the tribe

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

the tribe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-04 21:48

stomme vraag misschien maar kijkt hier iemand the tribe? komt elke dag om iets voor 5 op yorin. tis volgens mij eigenlijk een kinder programma. maar ik kijk het ook altijd en ik ben 19 Bloos niemand die ik ken vind het leuk dus ik denk misschien zijn hier mensen waar mee ik er over kan praten Knipoog

Mensen met paarden hebben hemel op aarde, maar wanneer ze sterven valt er niets te erven![o]


annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 22:00

O ik ben er hellemaal gek van!!! Echt kijk het nu voor de 2de keer hellemaal weet nu toch al wie amber en trudy hebben gekipnept maar wel leuk om de ontvoerder nu uitvoerig te bekijken.... Ik ga hoogst waarschijnlijk ook auditie voor de film doen mijn castingburea is daar nu mee bezig.. (hoop hoop hoop) Maar ik vind het echt irri dat yorin serie 5 niet op willen komen pas in de vakantie (ja nee dat is handig gaat iedereen weg gaan hun met de nieuwe serie beginnen nou ja de videorecorder instellen en dan maar om de paar dagen iemand een videoband laten wisselen haha) Maar ja hier is een giga fan al 6 jaar ofzo (heb ik niks beter te doen ofzo???)

Als iedereen aan zich zelf denkt....word er aan iedereen gedacht.
Kom kijken naar mijn website!!!!!, en help mijn carriere een stukje verder.
http://www.annefloorrutte.nl

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-04 22:11

ik ben toch heel de vakantie thuis ik ga werken en ik ben om 4 uur klaar elke dag dus komt voor mij goed uit Knipoog kan ik het mooi weer volgen. Ik vind pride trouwens echt superleuk. Echt alle mensen die ik ken wara ik tegen zeg dat ik dit een leuk programma vinden verklaren me voor gek maar volgens mij hebben ze het gewoon nog nooit bekeken

Mensen met paarden hebben hemel op aarde, maar wanneer ze sterven valt er niets te erven![o]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 07:04

Ik vind het een VRE-SE-LIJK programma! Echt, erger bestaat niet! Boos!
Mijn zus is er helemaal wild van, en toen had ze het een keer opgenomen over MIJN paardenvideoband van vroeger heen. Stoom uit je oren Alle ultieme pennymomenten WEG!!! Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren
En dat alles voor een stelletje van die geverfde koppen! Boos!

Sorry, ik liet me even gaan. Bloos

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 08:06

Hele mooie serie. Volgens mij Australisch?
Australische jeugdseries zijn meestal wel heel spannend.

Echt geweldig hoe ze dat allemaal bedacht hebben. De vorige keer heb ik gemist hoe de Techno's eigenlijk in die serie zijn gekomen, dus ik hoop dat ik dat deze keer wel ga zien. In andere landen zijn ze al een paar seizoenen verder. Er is ook een website over The Tribe. Zoek ff met Google.

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-04 10:18


Mensen met paarden hebben hemel op aarde, maar wanneer ze sterven valt er niets te erven![o]

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 11:44

Ik zal Janke even op dit topic wijzen, die is gek van the Tribe Knipoog

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 12:09

Scum"]
Hele mooie serie. Volgens mij Australisch?
Australische jeugdseries zijn meestal wel heel spannend.
[/quote]

Hier meld zich nog een tribefan Haha!

De serie komt uit Nieuw Zeeland. En in duitsland zijn ze allang met serie 5 bezig, maar ja wij kunnen hier dat duitse net niet ontvangen, word dus wachten Scheve mond Ze zouden eerst al met series 5 beginnen in Januari Boos!
Jah, ik vond de series 1 en 2 wel weer even leuk om te kijken, daar heb ik eerst niet zoveel van meegekregen dus was even mooi updaten Tong uitsteken
Series 4 vond ik tot nu toe de leukste en dat begint nu bijna weer Haha!
Ik Meryll cassie is mijn favo trouwens en James Napier is ook niet slecht! heb mn haar ook al meerdere keren in vlechtjes gehad en heb de titelsong, The Dream must stay alive, voor mijn audities van Idols gezongen
Ik mis ook niks van the tribe Haha! en ik d8 ook altijd dat ik bijna de enige was van mijn leeftijd die de tribe zo leuk vond Tong uitsteken

[quote="annefloor schreef:
Ik ga hoogst waarschijnlijk ook auditie voor de film doen mijn castingbureau is daar nu mee bezig..


Hee, das leuk om te lezen Haha!
Word the tribe verfilmd?? Dat had ik nog niet gehoord. Ik ga waarschijnlijk over 2 jaar studeren in Nieuw Zeeland en dan wil ik daar dan ook auditie doen voor The Tribe, maar dan de serie zelf Haha!

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 13:36

annefloor"]
Ik ga hoogst waarschijnlijk ook auditie voor de film doen mijn castingbureau is daar nu mee bezig..
[/quote]

[quote="*volcano* schreef:
Hee, das leuk om te lezen Haha!
Word the tribe verfilmd?? Dat had ik nog niet gehoord. Ik ga waarschijnlijk over 2 jaar studeren in Nieuw Zeeland en dan wil ik daar dan ook auditie doen voor The Tribe, maar dan de serie zelf Haha!


