Feike Boschma

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Macario

Feike Boschma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-04 21:33

Hebben jullie weleens van hem gehoord? Kort geleden is mijn opa 80 jaar geworden. Hij is zelf een fanatiek poppenspeler (marionetten). Hij speelt vaak bij basisscholen en wij (als zijn familie) hebben ook al vaak van zijn spel mogen genieten. Hij is grote fan van Feike Boschma. En voor zijn verjaardag hebben wij hem een bezoek gegeven aan een soort optreden van Feike Boschma. En dan dus niet waar meer mensen bij zijn, maar alleen met onze familie. Het was heel 'besloten' en hij heeft ons een hoop dingen verteld. Ook had hij een paar poppen liggen in het zaaltje en liet hij ze ons een voor een zien. Ongelooflijk! Wanneer de poppen op de stoelen lagen vond ik ze niks. Het waren maar gewoon lappen, met iets dat leek op een hoofd erop. Maar wanneer hij ze in zijn handen nam gingen ze leven. Echt geweldig! Mijn neef heeft een paar foto's gemaakt.

Afbeelding
Dit was mijn favoriet. Het is op deze foto niet duidelijk te zien, maar het is een walsende vrouw. Echt ontzettend mooi. Ze heeft geen gezicht, maar toch leeft ze!

Wat wij hadden was niet echt een optreden, maar hij vertelde meer over zijn verschillende poppen en wat hij ermee deed. Ik vond het echt heel erg leuk om eens van dichtbij zoiets te zien. Het heeft me echt aangegrepen.
Ik vroeg me af of iemand weleens een optreden van hem heeft gezien?

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie