen dat ze maar 1 exemplaar van een boek hebben. En ik kan ook al geen boek vinden die er ietwat mee te maken heeft. En dan zit die stomme biepmiep op de luie reet en wil me niet helpen om een boek voor me te vinden. Hallo waar krijgt ze dan voor betaald? Het probleem is van die eikel van een vent dat het een boek MOET zijn van deze faculteit, want die kent die blablabla en bevat correcte info. Na ja hij kan m'n rug op. Hebben jullie school ook zo'n ongeregeld zooitje of is dat alleen bij ons? Ik ben naar Leiden gegaan omdat dat zo goed aangeschreven stond, maar it sucks, echt. Sorry luitjes moest even m'n frustraties kwijt. Waar bokt al niet goed voor is!

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 18:48

Kan je geen verslag ergens van het internet afplukken? Of zal dat opvallen? *LOL*
Nee meis, dat is idd erg vervelend voor je. Ik ben ook zo iemand die tot het laatste moment wacht. En ik heb er nog steeds niets van geleerd. Vroeger was mijn bijnaam ook wel Stoffel *LOL* Ik was altijd als laatste, hihi...
Good Luck met je verslag iig. Ik hoop dat het niet al te veel schade aanricht.
groetjes.

Uniek

Berichten: 404
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 19:26

Ja, dat is banketstaaflig, maar er zijn toch nog wel meer biebs in de buurt of niet???? Nou ik heb er ook wel eens last van. al dat gezeur, je kan ze reserveren, nou na drie weken heb je ze eindelijk en dan heb je dus al een 1.