liieieieve broer

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-01 21:53

aaawh mijn broer is echt een lieverd!!
mn ouders zijn dit weekend weg en eigenlijk zouden we hamburger ofzo eten, maar hij had feesie gehad en was pas 9 uur vanochtend thuis en werd pas om half 5 vanmiddag weer wakker (toen ik thuis kwam van werk)
en ik vroeg hoelaat hij wilde eten zegt ie:
laten we uit eten gaan!! bedenk maar iets!! dus ikz eg Zarzuela (spaans/mexicaans restaurantje hier in nijmegen) en een vriendin van mij (en mijn broer) werkt er en ik was wel benieuwd had er veel goeds over gehoord dus zijn we daar heen gegaan! echt een heel gezellig restaurantje lekker sfeertje heel klein maar echt gezellig
lekker gegeten ook!
kwam mn aardrijkskunde leraar nog tegen!! zo'n aaridge man is dat!!hihi
Haha!
nouja was dus een geslaagde avond!!
ga straks misschien nog naar die vriendin toe een filmpje kijken samen met mijn broer en zij!
word dus laat vanavond, en zal wel lekker slapen vanavond!:z heb voor het eerst Sangria gedronken! errrrug lekker vonnik het! en olijven gadver die vind ik dus echt om te Misselijk brrr
voel me nu zeg maar lichtelijk aangeschoten
aargh moet morgen om 10 uur weer werken tot kwart over 5 Huilen geeeeeeeen zin ik denk dat ik echt zwaaar nutteloos zal zijn!!
Dromen men ik ben moe Gaaaap

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 22:00

Ahhh... stoute broer! Paps en mams zijn er niet en dan gaat-ie z'n kleine zusje dronken zitten voeren! Haha!

Nee, lieve broer heb jij Yor! Leuk dat-ie je zomaar mee uit eten neemt! Cool

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 00:21

haha vandaar dat je zo raar deed op ICQ Schijnheilig je bent dronken . Foei stout broertje hihi.

ENE je was vorige week ook al dronken ? Yor het gaat berg afwaarts met je hoor Lips are sealed .

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-01 08:11

nou hoor pris je kan ook overdrijven Huilen

hihi het was niet mn broer maar zijn vriendin! zij bood van alles aan! aah komop yor datMOET je echt geprobeerd hebben *zucht*hihihi
ennuh ik was NIET dronken gister ik voelde me vreemd in mn hoofd that's all...
oja btw ik ben trouwens wel cool want én vorige week én vandaag moest k vroeg op om te werken
Huilen 7 uur stond ik al weer naast mn bed vanochtend Huilen
hihi

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 11:12

hihi je mag trots zijn op je broer yor Haha!
m'n zus neemt me ook vaak mee als ik bij dr ga eten eten we ook altijd super lekkere dingen *JAMMIE Vork Vingers aflikken
of we gaan wat eten halen ofzo Party!!
en ook ga ik wel vaak mee uit is altijd super gezellie *LOL*