Ja voor de serie houden ze mijn cv daar al vast!!! (voor als ze ooit mijn type zoeken!!!)

En er word een film gemaakt ja echt leuk gewoon (alleen wel grote kans dat hij alleen in nieuw zeeland word uitgezonden)

Nieuwtje: volgende seizoen 6 dus (wij zijn nu bij 4) zal ook grootendeels in europa worden opgenomen omdat eind serie 5 gaan ze weg met een boot en komen ze dus in andere landen (mischien nederland)

Rodell: Lex en Salene hebben 3 jaar een relatie gehad!!! en de 3 zussen (Ebony, Jave en Siva) zijn in het echt ook zussen (en de oudste heeft ook al 2 kinderen van een heele bekende (die wij niet kennnen) nieuw zeelandse zanger (of voetballer weet niet meer) en ze hebben ook een bandje met ze drieen)

Ja sorry ben echt verslaafd!!!!

Als iedereen aan zich zelf denkt....word er aan iedereen gedacht.
Kom kijken naar mijn website!!!!!, en help mijn carriere een stukje verder.
http://www.annefloorrutte.nl

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 13:51

Lex en Salene?????? Dat had ik dus niet gedacht!
Zitten er voor de rest nog bekenden in? Ik bedoel, Amber, Alice, Elly, Bray... of zijn die allemaal weg nu?

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 13:56

Wacht hier wat fotos van het steletje en moeder met baby nummer 1 volgens mij:

Afbeelding

Afbeelding

bron: www.tribeworld.com

foto met babby kan nu niet vinden...

Als iedereen aan zich zelf denkt....word er aan iedereen gedacht.
Kom kijken naar mijn website!!!!!, en help mijn carriere een stukje verder.
http://www.annefloorrutte.nl

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 13:56

Scum schreef:
Lex en Salene?????? Dat had ik dus niet gedacht!
Zitten er voor de rest nog bekenden in? Ik bedoel, Amber, Alice, Elly, Bray... of zijn die allemaal weg nu?


In welke serie bedoel je??

Als iedereen aan zich zelf denkt....word er aan iedereen gedacht.
Kom kijken naar mijn website!!!!!, en help mijn carriere een stukje verder.
http://www.annefloorrutte.nl

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 13:57

vreselijke serie!!!

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 14:52

Oh *kwartje valt* Ze hebben in het echt een relatie gehad. Ik vond het al zo vreemd dat het 3 jaar duurde...

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 15:11

annefloor schreef:

Ja voor de serie houden ze mijn cv daar al vast!!! (voor als ze ooit mijn type zoeken!!!)

En er word een film gemaakt ja echt leuk gewoon (alleen wel grote kans dat hij alleen in nieuw zeeland word uitgezonden)

Nieuwtje: volgende seizoen 6 dus (wij zijn nu bij 4) zal ook grootendeels in europa worden opgenomen omdat eind serie 5 gaan ze weg met een boot en komen ze dus in andere landen (mischien nederland)

Ja sorry ben echt verslaafd!!!!


Ja ben ook verslaafd hoor Haha!
Misschien worden we ooit nog es collega's Cool *LOL*

Zou trouwens wel cwl zijn dat er ook in nederland word opgenomen. Afgelopen jaar zijn ze ook voor promotie in Nederland geweest met de cast, helaas gemist Scheve mond Nou ja, ze zullen vast wel vaker komen, en al helemaal als er hier nog in Nederland word opgenomen Haha!
Bij welk casting bureau zit jij trouwens???

Idooltje

Berichten: 2313
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 15:17

Ik denk dat ik toch ook maar weer eens moet beginnen met het te gaan kijken. Ik keek het altijd maar had er toen geen tijd meer voor.... maar aangezien het nou goed uitkomt wordt het weer the tribe kijken.
Een jongen uit mijn klas is er ook echt helemaal fan van!

'Hoezo te vroeg? Wij waren gewoon nieuwsgierig!'
<3 Myrthe & Yinthe 09-05-2016 <3

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 15:18

Bij vele maar pas nadat ik het had gezegd tegen mijn castingburea en addresen gegeven en nu zijn ze aan het ondehandelen en bekijken duss..... gewoon evven je castingbureau bellen en vertellen en of hun contact op kunnen nemen?

is dit een goed antwoord?

Als iedereen aan zich zelf denkt....word er aan iedereen gedacht.
Kom kijken naar mijn website!!!!!, en help mijn carriere een stukje verder.
http://www.annefloorrutte.nl

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 15:38

haha Knipoog Jah is wel een goed antwoord Tong uitsteken
Nog een 10 minuutjes en dan weer naar Yorin zappen voor The Tribe Haha! (nou ja, meestal is yorin te laat dus maak er maar een kwartiertje van Knipoog )
Weet allang wat er gaat gebeuren, maar ja, het blijft leuk Tong uitsteken Nu kun je je es beter concentreren op de kleine dingetjes Knipoog Is ook leuk om te kijken hoe ze acteren en de verschillen in de niveaus van acteren

Jokonootje

Berichten: 4830
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 16:07

waardeloze serie...
meer dan dat kan ik er niet over zeggen tsja het is natuurlijk wel helemaal persoonlijk dus niemand zich nu aangevallen voelen alsjeblieft !!

