nachtmerries

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 08:37

sorry dat ik niet iedereen persoonlijk terug hb gePBt... maar waardeer jullie pbtjes erg thanks!

Shiloh schrijven werkt ind.... was gister erg kwaad en tluchte lekker op! mischien is een brief schrijven niet zoeen gek iedee!

marel

Berichten: 681
Geregistreerd: 03-12-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 09:06

De oorzaak van je nachtmerrie is iig duidelijk! Dat is stap 1. Bij stap 2 denk ik aan hetgeen wat de andere bokkers al schreven: praten. Maar erover praten is denk ik voor jou, door alle emotionele schade die je ex heeft berokkend, best een enorme stap. Maar die nachtmerries zíjn een belangrijk signaal! Dat je ze nu zo frequent ervaart is logisch, moeder worden is een heel ingrijpende gebeurtenis wat ook voor de nodige spanningen (ook plezier natuurlijk Haha! ) zorgt. Het verdriet baant zich een weg naar buiten, en waarschijnlijk blokkeer je dat verdriet in het dagelijks leven zoveel mogelijk, dus dan komt het terug in je dromen, het moment dat gedachtes en gevoelens vrij kunnen spreken. Ik zou zeggen, neem niet te grote stappen, maar probeer stukje bij beetje wat meer te vertellen aan je vriend. Misschien heb je wel een hele goede vriendin waarbij je het ook kwijt kan? Zet die voet over de drempel en je zal echt merken dat het steeds makkelijker wordt er over te praten, dat je het steeds meer een plaatsje kunt geven, en dat zal heel veel rust voor je brengen. Want vroeg of laat zal je er toch ''aan moeten'', het verdriet zit er immers en jij bent de enige die het een plek kan geven. Noa kan beter een moeder hebben met nachtmerries, die bereid is om al die emotionele ''rotzooi'' aan te gaan, dan straks een moeder die overpannen is en psychisch helemaal in de knel zit. Heel veel succes, ga het aan hè, het is nu tijd voor JOU en je kan het!

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 09:33

nah dan neem je toch geen advies aan, tis duidelijk daje gefrustreerd bent over de gebeurde dingen , was er niet bij nee maar nogmaals waar er 2 ruzie hebebn hebebn er ook 2 schuld.
ik heb jou leren kennen op forums en verslagen van evenementen en voicemailberichten en ken je ex ook, daar trek ik zelf mijn conclussies uit, wat je er mee doet moet je zelf weten, ik heb er in ieder geval geen slapeloze nachten van.

daarnaast veranderen jouw verhalen ook steeds !elke keer een ander verhaal en steeds is iemand anders de schuldige, maar zo onschuldig ben je zelf ook niet, ga maar eens na waarom je ex zo kwaad was over de zwangerschap, hoe eerlijk was je erover etc etc zijn reacties en dingen die die wel of niet gedaan heeft bij je daar laat ik me verder niet over uit, want waarheid zal wel ergens in het midden liggen!

Schrijven van je problemen is idd wel een goed idee maar alleen schrijven op forums om je gelijk in het verhaal te krijgen is natuurlijk niet eerlijk, alle andere mensen die alleen jouw verhaal horen krijgen medelijden met je, want die kennen het andere verhaal niet.

Nogmaals elk verhaal heeft 2 kanten en zolang je dat niet onder ogen ziet zul je er niet uit komen, het is natuurlijk prachtig dat iedereen je verder gelijk geeft over je ex en diens vriendin, maar waarom geeft het je dan geen rust in je reet en blijf je je er rot onder voelen............precies omdat je weet dat t verhaal nog een kant heeft.

