Met stomheid geslagen....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 13:35

Men, wat erg! Een vriendin van mij werkt bij de Kosterij, hoop ook niet dat zij één van die serveersters was... Sterkte hoor, wat een triest verhaal.

Eyan

Berichten: 118
Geregistreerd: 03-01-04
Woonplaats: in een gekken huis :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 13:38

oh. Scheve mond
wat erg Verdrietig

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 14:54

Amberto schreef:
Bah! wat een laffe, laffe daad weer! En dan ook nog voor de ogen van zn vriendin!! bleurgh! Ik walg hier echt van! Alleen maar aan zichzelf gedacht! niet aan zn vriendin, niet aan zn ouders, niet aan die mensen die ook op de toren waren... in een woord WALGELIJK!
Ik hoop dat de getuigen er een beetje overheen komen. Sterkte voor hun en voor iedereen die deze lafaard gekend heeft!


ik vind dit wel heel erg hard, weet jij waarom die jongen het gedaan heeft?? weet jij wat voor problemen die jongen had?? NEE sorry hoor maar ik vind niet dat je dit zo neer kan zetten.
Het had inderdaad 'netter' gekund, maar waarschijnlijk dacht die jongen daar helemala niet meer aan

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 22:51

Das ook het vervelende in zo een situatie... die jongen moet wel heel ver heen geweest zijn...
brrr als ik er alleen al aan denk krijg ik gewoon de rillingen...

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 23:00

kristie"]
[quote="Amberto schreef:
Bah! wat een laffe, laffe daad weer! En dan ook nog voor de ogen van zn vriendin!! bleurgh! Ik walg hier echt van! Alleen maar aan zichzelf gedacht! niet aan zn vriendin, niet aan zn ouders, niet aan die mensen die ook op de toren waren... in een woord WALGELIJK!
Ik hoop dat de getuigen er een beetje overheen komen. Sterkte voor hun en voor iedereen die deze lafaard gekend heeft!


ik vind dit wel heel erg hard, weet jij waarom die jongen het gedaan heeft?? weet jij wat voor problemen die jongen had?? NEE sorry hoor maar ik vind niet dat je dit zo neer kan zetten.
Het had inderdaad 'netter' gekund, maar waarschijnlijk dacht die jongen daar helemala niet meer aan
[/quote]

Maar hoe hard en hoe rot het ook klinkt wel enigszins waar.
En dan vraag ik me af wat iemand zo ver brengt....ondanks alle problemen die je zelf hebt wens je je vriendin *waar je dus van houdt* niet zo'n beeld en trauma toe.

Een heel dubbel iets vind ik dit...aan de ene kant denk ik doe het dan in ieder geval op een nettere manier *nog beter probeer er over heen te komen*....hoe kom je erop om het te doen waar je vriendin bij staat.

Amberto zegt het idd nogal bot, maar ergens is het gewoon wel zo....

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 23:01

ja dat is wel zo Sily,
Ik kan er zelf ook niet met m;n kop bij, maar die mensen die zulke stappen nemen denken daar niet meer aan, en zijn dus echt ver heen..

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 23:08

Ik werd gister ook door allerlei mensen gebeld of ik wist om wie het ging, vooral mijn zusje was erg bang dat het een bekende was. (we wonen in Assen)
Het heeft nogal een schok teweeggebracht in Groningen, er stond vandaag een heel stuk over in de krant.
Wat erg voor je, heel veel sterkte!!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 23:21

Overigens vind ik net een nieuw krantenbericht:
'Val van Martinitoren geen zelfmoord, maar ongeluk'

groningen - De vader van de 20-jarige Assenaar die dinsdag om het leven kwam na een val van de Martinitoren, zegt dat zijn zoon geen zelfmoord heeft gepleegd, maar dat hij het slachtoffer is geworden van een ongeluk.

De vriendin van de jongen, die op de toren was tijdens het tragische voorval, heeft gezegd dat de jongen in een balorige bui op de balustrade is gaan zitten. ''Toen heeft hij zijn benen aan de buitenkant gehangen en is hij weggegleden'', zegt de vader. ''De trans is toch al glad, maar door de regen was hij nog gladder dan anders.''

De vader zegt dat zijn zoon ''geen enkele reden'' had om een einde aan zijn leven te maken.

''Ik kende hem twintig jaar. Hij mocht graag een beetje stoer doen. Alleen hij overzag niet altijd de gevolgen van zijn daden.''

Volgens de vader hebben zijn zoon en zijn vriendin wel problemen gehad. ''Maar daarvoor hadden ze juist een oplossing gevonden.''

