wij hebben alleen paarden op de manege maar zijn toch geslot

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-01 14:22

Wie mag er nog meer niet naar zijn paard?


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 14:57

Ik nog wel...

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 14:59

ik ook niet..ik woon in soest..lees mijn berichtje maar op : Wie heeft er nog meer verbod op het terrein

Groetjes ymke

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Ellen

Berichten: 337
Geregistreerd: 05-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 15:05

Ik word net gebeld door mijn vriendin. Iedereen is vanmiddag op 14.00 uur van het terrein gezet door de politie. Alleen de bedrijfsleider mag nog op het terrein. Deze manege staat in Zwijndrecht en er ligt geen enkel boerenbedrijf in de buurt. Wij liggen midden tussen de voetbalvelden. Dus wat hier dan precies de reden van is weet ik niet. Dit is in ieder geval tot morgenochtend het geval. Dan mogen waarschijnlijk alleen de pensionklanten het terrein op maar ook hier is nog geen duidelijkheid over.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 15:53

hmm ik snap hier niks meer van ik sta op een manege en daarachter ligt een boerderij MET koeien, maar bij ons gaan de lessen gewoon door ik kan gewoon naar mijn pony!!!
Politie is bij ons niet geweest, ze rijden wel vaak langs om te controleren of alle vee wel op het erf blijft, dat moeten wij wel en we mogen niet in aanraking met mensen die ergens anders staan komen, maar als het door de wind al verspreid kan het hoe dan ook overal komen, ik geloof niet dat paarden ervoor afgemaakt worden, dat zou nergens op slaan, ze kunnen er niet door besmet worden,

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 15:54

LET OP DROES EN HET RHINOVIRUS HEERST WEER, ZORG ERVOOR DAT DAT OOK NIET VERSPREID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 15:57

Ik vraag me eigenlijk af of ik nog wel naar de manege mag vanavond. Ik heb net gebeld naar de MKZ-hulplijn, die zeiden dat er een 72-uurs verbod geldt tot morgenvroeg 11.00 uur. Vreemd, want ik heb gisteravond gewoon gereden met zijn tiggen in de les. Onze manege was gewoon open en ze wisten het ook niet verder...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 16:04

Onze manege is nu dus wel dicht Boos!

Astrid(dempsey)
Berichten: 326
Geregistreerd: 10-02-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 16:46

wij mogen er ook niet heen en we hebben er ook alleen paarden staan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 16:48

Niemand mag nu nog naar z'n paard, zie de site van het Ministerie:
www.minlnv/mkz/

Sterkte allemaal, en tot Boks want we hebben nou toch niks beters meer te doen.... Groetjes, Sonja.

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 16:52

Mijn manege is ook dicht. Allemaal al het goed is. Jammer want nu kan ik niet meer naar mijn verzorgfjordje en mijn zus niet meer naar haar paard. Nou ja, gelukkig staat mijn Shet bij huis dus ben ik niet helemaal paardloos maar ja, met hem mag ik natuurlijk ook niet van het erf af.
Mellien


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anna_Amy, Anoukjuuuhh, Fientj, GoogleAdsense, GrapeshotBot, laran, Loper, petje86, Plonspony, Poety, Punz en 48 bezoekers