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-04 16:29

vinden jullie pride ook zo leuk? ik had trouwens een test gedaan op internet kon je zien op wie je het meest lijkt wat karakter betreft Ik lijk hetmeeste op amber en van de mannen lijk ik het meest op pride Tong uitsteken

Mensen met paarden hebben hemel op aarde, maar wanneer ze sterven valt er niets te erven![o]

silver

Berichten: 2043
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 16:42

Hier nog een mega tribe fan!! *LOL* Haha!

K vind het echt een te gekke serie! ben nu ook weer de herhalingen aan het kijken want het blijft gewoon leuk!! Knipoog Ik kan echt niet wachten tot ze serie 5 uit gaan zenden. k wil nu toch eindelijk wel es weten hoe het nou verder gaat, want het is zo spannend geeindigd! *LOL*

people like YOU are the reason that people like ME need medication!!

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 17:29

Pride is wel oke Maar eigenlijk vind ik ze allemaal wel oke Knipoog Maar mijn favo is Meryll Cassie (Ebony in de serie) en James Napier (Das Jay in de serie, speelt pas mee in serie 4) is mijn 2e favo Haha!

Vind het trouwens wel jammer dat er best wel veel acteurs/trices uit gaan, zoals Sacha, Dal, Dani, Patsy, Zandra en in series 4 Bray, Alice, Ned, Andy en Tally. En dat broertje van Patsy, Paul, die is er toen ook heel vaag uit gegaan, die was opeens verdwenen en daarna hebben ze hem nog even gezocht maar hij is inmiddels alweer helemaal uit beeld. En die hond die er nu is, Cloudy gaat er ook weer uit in series 4, weet alleen niet meer hoe.
En soms zijn er opeens hele tribes die verdwijnen zonder aanwijsbare reden Clown Maar misschien komen die weer terug in de volgende series, who knows!

Jah.. series 4 eindigde vet spannend, ik vind het alleen wel vet jammer dat Ebony en Jay dan weer uitelkaar gaan (en jammer dat er dan niet zoveel drama van word gemaakt) Jay gaat straks nog met Trudy en Amber.
Op www.tribeworld.com kun je alvast lezen hoe het verder gaat Knipoog (ik kon ook niet wachten om te weten hoe het verder ging altijd en meestal stond het allang op tribeworld dus als ik het dan weer zag wist ik allang in grote lijnen wat er ging gebeuren.

Wat ik trouwens soms wel raar vind is dat er soms stukken missen in de verhaallijn. Soms dan kijk je de volgende dag naar een aflevering (zonder de vorigen te hebben gemist) en dan heb je het gevoel alsof je iets hebt gemist.
En laatst op Yorin hebben ze ook nog een keer een aflevering overgeslagen, iemand dat opgevallen????
Laatst bijgewerkt door Faline op 01-04-04 17:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 17:42

Ikke meld me ook als Tribe fan!! Ik wil er niet svan missen, en vind het echt een super serie!!

Vroeger had ik het wel eens gekeken, vond er geen zak aan. Maar ben er nu helemaal weg van! Ik heb deze ook nog nooit gezien, allemaal nieuw voor me, dus niet voorzeggen he?! Haha!

Ik vind Pride wel cool En Bray En Lex ook wel Tong uitsteken En en en... Ze zijn allemaal cool!!!

Ben helemaal FAN OK dan!

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-04 17:59

ja eerst vond ik het ook altijd maar een stomme serie met dat gesmink en zo. maar toen heb ik het toch een keer gekeken en sindsdien ben ik er helemaal weg van. echt super tof. Ook door de verhaallijn die erachter zit. ik heb trouwens ook al alles gelezen op tribeworld. Ook wel grappig om dat pre tribe gedeelte te lezen over dat luke vroeger in een weeshuis zat en zo.

Mensen met paarden hebben hemel op aarde, maar wanneer ze sterven valt er niets te erven![o]

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 18:01

Fanatieke volger, als ik het niet kan zien neem ik het op (en dat heb ik nog nooit gehad met een serie)
Vind idd pride en bray leuk, Luke vind ik op zich ook wel leuk, hoewel ik hem eerlijk gezegd voor geen meter vertrouw.
Ellie heeft zich lekker in de nesten gewerkt nu Jack terug is.
Salene vond ik altijd wel leuk, maar de laatste tijd vind ik haar een grote zeikerd.
Tai-san vertrouw ik ook niet 100%


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, Arlette1991, brennie85, CharlieVM, ellepel, femke_harley, Ginny135, GoogleAdsense, Googlebot, Hanmar, Invisible, Miran, MissJeanny, Rox87, xChanelx en 62 bezoekers