Waar parttime werk te vinden?

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Supertje

Waar parttime werk te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 21:21

Ik ben nu echt al een flinke tijd op zoek naar werk, en dan parttime werk.
Fulltime is er genoeg te vinden, dat is het probleem niet..... Helaas kan ik door omstandigheden gewoon niet fulltime werken.
Ik heb nu eigenlijk voornamelijk gekeken naar administratief werk, maar het maakt me geen zak meer uit wat voor werk het is, zolang ik maar kan werken....
Iemand idee├źn waar ik zou kunnen kijken voor parttime werk? Eventueel seizoenswerk wil ik ook doen, maar probleem daarmee is dat ze liever scholieren van een jaar of 16 aannemen....

Give a man a fish and he eats for a day. Teach him how to fish and you get rid of him all weekend.

carola1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:22

via een uitzendbureau, de krant, regionale krantjes, enz

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 21:30

Been there, done that.....
In de krant worden vrijwel allemaal fulltime banen aangeboden, uitzendbureau idem dito. En als ik bij het uitzendbureau zeg dat ik ook rustig in de kassen of op het land o.i.d. wil werken, krijg ik te horen dat ze daar alleen scholieren willen hebben....

Give a man a fish and he eats for a day. Teach him how to fish and you get rid of him all weekend.

carola1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:39

tja, die zijn natuurlijk goedkoper.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 22:12

mijn collega is plotseling opgestapt dus er is nu een vacature voor secretaresse (40%) bij mij op het werk??? Het is wel in Odijk, misschien een beetje uit de richting?
Veel succes met zoeken!!

[KS-MK] Lucy Drachtig!! Palomino X schimmel
Farming: the art of losing money while working 400 hours a month to feed people who think you are trying to kill them

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie