Harry Potter

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tancreda4

Berichten: 24043
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 19:37

Ja, gaaf he die geruchten! Zet je helemaal aan het denken Haha! Maar zullen wel heel veel van niet uitkomen Haha! Net als vorige keer: Hermelien zou dood gaan Rolleyes

IcePrincess

Berichten: 7742
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 19:55

dana"]
ik hoop snel, maar het zal nog wel even duren, aangezien die niet dunner zal zijn dan nr 5...
[/quote]

en hoe kom jij aan die informatie? >;)

Rowling heeft zelf in een intervieuw gezegt dat deel 6 niet dikker wordt dan deel 5 en deel 7 waarschijnlijk ook niet. En zoals ik al eerder zei komt het boek op z'n vroegst zomer 2005 uit maar je kunt beter rekenen op zomer 2006. Volgens geruchten is de nieuwe release datum ook op de 21e van juni .

en voor de ginteresseerden:

[quote="mugglenet schreef:
-Er komt een nieuwe minister van toverkunst (nou weet ik niet of dit in boek 6 of 7 gebeurd)
-Hagrids halfbroer word meer handelbaar
-WE horen wat de reden is waarom JK. Rowling Sirius dood heeft laten gaan (kan ook weer in boek 7 zijn)
-Harry's krachten worden nog sterker
-Jammerende Jenny komt weer even langs in boek 6 of in boek 7
-Waarschijnlijk komen we erachter waarom Perkamentus Sneep vertrouwd (kan ook weer in boek 7 zijn)
-Je hoort wat er gebeurd is met wormstaart
-We gaan Kruml weerzien (kan ook weer in boek 7 zijn)
-In boek 6 of 7 vind je uit wat Dirk zag bij de dementors
-We zullen meer horen van de moeder van Draco (kan ook weer boek 7 zijn)
-Harry zal niet lang bij de Duffelingen zijn in de zomer
-We zullen meer uitvinden over de situatie bij de geboorte van Voldemort

eveline_B

Berichten: 2830
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 20:57

Laura schreef:
Weet iemand ook of van deel 5 de engelse paperback al te krijgen is??

Dat wil ik ook graag weten!
Ik heb net vanmorgen deel 4 uitgelezen (voor de zoveelste keer). Deel 5 wil ik graag voor mijn verjaardag.

margriet11

Berichten: 289
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 21:11

Harry Potter is echt geweldig!! Maar ik vind het niet leuk dat overal telkens al staat wat we in een volgend boek te weten komen, ookal is het niet erg gedetaileerd. IcePrincess ik ga dat stukje dus ook niet lezen. Lachen

Tancreda4

Berichten: 24043
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 21:38

Citaat:
-WE horen wat de reden is waarom JK. Rowling Sirius dood heeft laten gaan (kan ook weer in boek 7 zijn)


DAT zou ik heeel graag willen weten! Wat een rotstrreek om hem dood te laten gaan Boos!

ippolata

Berichten: 1344
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 22:13

hier ook een zeer verslaafde haarry potter lezer maar ik had laatst een interview gezien op tv met Rowling(een vertegenwoordiger) en ze zei dat het sneller ging als verwacht en dat ze nu halverwege was ongeveer omdat ze hem niet te dik wou maken.

dus nu nog maar hopen dat ie snel komt *LOL*

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 22:38

Iceprincess dat wist ik allemaal nog niet! Gaaf, dat wilde ik wel es weten OK dan!

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-04 00:02

ippolata schreef:
hier ook een zeer verslaafde haarry potter lezer maar ik had laatst een interview gezien op tv met Rowling(een vertegenwoordiger) en ze zei dat het sneller ging als verwacht en dat ze nu halverwege was ongeveer omdat ze hem niet te dik wou maken.

dus nu nog maar hopen dat ie snel komt *LOL*


Hmm, waarom nou niet te dik? Hoe dikker hoe beter wat mij betreft!!!

Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 09:12

Hier nog een verslaafde Bloos
Ben de hele serie nu voor de derde keer aan het lezen.

Ik kijk ook wel eens rond op potternetwerk.nl (Mod, als het niet mag haal je hem maar weg hoor Knipoog ) Daar staan veel leuke nieuwtjes, foto's e.d.
Ik zit iig gelijk na 4 juni in de bios.

eveline_B

Berichten: 2830
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 17:51

eveline_B"]
[quote="Laura schreef:
Weet iemand ook of van deel 5 de engelse paperback al te krijgen is??

Dat wil ik ook graag weten!
Ik heb net vanmorgen deel 4 uitgelezen (voor de zoveelste keer). Deel 5 wil ik graag voor mijn verjaardag.
[/quote]

Ik heb van de week de Engelse versie gekocht met harde kaft. Die was in de aanbieding bij ons voor 14.95. De paperback komt pas in juni/ juli uit. Dus dat duurt nog even.

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 15:16

Ik heb hetzelfde gehoord als Iceprincess: JKR heeft verklaard dat boek zes relatief een stuk dunner zal zijn dan vijf en dat zeven juist weer ultra-dik wordt! De planning voor alle boeken heeft ze namelijk al lang rond, de details moeten alleen nog ingevuld worden. Maar goed, madam is een perfectionist, dus dat wordt waarschijnlijk wachten totdat Daniƫl Radcliff zijn eerste grijze haren heeft, hihi.