wat is een arts voor orthomanipulatie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pilou
Berichten: 322
Geregistreerd: 03-03-04

wat is een arts voor orthomanipulatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-04 19:28

is dat hetzelfde als een kraker?? Ik loop/liep bij de fysio maar dat helpt niet, dus zei iemand dan moet je naar een arts voor orthomanipulatie gaan, die zijn geweldig voor het rechtzetten van wervels e.d. Maar ik heb er nog nooit van gehoord, wel gezocht op internet, maar het lijkt iets ''alternatief''. Dus moet ik terug naar de dokter voor doorverwijzing naar orthop. of neuroloog, welke weet de fysio ook niet. Best vaag, het is geen RSI maar ik heb wel een slapende arm en uitvalverschijnselen, steeds heel duizelig enz. en de aanhechtingen vd spieren in m'n nek doen mega pijn. Maar ik moet naar de dokter, maar vind dat altijd zo eng, dus stel ik het al een maand uit. En naar deze bovengenoemde arts kan je zonder verwijzing heen. Hoewel, het blijft eng

Delphi2

Berichten: 2891
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Frasselt (DE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 20:37

Een collega van mij gaat er ook heen voor haar rug, al jaren en zij is er erg over te spreken. En ik ben met mijn hond naar een dierenarts geweest die orthomanipulatie doet en ik ben er ook tevreden over. Ik kan je alleen niet uitleggen wat ze precies doet, ze duwt wel wervels weer terug om blokades op te heffen en ze manipuleert gewrichten Verward