De politie ging er dinsdag van uit dat de jongen zelfmoord had gepleegd. De politie zegt nu dat na het horen van de vriendin en de getuigen niet met zekerheid is vast te stellen dat hij zelf is gesprongen.
www.dvhn.nl

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 23:28

brrr dat maakt het nog raarder...
jeetje wat ben ik blij dat ik niet in de schoenen van die vriendin sta...

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 23:43

Dat maakt het afschuwelijk....veelste jong en vroeg....wel een opluchting voor degeen die achter blijven...

Wel een verschrikkelijk iets...en als het laatste stuk klopt, helemaal verschrikkelijk om je vriend zo aan het eind van zijn leven te zie komen....

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 08:40

Tja vandaag is de bijeenkomst bij ons op school *ga overgins niet heen* en dan zal het een en ander wel duidelijker worden. Er gaan al zoveel roddels de ronde.....

Maar was het vorige week ook niet zo dat een jonge zijn moeder wilde laten schikken en aan de trap ging hangen? Hij is toen weg gegleden en heeft zichzelf toen opgehangen......

Tja zo kun je zien dat je maar moet oppassen..................

Sall

Berichten: 6732
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 08:47

Wat een drama, ik las het idd ook van de week van die jongen die zich 'per ongeluk' heeft opgehangen.
Een drama ook voor die vriendin.. ik zie het al voor me, als het zo gegaan is, lekker stoer doen en baldadig... brrrr

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 09:25

LuvdaTossa schreef:
Tja vandaag is de bijeenkomst bij ons op school *ga overgins niet heen* en dan zal het een en ander wel duidelijker worden. Er gaan al zoveel roddels de ronde.....

Maar was het vorige week ook niet zo dat een jonge zijn moeder wilde laten schikken en aan de trap ging hangen? Hij is toen weg gegleden en heeft zichzelf toen opgehangen......

Tja zo kun je zien dat je maar moet oppassen..................


Ja klopt, maar niet helemaal.
Die jongen hield veel van jackass ( ? )
Daar halen ze ook altijd van die grappen uit, hij maakte zo'n touw waaraan je zelf moord kan plegen, zo'n dode knoop ofzo..
Ging op een stoeltje staan in de douche krukje schoof onder hem vandaan en daar hing ie.. nek gebroken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 09:41

Jeetje, wat erg! Ik krijg er helemaal kippevel van. Scheve mond

Ach gut

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 09:48

Cody schreef:
Overigens vind ik net een nieuw krantenbericht:
'Val van Martinitoren geen zelfmoord, maar ongeluk'

groningen - De vader van de 20-jarige Assenaar die dinsdag om het leven kwam na een val van de Martinitoren, zegt dat zijn zoon geen zelfmoord heeft gepleegd, maar dat hij het slachtoffer is geworden van een ongeluk.

De vriendin van de jongen, die op de toren was tijdens het tragische voorval, heeft gezegd dat de jongen in een balorige bui op de balustrade is gaan zitten. ''Toen heeft hij zijn benen aan de buitenkant gehangen en is hij weggegleden'', zegt de vader. ''De trans is toch al glad, maar door de regen was hij nog gladder dan anders.''

De vader zegt dat zijn zoon ''geen enkele reden'' had om een einde aan zijn leven te maken.

''Ik kende hem twintig jaar. Hij mocht graag een beetje stoer doen. Alleen hij overzag niet altijd de gevolgen van zijn daden.''

Volgens de vader hebben zijn zoon en zijn vriendin wel problemen gehad. ''Maar daarvoor hadden ze juist een oplossing gevonden.''

De politie ging er dinsdag van uit dat de jongen zelfmoord had gepleegd. De politie zegt nu dat na het horen van de vriendin en de getuigen niet met zekerheid is vast te stellen dat hij zelf is gesprongen.
www.dvhn.nl


Moet je dit geloven? Ik weet niet wie er ooit op de martini toren geweest is, maar je moet wel heel erg je best doen al is dit een ongeluk...

lies

Berichten: 9630
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 10:55

Toch lijkt het me meer waarschijnlijk dat het een ongeluk is. Als je zelfmoord gaat plegen, ga je toch niet met je vriendin naar de Martinitoren, koop je een kaartje en spring je er vervolgens vanaf Verward

Hoe dan ook afschuwelijk voor alle betrokkenen.

Haflingergek
Berichten: 247
Geregistreerd: 19-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 12:48

Ik weet niet of het klopt hoor, maar ik las vandaag in de krant dat het toch een ongeluk bleek te zijn?

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 13:00

Haflingergek schreef:
Ik weet niet of het klopt hoor, maar ik las vandaag in de krant dat het toch een ongeluk bleek te zijn?


Ja het kan zeker wel. Mijn moedertje komt uit 'De Stad' en wij zijn er ook wel op geweest. Maar voor de gein op zo'n randje gaan zitten

Ik weet het niet meer.......