Vouwfietsen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Vouwfietsen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-04 20:24

Ik ben me een beetje aan het oriƫnteren op het gebied van vouwfietsen.
Ik kom er (2e hands) heel veel tegen, in veel verschillende prijsklassen.

Deze fiets leek me wel wat:

Afbeelding

Naam: Vouwfiets Impala lila

Dit is een vouwfiets waar heel goed over is nagedacht. Deze kleine vouwfiets heeft namelijk een dubbele ketting aandrijving, waardoor het heel gemakkeijk is om op de fiets te kunnen fietsen, ondanks de kleine wielen en trapt dus heel licht. De fiets is voorzien van 14 inch aluminium velgen, een in hoogte verstelbare zadel en stuurpin, standaard, helemaal gesloten kettingkast, handrem van voren en trommelrem van achteren en deze fiets is ook heel makkelijk en snel dubbel te vouwen en kan dan ook makkelijk overal bewaard worden. Deze fiets is leverbaar in de kleuren: blauw , zwart, geel , zeegroen en lila

Prijs: 90,00 euro

Heeft iemand ervaring met vouwfietsen..? Wat is goed, wat is niet goed... en wat vinden jullie van bovenstaande fiets..?

De fiets is niet bedoeld voor onwijs lange afstanden, maar hij moet wel eenvoudig in- en uitvouwbaar zijn, en niet al te zwaar.

Alvast bedankt Lachen.

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 20:51

Nou ik zie ze altijd er mee de trein in stappen maar ik weet over de vouwfiets zelf niks hoewel me het een irri ding lijkt (echt nuttelose info gegeven sorry)

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-04 08:46

annefloor schreef:
Nou ik zie ze altijd er mee de trein in stappen maar ik weet over de vouwfiets zelf niks hoewel me het een irri ding lijkt (echt nuttelose info gegeven sorry)


Echt handige dingen zijn het misschien niet... maar aangezien mijn paard nu 4 km bij de dichtstbijzijnde bushalte vandaan staat..... lijkt het me toch wel praktisch Lachen.