Plaatsvervangende schaamtegevoelens...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Plaatsvervangende schaamtegevoelens...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-04 13:04

Hebben jullie dat ook wel eens?

Afgelopen zondag in het café; een meisje dat in het restaurant werkt bij mijn vriendin had blijkbaar weer last van d'r hormonen Nagelbijten / Gniffelen want die liep daar zo ongeveer rond met een bordje op dr hoofd van 'neem me'; cq, op schoot kruipen, tegen een kerel aan staan rijen, dr borsten zowat in zijn neus stoppen Haha! Zielige was nog dat die kerel zoiets had van: Ehhhm?? Verward
God-ogod-ogod.... ik bedoel, okee, op een vrijdagavond in een discotheek a la, maar in een net café... ik moest echt even aan de andere kant van de kroeg gaan staan want ik kon het niet meer aanzien....

Vervolgens diezelfde zondagavond zitten we te dobbelen, zie je de plaatselijke dronkelap buiten een poging doen om zijn fiets te pakken en weg te rijden. Het duurde al een kwartier voordat ie zijn sleuteltje richting slot gecoordineerd kreeg. Vervolgens stapt ie éindelijk op de fiets, en bam. Daar lag ie natuurlijk al meteen. Ziek Iedereen zag dat al van verre aankomen en was al aan het aftellen... en ik had weer last van plaatsvervangend schaamtegevoel. Als mensen je toch zó zien.... Cheese!

Aai aai aai.

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 13:07

haha ja das echt erg!
ik heb het meer op TV als iemand zich voor schut zet, bij Idols ofzo.. dan schama ik me gewoon Haha!

Dag lieve mama...

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 13:11

Tja... alcohol

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-04 13:14

Citaat:
ik heb het meer op TV als iemand zich voor schut zet, bij Idols ofzo..


Ja inderdaad.. laatst ook op de radio iemand die een stukje van Anastacia moest zingen.. nou váls.. ik dacht echt: Wat moet je als commentator dáár nou op zeggen....

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 13:24

Dan weet je ineens weer waarom je nuchter wilt blijven, hihi!

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 13:40

Ik bemoei me er meestal niet mee. Maar vind het 9 van de 10 keer wel erg grappig om naar te kijken Tong uitsteken.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 13:42

Dennis schreef:
Ik bemoei me er meestal niet mee. Maar vind het 9 van de 10 keer wel erg grappig om naar te kijken Tong uitsteken.


ja dat wel maar toch Haha!

was laatst ook een meisje in de bus aan het bellen en die was al haar relatieproblemem aan het bespreken... inclusief alle details over hun sexleven...

dan krijg ik toch echt wel last van plaatsvervangende schaamte..

Dag lieve mama...

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 14:03

Hihi, zo had ik een vriendin die zo makkelijk haar telefoonnummer uitdeelde aan jan en alleman, dat ik er vaak idd bijstond van: "o nee, niet weeeer Bloos ", totdat een jongen een keer zei: "Jemig, als jij zo makkelijk je nr aan mij geeft terwijl je me net een minuut kent dan hoeft het voor mij al niet meer" en hij haalde zijn neus op en vertrok OK dan! *LOL*

Overigens vrees ik dat anderen ook wel eens plaatsvervangende schaamte voor mij hebben gevoeld wat alcohol betreft, een jaartje of 8, 9 geleden Schijnheilig

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 14:07

wel een strakke actie van die gozer Haha!

Dag lieve mama...

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 15:42

Ik krijg zelfs altijd zelf een rooie kop als ik zoiets meemaak, zo schaam ik me dan voor die ander...... oei, wat erg zeg!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 15:54

Nou je het over die Anastacia actie op de radio hebt.... Ik hoorde zo'n blondje en ik had het niet meer, zo dom!
Presentator: "Hoever zou jij gaan in je fan-zijn?"
Zij: "Oh nééé, ik hoef me toch niet uit te kleden hè?"
Presentator: "Ehm?"

Je hoorde hem gewoon denken 'waar hééft ze het over?'

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 16:04

Errug vaak!
Een vriendinnetje van mij is echt superblond en kan ook zo overdreven doen. Ik wil dan bijna zeggen; ze bedoelt het niet zo dom hoor Bloos!
Verder is ze wel lief hoor Haha!

זכור

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 16:27

Laura schreef:
Citaat:
ik heb het meer op TV als iemand zich voor schut zet, bij Idols ofzo..


Ja inderdaad.. laatst ook op de radio iemand die een stukje van Anastacia moest zingen.. nou váls.. ik dacht echt: Wat moet je als commentator dáár nou op zeggen....