EErlijkheid debo t.o. je nieuwe vriend die nogmaals dat verdient omdat hij jou en jouw dochter heeft opgevangen en zelfs heeft aangenomen, eerlijkheid t.o. jouw dochtertje en als laatste maar zekere niet onbelnagrijk eerlijkheid t.o. jezelf anders kom je er niet.

ik zou een lijstje maken met wat je ex fout heeft gedaan en wat jij fout hebt gedaan en dan denk ik dat je veel kunt wegstrepen t.o. elkaar, hij heeft misschien fout gereageerd op iets wat jij hebt gedaan en vise versa.

verder kan je niet naderhand een beschuldiging van mishandeling neerplaatsen en al helemaal niet zwart op wit, lijkt me dat je dat van jouw handgemeen van vorig jaar wel moet hebben geleerd, tis een bewijs stuk debo en zolang jij nog n zaak aan je broek hebt hangen hierover zou ik maar heel goed nadenken over wat je wel en niet neerzet.

verder ga ik er niet meer op in, mijn mening is duidelijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 09:39

wat ik al eerder zie : get a live..... je kent mijn ex van "zien en praten" maar denk nou maar niet dat je hem echt kent.. en NEE ik ben niet expres zwanger geworden .. aangezien je daar op doelt.. Dat jij dat wil geloven omdat dat leuke vriendinnetje van je dat zecht is jouw zorg...
wacht maar als hij ook op haar is uitgekeken zal ze ook met haar verhalen naar boven komen...

het enige wat ik heb misdaan is van hem gehouden te hebben , mens je weet niet half wat ik allemaal gedaan heb om hem gelukkig te maken en te helpen..

snap trouwens niet wat jij met "mijn voicemail berichten aan hun" moet Verward zit wel erg dik he tussen jou en mijn ex.. pas maar op straks zit ie bij jou in huis.......
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-04-04 09:44, in het totaal 2 keer bewerkt

marel

Berichten: 681
Geregistreerd: 03-12-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 09:40

Carolinef, dan ben je 28 en is je verstand blijkbaar niet toereikend genoeg om te bedenken dat je zo'n reactie, UIT RESPECT, niet in het openbaar plaatst! Dat jij en debo geen beste maatjes zijn is wel duidelijk, en hoe de vork in de steel zit weet ik natuurlijk niet, maar wat er ook is gebeurd, je eigen wrok zo neerkwakken op een forum vind ik echt niet kunnen. Het zit je blijkbaar erg hoog (anders neem je niet eens de moeite zo'n lang verhaal te typen), pb debo dan! Al lijkt het me het beste dat jullie elkaar gewoon even met rust laten, wat wordt hier nou mee bereikt? JUIST, geen ene reet, behalve groeiende woede naar elkaar toe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 09:46

caroline is nogal dikke maatjes met mijn ex en zijn nieuwe scharrel.. vandaar dat ze maar 1 kant van het verhaal wil geloven en dat is hun kant...
maar ind fijn als je je er verder niet meer op in gaat... houd je daar dan ook aan

het gaat nu even niet over [***] , niet over de manier waarop hij weg is gegaan , niet over de klappen die ik zijn nieuwe scharrel heb uitgedeeld ... maar over mijn relatie met mijn ex lang voor dat jij je er mee ging bemoeien

zou ik nu graag ontoppic verder willen

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 10:44

Debo schreef:
zou ik nu graag ontoppic verder willen


hou je daar dan ook aan!

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 11:21

schei is uit ofzo! t is nu duidelijk dat jullie elkaar niet aardig vinden.
Debo, ik blijf bij mn standpunt. gewoon aan je vriend vertellen en probéér het gebeurde een beetje te vergeten!

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 12:08

Wij zijn er al uit!!!!!! OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 10:53

ik heb het hem gister na weer een nachtmerrie verteld... lucht ind erg op.. al voelt t wel vreemd dat hij het nu weet...
Hij barste van kwaadheid en verdriet in tranen uit... vond dat wel heel erg.. Maar fijn dat hij het nu weet... Alleen mijn ex kan nu beter uit zijn buurt blijven...

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 15:15

Goed zo! fijn dat het ook zo oplucht OK dan!... Fijn gevoel toch, dat je vriend nu een idee heeft en dat hij je zeg maar beschermd?! zo hoort het ook!

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 15:32

Goedzo Debo OK dan! misschien weer een stukje last van je schouder.
Hij weet het nu in ieder geval en dan kan je er iets makkelijker over praten.
Sterkte verder.