Ik geloof dat dat een prijsvraag was, niet omdat ze zelf vond dat ze nou zo goed kon zingen. Of ik moet nu de verkeerde voor me hebben Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 17:56

Ik heb mij een keer vreselijk geschaamd dat ik Nederlandse ben.
Gerard Joling kwam hier in het dorp optreden en had een grappig Verward speechje voorbereid. Tegen een Belgisch publiek zeggen dat hij het "toch zooo leuk vond om voor de Belgjes op te treden" en meer van die denigrerende taal Bloos!
Zoiets zeg je toch niet (als je bent uitgenodigd en dik betaald wordt!) over je publiek.
Op dat moment schaamde ik mij kapot... Plaatsvervangende schaamte ja, maar daarom niet minder pijnlijk.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 18:03

Ik heb het vaak bij Friends Haha!
Dat is zo genant dat ik gewoon even weg moet zappen *LOL*

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 18:13

Sjuimpje schreef:
Ik heb het vaak bij Friends Haha!
Dat is zo genant dat ik gewoon even weg moet zappen *LOL*


Idd, heb ik ook vaak.
Maar toch altijd blijven kijken hoe hij/zij zichzelf er uit redt

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 18:18

ja friends heb ik het ook. dan zit ik al voor die tv te roepen: neee doe nou niet.!!!!

piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 18:35

hahaha lachwekkend Tong uitsteken
Toen ik een Duitsland op vakantie was wilde er ook een dronken man wegfietsen, maar t was een zwerver en zn broek was veeeel te groot, toen ging hij dus precies voor ons autoraampje staan (mn oom was even wat kopen) om zn broek weer op te hijzen en zn gulp dicht te doen, whaha hij zag ons niet eens zitten, maar toen wilde hij dus ook weer wegfietsen, viel die fiets weer om lag hij daar weer op de stoep, whaha ik heb zóóó gelachen!!

sorrie wel een beetje off topic want dit is niet echt plaatsvervangend schamen Bloos!

Annash
Blogger

Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 19:09

Uums schreef:
Dan weet je ineens weer waarom je nuchter wilt blijven, hihi!


juist ja, haha!
got.. verschrikkelijk toch gewoon !
als ik me ooit zo gedraag.. geef me ajb een gigantische knal tegen me hersens zodat ik me dr niks meer van kan herinneren Bloos

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 19:38

Ik heb het altijd bij het kijken naar Mr. Bean..............................

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 19:58

Ik schaam me echt dood als ik weer iemand zelfverzekerd bij idols binnenkomt en zijn ding doet (echt afschuwelijk) en dan verbaasd zijn dat het slecht was... Ik zit altijd in mijn achterhoofd zeg je als moeder of goede vriendin er niet iets van???

Als iedereen aan zich zelf denkt....word er aan iedereen gedacht.
Kom kijken naar mijn website!!!!!, en help mijn carriere een stukje verder.
http://www.annefloorrutte.nl

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 20:13

"Volgens hem, Volgens haar".. Scheve mond
Plaatsvervangende schaamte voor degene die die 'grapjes' Verward bedenkt én voor de 'acteurs'.
EN voor mijn inmiddels exvriendje die om de grapjes moest lachen >;)

זכור

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 23:43

Ken het wel ja Haha!

Heb wel eens met een ex vriendje op de bank bij mijn ouders gezeten, alles moest opeens uit zijn zakken, heel stoer lag hij zijn shag, zijn aansteker, zijn porto en zijn zakmes neer.

En maar stoer en triomfantelijk kijken....schaamde me de klere voor die gast en de volgende dag was het uit....dacht die nou echt dat mijn ouders hem stoer zouden vinden?

En meerdere keren dat ik naast iemand stond en dacht Omy god neem het hem/haar niet kwalijk Haha!

Maar hoogstwaarschijnlijk hebben ze dat ook weleens bij mij gehad Tong uitsteken

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 07:49

lis schreef:
"Volgens hem, Volgens haar".. Scheve mond
Plaatsvervangende schaamte voor degene die die 'grapjes' Verward bedenkt én voor de 'acteurs'.
EN voor mijn inmiddels exvriendje die om de grapjes moest lachen >;)

Hahaha *LOL*
Dat is echt zo'n slechte serie!
Ik heb er inderdaad 1 keer een paar minuten naar gekeken en er werd zo walgelijk slecht geacteerd, de grappen waren zooo niet-grappig dat het een enorm genante vertoning was en ik niet langer kon kijken Bloos!

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 08:29

Laura schreef:
Citaat:
ik heb het meer op TV als iemand zich voor schut zet, bij Idols ofzo..


Ja inderdaad.. laatst ook op de radio iemand die een stukje van Anastacia moest zingen.. nou váls.. ik dacht echt: Wat moet je als commentator dáár nou op zeggen....



Haha, jah dat hoorde ik ook Tong uitsteken *LOL*
Maar inderdaad, vooral als mensen zichzelf voor schut zetten op tv, das errug Knipoog *LOL*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dayanara, hel1 en 9 bezoekers